Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2012.04.03.

2012.04.04. 00:29

szerző: Bonci

Sziasztok!

Kellemes Áprilist kívánok Mindenkinek:)!

Ma megint egy nagyon-nagyon jó meglepi ért, egy újabb kedves kolléganőmről derült ki, hogy olvassa a történeteimet, úgyhogy : üdv Bea:)! Azt is megtudtam, hogy ketten is várják már a buli folytatást:)! Így aztán, fáradtságot félretéve ma gép elé is ültem: szeretettel Nektek!

Réges-régi olvasók tudják már, mit jelent a "meztelen félóra":). Most, hogy jobb idők vannak, illetve, hogy Encuska is nagyobb (és elég jól visszatartja a pisit:D), újra elkezdtük: fürdetés előtt mindkét gyereket levetkőztetjük és pucéran játszhatnak egy kicsit. Az első alkalommal hatalmas siker volt, Levi heverőjén rendeztek vircsaftot:), hangos nevetgélés, fetrengés, rúgkapálás, visítozás volt. Sok képet nem sikerült gyártanom, mert mozgó gyerekről nehéz, de ez az egy szerintem magáért beszél: két boldog kis manókám:

05 02.jpg

A szülinapra Levike nagyon készült, mert tudta, hogy kap még ajándékokat. Aznap, mikor mentünk Erzsi mamáékhoz, reggeli közben Levike meditált:
"-Jehet, hogy kapok egy jegó kombájnt? Vagy sünit? Vagy egy igazi kacsát??? Vagy egy képesjapot, taján maticát, meg egy kinyitós takit..."

Kapott is sok mindent, de szerintem a legnagyobb sláger a tűzijáték volt:), majd kiugrott Apucika öléből, hogy elfújhassa! Aztán kérte a Mamát, hogy újra gyújtsa meg:)!

05 17.jpg

A tortán a kedvencei a kis csokirudak lettek:D, alig bírta ki, hogy ne egye le mindet. Imádom ezt az "igazi kisfiú" arckifejezését:D
"-Szejinted ehetek még csokit???" - a torta jobb csücskét már lepucolta:D:D:D

05 18.jpg

Encuska kapott egy aranyos kis könyvet, amit azonnal olvasni kezdett... azóta már tönkre is olvasta:(.

05 16.jpg

Levi az ünnepi vacsora közben is nagyon elemében volt. Olyan szépen fejezte ki Magát:D: Tesóm ivott vizet, erre Ő:
"-Én is szomjazom!"

Később rá szólt a Bátyámra:
"-Gabcsa! Edd el a Beja ejőj a kajáját!"
- Nem eszem. :)
"-Mejt szejeted a Beját?"
- Igen. :D
"-Beja!!!! Te miéjt etted meg a Gabcsa jevesét???? Hát nem szejeted a Gabcsát???"
Ugye-ugye, a gyermeki logika:D!

Vasárnap elvittük Levit a Fővárosi Nagycirkuszba! Nem tudtam Róla rendes képet készíteni, mert egyfolytában a cirkuszt nézte:D!

05 03.jpg

Bent rohangált fel-le, és MINDET kért: nyalókát, kilövős fagyit, perecet, kukoricát.... Na, azt kapott:).... jobban örült volna a nyalókának:D!

05 04.jpg

Az emeleten nagyon tetszettek Neki a cirkusz makettek:), innen oda, onnan ide szaladgáltatta Apát:)

05 05.jpg

Aztán észrevette a bejáratot a nézőtérre és más már nem is izgatta!

05 06.jpg

Izgatottan vártuk a zsúfolt:) nézőtéren az előadást!

05 07.jpg

Sajnos nem lehetett vakut használni, így a többi képem használhatatlan:(, de Apucika készített egyet a telefonjával, amin látszik az előadás is.

05 08.jpg

Mindent összevetve (anélkül, hogy kritizálnék) nem kisgyereknek való ez az előadás:(, Levinek csak a bohócok tetszettek, meg talán a kutyusok... unatkozott a kötéltánc és légtornász alatt, a tigrisekre, lovakra meg oda se figyelt, pedig Apucikával végig próbáltuk Őt lelkesíteni. Végig az elefántot várta, aki lefröcsköli a nézőket:), mert az egyik mesekönyvben ezt olvastuk:). Majd pár év múlva újra próbálkozunk:)!

Nos, Encusról is illene írnom valamit:). Még mindig nem hajlandó egyedül járni. Viszont önmagához képest nagyon szépen fejlődik:), már tud egyedül állni:D! Sokszor elfelejtkezik magáról és játék közben elenged mindent:)! Ha vezetgetjük (és van kedve hozzá) akkor szépen lépked. Már a pici játékokkal is szépen játszik, látszik, hogy a kis ujjait nagyon ügyesen használja. Pont ma mesélte Gabi papa, hogy a telefonját elővette a tépőzáras tokból, beszélt rajta:D és visszatette a helyére:)!
Igen, imád telefonálni!!! De csak akkor, ha nincsenek a vonalban:). Különben alig szólal meg:)!

Vannak már "szavacskái" is, azt, hogy "teee" már szépen használja, megértet vele mindent! Külön hangsúlya van a kérem, köszönöm, tessék-nek, és úgy, de úgy tud vele könyörögni:D!
Szépen mondja, hogy "pá-pá" és már nem bébi-integetéssel int (amikor az ujjait zárja-nyitja), hanem jobbra-balra lenget, mint egy kis királylány:D!
Kb egy hete észrevettük, hogy a játszóterek mellett, meg itthon is mondogatja, hogy HINTA: "zzss-ttta":D! Imád hintázni:)!

Levikémmel folyton büszkélkedek, hogy milyen okos, nos Encus is jól halad:)! 3-4 hete találtam egy fehér műanyag valamit, ami nem játék, de tuti Enikő kotorta elő.... Apucika sem tudta mi az, így félre tettük, hátha valahonnan hiányozni fog. Pár napja rendezkedtem és ezt a Valamit betettem Apa fiókjába. Enikő észrevette, odajött, elővette és megindult vele az erkély felé... ott pedig bebújt a függöny mögé és az ajtó zsanérjaira próbálta ráilleszteni, ugyanis az azokat takaró fehér műanyag tok volt a Valami... Tuti, hogy Ő szedte le, mert ott szokott játszani, és emlékezett rá hetek múltán is:D!

Pakolni egyébként imád:D! Egyik nap Apucika kérdezi, hogy a zoknija? Hát, valahol a lakásban, mert eddig volt rajta:)! Keressük-keressük, semmi. Eszembe jutott, hogy a konyhában játszott, hát benéztem a szekrénybe. A rózsaszín kis térdzoknija ott figyelt a tojásfőző lábasomban:D:D:D!

A haját is imádom:)! egyik nap nem tudtam nem észre venni, hogy milyen gyönyörű:)! Nem én pöndörítettem be:)! Magától volt ilyen!

05 01.jpg

Szokott zongorázni is a Kisasszony:)! De nem ám üti két kézzel, hanem szépen, egyenként, egy ujjal játszik szép dallamokat!!!

05 09.jpg

Akkor most Levivel is dicsekszem:) megvan a HUSZADIK aranyérem az oviból!!!!

05 11.jpg

Közölte is, hogy akkor most már megsüthetem a trakitortát, amit ígértem.... holnap sütöm:)! Apa este suliban volt, de a szünetben felhívott, és Levi rögtön kérte a telefont:
"-Az oviban ajanyéjmet kaptam és a HUSZADIK!!!"  - aztán megállás nélkül folytatta kis élete fontos dolgaival:
"-Hát, képzejd ej, nem is vettem észje és nekem is vojt egy szájka a keszembe, mint neked tegnap de nekem nem az ujjamba hanem a tenyejembe volt, és anya kiszette és nem is fájt. És képzejd ej, tudok sokáig egy jábon ájjni, NÉZD APA! - féllábra állt - és még futni is tudok egy jábon, játod????"
- mesélte a telefonba! :D:D:D
Mondtam, hogy tehetséges: még futni is tud egy lábon! :D:D:D

Az egy lábon való futás mellett szuper jól tud még mászókázni:)

05 20.jpg

Továbbá már olvas a wc-n..... HVG-t! Lassan berakhatok egy mesekönyvet is:D!

05 10.jpg

Ma este nem győztem jegyzetelni! Meg kéne tanulnom a gyorsírók jel-írását:)!
Együtt fürödtek a gyerekek, én meg közben ágyaztam Nekik. Egyszer csak hallom:
"-ENCI! Ne mocojogjáj, mejt így nem tudom megmosni a füjed!"
Bementem, és Levi Enikőt mosdatta!!!!

05 12.jpg

Nekem magyarázta közben:
"-Máj a füjét kimostam. Habos vízzej, hogy az embejek nehogy azt monggyák: A CSUDÁBA! MILYEN PISZKOS ENNEK A JÁNYNAK A FÜJE!!!"

Apucika itt úgy gondolta, átveszi Levitől a feladatot:).
"-Máj nem kejj megmozsdatnod az Encit mejt én megmostam a ajcát meg a füjét meg még a pocakját is. Ami éjzékeny neki, a szeme, azt meg nagyon óvatosan mostam... APA! Méj vizezted be a haját? A anya azt mondtta, ma nem mosunk hajat, ne vizezd be neki!"
:D:D:D

Amikor felvette a pizsijét, addig-addig küzdött, míg sikerült betűrnie a "pújcsit a nadjágba", sőt a "nadjágot a zokniba" is sikerült Neki!!! Aztán odabújt és együtt olvastunk verseket:)! Kérdeztem Tőle:
- Mi történt ma veled, hogy ilyen aranyos, jó kisfiú vagy?Kaptatok az oviban jóság tablettát?
"-Nem! Hanem azéjt vagyok ma ajanyos, mejt ajándékokat szejetnék kapni."
- :D:D:D MIT?
"-Hááááát, ájtajában játékot szejetek kapni...."

Nna, most gondolkodhat a Nyúl!!!

Azért kapott ma is ajándékot, mert vicces palacsintát sütöttem Neki vacsira:)! Nagyon élvezte, hárma is megevett és végig dicsérte, hogy milyen finom!

05 19.jpg

Mi is kapunk Tőle ajándékokat:), az Óvónénik nagyon kreatívak - szerencsére:D! Meg is beszéltük Apucikával, hogy a festés után lesz egy külön Levi-fal, ahol ezeket a műremekeket kiállítjuk:D!

Halak:

05 14.jpg

Tojás

05 15.jpg

És a kedvencem: Ők ültették a füvet és Ő festette a tojásokat:)! Ez a legszebb Húsvéti asztaldíszem!!!!

05 13.jpg

Szép napokat Nektek! Ha esetleg nem írnék Húsvétig, akkor kellemes ünnepeket!!! Puszi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr874362332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása