Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2012.03.30.

2012.03.30. 13:15

szerző: Bonci

Sziasztok!

Adós vagyok Levike első szülinapi bulijával. (A második holnap lesz:D) Nagyon jól sikerült, Levi egész nap édes-aranyos volt. Elkészítettem kívánsága szerint a kombájn tortát, a traktor marcipánokkal. Nagyon-nagyon örült neki! Miután átadtuk Neki, folyton visszajárt, hogy megnézze! Egyszer Apucikát is odahívta magával:
"-Deje, nézd milyen szép kombájn tojtát kaptam?!?!?"
- De jó!!! Tetszik?
"-Igen, nadon!"
- És mi az a 4 a tetején?
"-Taktojok!"
- És miért négy van rajta?
"-Hát, meet nem féjt já több..." (nem fért rá több)
:)

Amikor a vendégek megérkeztek, odabújt hozzám és a fülembe súgta:
"-Anya! Jécci mutassuk meg a vendégeknek a hipej-szupej kombájn tojtámat!" :D

Olyan boldog voltam, megérte a fáradozást:)!

Levi nagyon aranyos kis ünnepelt volt, boldogan koccintgatott a pezsgőjével:), és miután megtalálta az ujjacskáit:), megmutatta, hány éves lett!

06 02_1.jpg

Enci is csiniben volt:)

06 01_1.jpg

Bár ezen a képen Levi eléggé megilletődött, de azért örült a tortának!

06 03_1.jpg

Izgatottan bontogatta az ajándékokat:

06 04_1.jpg

Encus is kapott ajándékokat:), itt épp a kisbabáját ölelgeti:)

06 05_1.jpg

Levi ebédnél már picit fáradt volt, de lelkesen magyarázott végig!

06 06_1.jpg

Aztán minden tortát megkóstolt:D

06 07_1.jpg

A buli végén:D:D:D

06 08_1.jpg

A szülinapon kívül is van egy-két fotóm, amiket szívesen megmutatok!
Enikőnek a betegsége alatt gyakran meleg teát adtunk inni, de mikor jobban lett, már csak vizet... ennek nem nagyon örült eleinte. Ilyen pofikat kaptam viszonzásul:

06 09_1.jpg

Levi is és Enci is nagyon szeretnek hintázni. Sajnos a játszónkon elvitték az egyik hintát, így együtt hintáznak!!! Mindkettejük örömére:D!

06 10_1.jpg

Encikémről jelenleg ez a kedvenc fotóm:)! Imádom rajta!!!

06 11_1.jpg

Levike az oviban mostanában volt büntiben. Először azért, mert ebéd közben hangoskodott. Ekkor felállították és a széke mögött kellett állnia... másodszor pedig az udvaron játszották azt, hogy egymás fejére ugrálva "kicsi a rakás"-oztak:(... itt a homokozó szélén kellett ücsörögnie... Itthon természetesen elbeszélgettünk Vele, hogy miért nem szabad és mennyire szomorúak vagyunk, hogy ezt hallottuk az Óvónénitől... azóta megpróbál jó kisfiú leni, ennek gyakran hangot is ad:
"-Enci! Ne ütögess, ez csúnya dojog! Én jó kisfijú vadok, engem ne bánccs!"

Tegnap este is egy tünemény volt. Délután volt egy kis szépészeti műtétem, levettek egy anyajegyet az arcomról. Levi első reakciója az volt, hogy megnézheti-e a kötést? Elmagyaráztam, hogy ez nekem fáj, nem szabad hozzá nyúlni. Esti-mese tévézés közben kértem, hogy bújjon oda hozzám:
"-Most nem bújok oda, hozzád, meet nem akajjak megséjteni!"

Este meg Encikével "atyáskodott". Enikő nagyon keveset evett vacsira, Levikém tanácstalanul nézett Rá:
"-Hát, most mit aggyunk Neked még? Milyen finomságot aggyunk még, hogy teje jegyen a pocakod???"

A végére Levike ovis alkotását tartogattam, ezzel kívánva szép tavaszt Mindenkinek!
Szép napokat Nektek, puszi!

06 12_1.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr74349925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tünci89 2012.03.30. 17:49:29

Boldog szülinapot Levinek!!!A lepkéjétől azonnal tavaszi hangulatom lett, olyan szép! :)

Bonci 2012.03.30. 18:47:40

@Tünci89:
Köszi Timcsi!
Nekem is nagyon tetszik a lepke:), olyan jó ötleteik vannak az Óvónéniknek:)!
Puszi!
süti beállítások módosítása