Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2012.03.22.

2012.03.23. 09:21

szerző: Bonci

Sziasztok!

Levikémnek ma volt a NEGYEDIK szülinapja:)! Igyekeztünk különlegessé tenni Neki, azzal együtt, hogy a napirendje megmaradjon:).

Reggel jókedvűen ébredt és egyből jött át hozzánk. Köszöntöttük:). Kicsit odabújt az ágyunkba. Enikő már ott volt, és a Labelloval játszott. Egyszer csak azt vettem észre, hogy Enci (és az ágynemű) tiszta rúzs... Kereste-kerestem, sehol nem találtam:), kérdeztem költőien:
"-Enci, hogy van anya o-ó-ja?" - mire Levi széttárta a karjait és megszólalt:
"-Hááát, Anya, fogajma sincs jója!!!" (fogalma sincs róla)
Aztán a szokásos mese nézés és reggelizés következett, és amikor Levi átöltözött, elindítottuk Neki az Alma együttes: Ma van a szülinapom című számát:)! Mosolyogva hallgatta, majd az egyik refrénnél megszólalt:
"-Anya! A bácsinak is ma van a szülinapja!" :D
Mondtam Neki, hogy a bácsinak nincs szülinapja, hanem Neki énekel! Olyan aranyos volt, megszeppenve nézte tovább:)!
A szomszéd Gabi nénitől kapott képeslapot és Cica-matricákat ajándékba. Reggel adtuk át neki. Nézegette őket és megszólalt:
"-Bájcsak kijagaszthatnám az egész csapatot...." :D - kiragasztottuk:)!
Amikor öltöztettem kabátba, sapkába, kérdezte:
"-Meddig van a szüjinapom?"
- Estig, míg el nem alszol.
"-Akkoj nem jönnek a sok fejnőttek?"
- Miért???
"-Hát, hogy hozzanak sok ajándékot!"
- Ma csak tőlünk kapsz ajándékot!
"-Mit???"
- Elmegyünk az Auchanba és megvesszük amire régóta vágysz.
"-Ájtajában sok játékja vágyok..."
:D:D:D
Az oviba vittünk süteményt, amiből megkínálta a többieket is ebéd után, meg vittünk kölyök pezsgőt is, mert Levi imádja, és így a kis csoporttársaival is pezsgőzhetett!
Délután Apucikával és Enikővel mentünk érte, és mivel gyönyörű idő volt, elmentünk a fagyis bácsihoz:). Onnan az Auchanba mentünk és vettünk Neki görkorcsolyát, mert már ősz óta mondogatja, hogy szeretne egyet! (Reméljük nagyobb sikere lesz, mint a jégkorinak, amit azóta abbahagyott....!) Az Auchan után a Meki felé vettük az irányt, de Levike kérése az volt, hogy előbb az autómosóba menjünk :D, úgyhogy autót is mosattunk:)! A Mekiben persze a kajálás volt az utolsó dolog, ami érdekelte, de a játszóházat végigpróbálta párszor:)! Itthon még várta egy pici ajándék, mert a kérése az volt, hogy játékot is szeretne...:D! Így már megvan a 123456. traktorja is.... :D!
Este látszott rajta, hogy nagyon boldog volt, és mikor énekeltem Nekik, megölelt és azt mondta, nagyon szeret:)! Imádom:)!

07 15.jpg

A szülinapra visszatérve, mióta Levike tudja, hogy szoktam tortákat sütni, csak úgy ontja magából az ötleteket, hogy mit kér.... erre a szülinapra nem kevesebbet, mint egy kombájn tortát és traktor marcipánokat a tetejére! Pfuu... feladta a leckét, de akkor is megcsinálom Neki:)! Hétvégén:)!

Encusról sem szeretnék megfeledkezni, így leírom, hogy tegnap előtt volt 17 hónapos. Aznap este engedte először, hogy csak az egyik kezét fogva sétáltassuk. Pár lépést tett, aztán lehuppant fenékre, úgyhogy nem erőltettem. Pár napja megfigyeltük, hogy az asztaltól a kanapéhoz néha-néha elengedett kézzel kapaszkodik át. Nagyon várjuk, hogy végre elinduljon, de elég lassú Nála a folyamat, így ennek is nagyon örültünk! Hangosan éljeneztünk és tapsoltunk, erre fel még jó párszor csinálta, hogy szerepelhessen:)! Kis csibész:)!

Enikő egyre szebben eljátszik egyedül. Egyik nap túl nagy volt a csend, hát megkerestem. Vagy öt percen át figyeltem, ahogy a szobában pakolt a polcról, játszott, pakolt, játszott:)!

07 01.jpg

A héten végre meghoztam az új szőnyegünket, aminek nem csak én örültem:)! Levi, amikor oviból hazaérve belépett a lakásba, felkiáltott:
"-Anya! Köszi, hogy vettéj nekem új szőnyeget!"
- Gondolod, hogy Neked vettem?
"-Igen! Ez az új szántófőjdem! Itt fogok kombájnozni meg taktojozni!!!"
:D

07 02.jpg

Később meg Enikővel perelt:
"-Enci! Jécci mennyéj je a szántófőjdemjőj!" (menjél le a szántóföldemről)

07 03.jpg

Készült egy újabb pancsizós kép:). Levike kérlelte Enikőt, hogy mostmáj ne nyomja a vízajá:), de Enikő csak bújt és bújt Hozzá:)!

07 04.jpg

Encusomnál újra próbálkoztam copfokkal:)! Imádom a kis fejét velük! Jól látszik így is, hogy bal oldalon tök göndör a haja, jobb oldalon meg egyre egyenesebb:)! Előbb-utóbb csak eldönti, hogy göndör, vagy egyenes lesz:)!

07 05.jpg

Tegnap hazafelé kérdeztem Levit, mit szólna, ha vacsira palacsintát sütnék.
"-Köszönöm, de nekem ne süsséj pajacsintát, meet az eeveszi az idődet."
:D:D:D  ( Azért este sütöttem:)! )
Kicsit később azt mondta:
"-Anya szép vagy! És ajanyos, meet mindig megengeded amit én szejetnék!"
:D

Találkoztunk Liliékkel is, aki kölcsönadta Enikőnek a babáját. Ez azért nagy szó, mert Enikő életében először babázott!!! Van Neki is több babája is, de azok nem izgatják, ezt meg csak ölelte-ölelte:)!

07 11.jpg

Levike hazafelé megmutatta, hogy március 15-e alkalmából hova szúrták az ovisok a zászlóikat:)!

07 10.jpg

Este, míg vacsit készítettem, Enikő hintáztatta Levit:)! Tök édik voltak!

07 06.jpg

Tegnap Levi nagyon cserfes volt. Vacsi után, mikor már csak Ő ült az asztalnál és a harmadik palacsintáját fogyasztotta, mindenkit a hatalmas nagy pocakjával riogatott, aki arra járt :D:D:D!
"-Nézd, milyen gömbölyű jett a pocakom, Apa?"
- Úr isten! - ijedt meg Apa és ment a fürdőbe, mert épp Enikőt fürdette. Levi nem hagyta ennyiben a dolgot, utána kiabált, a maradék palit eszegetve:
"APA! Azt nem mondhatod, hogy Újisten! Azt mondhatod, hogy aszta-paszta, meg a csudába, meg a kutya fáját... Vagy a csudáját ennek a nagy, gömbölyű hasnak... Azt nem mondhatod, hogy Újisten, vagy buta vagy, vagy hülye vagy, vagy büdös vagy.... (!!!) Ezt a csúnya embejek monggyák... Az a buta aki monggya.
...
Nna, úgy döntöttem, inkább én is bemegyek fűjdeni. Vigyázz Apa! Nehogy megijeggy a gömbölyű pocakomtój!!!"
:D:D:D Én kész voltam, főleg a büdös résznél:)! Ezek szerint az oviban ez megy:)!

Ma gyönyörű időnk volt, így Encusomra azt a sapit adtam, amit Erzsi mama kötött Neki! Annyira szép benne:)!

07 12.jpg

A végére hagytam a szülinapos képeit:)! Fagyizás közben már fogadott telefonokat a köszöntőktől:D!

07 13.jpg

A játszóházban autózott:

07 07.jpg

Ja, a fenti narancssárga baseball sapit is most kunyizta ki:). Ez a kedvenc színe, úgyhogy megvettük és így legalább sok gyerek között is azonnal megtalálom! (imádom a feltűnő színű sapkákat-pólókat!!!)

Mászókázott:

07 08.jpg

Játszott:

07 09.jpg

Itthon izgatottan ajándékot bontott:

07 14.jpg

Aztán meg fel kellett vennie a görkorcsolyát, de nem bírt benne felállni:D!
"-Anya! Jécci húzzáj fej, de aztán engeggy ej!!!"

07 16.jpg

"-Húúú! Tudok veje menni! Játod, nem is esek ej!"

07 17.jpg

Holnap az oviba már vinnem kell, ha megyek érte:)! Kíváncsi vagyok ki és meddig bírja:)! Ragtapasz minden esetre lesz nálam:)!

Szép napot Nektek! Puszi!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr154334066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2012.03.27. 21:12:54

Kicsit megcsuszva, de annal nagyobb lelkesedessel Nagyon-Nagyon Boldog Szuletesnapot szeretnenk kivanni Levinek :)))! PusziK

Bonci 2012.03.28. 18:59:50

@Kláris: Köszönjük szépen! Puszi!
süti beállítások módosítása