Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2012.05.12.

2012.05.12. 16:44

szerző: Bonci

Sziasztok!

Megkezdtük az idei nyaralós szezont, és egy hetet Tárkányon töltöttünk a gyerekekkel. Természetesen sűrűn csattogtattam a gépemmel, úgyhogy teszek a levelembe pár képet is:)Előbb azonban jöjjenek a jegyzetek:

Levike egyre jobban szeret rajzolni, így a járdát folyton összefirkáljuk. Egyik nap kérte, hogy egy pókot rajzoljak Neki.
- Itt a teste, nyolc lába és a szeme. Kész a pók!
"-De NEEEM! Mejt mindig van jajta kötéj!!!" - és rajzolta a pók szájához a pókhálót:D!

Dédiékhez minden nap ellátogatunk. Hol triciklivel, hogy fűnyíróval:D, hol a régi kis motorral. Levi már megengedi, hogy a rövidebb úton menjünk:
"-Mehetünk a Cézáj felé, máj leszoktam a kutyaugatás-féjésjőj...." :D:D:D (kutyaugatástól félésről)

Szinte minden reggeli közben elhangzott a következő párbeszéd:
"-Hol az Ijimama?"
- Dolgozik.
"-És az Apucika?"
- Ő is.
"-És a Tiboj?"
- Ő is dolgozik.
"-És a Tibipapa?"
-Ő a határban van.
Egyik nap Levi ezt a következtetést vonta le:
"-Ez nem igasságos... így üjes lesz a házunk...."
:)

Sokat gyakorolja és egyre ügyesebben használja az "L" betűt:)! Egyik nap kaja közben gyakorolt:
"-Anya nézd: Le, LLe, LLLabda... ANYA! Szejet-LLek!!!" :):):):):):):):):):)

Tárkányon az az (egyik) szabályunk, hogy ha megyünk valahova és Anya köszön valakinek, annak Levinek is kell köszönnie szépen, hangosan. Nincs is ezzel semmi gond, büszke lehetek Levire. Egyik nap azonban már többször nem köszönt, így  rákérdeztem, mi a baj?
"-Nem hallottam, mejt le vagyok mejüjve..." (le vagyok merülve) Fáradt volt, azaz kimerült:D:D:D:D:D!

Voltunk Bábolnán is egyik délután. Fagyiztunk meg vásároltunk. Levi minden áron akart valami játékot vetetni magának, de semmi jót nem talált, végül fogott egy kis szivacslabdát és Enci orra alá tolta, hogy rákapjon:
"-Anya! Vedd meg Enikőnek ezt a puha pamacsot, játod, hogy teccik Neki?!" :D megvettük.... Később találtunk Traktort is Levinek:)!

A kedvencem az egyik reggeli beszélgetésünk volt. Amikor ébredt, átjött hozzám és az én ágyamban lustizott egy kicsit. Kérdeztem Tőle:
- Mit álmodtál?
Levi álmosan nyújtózkodva, mosolyogva válaszolta:
"-Szépeket.... azt álmottam, hogy a Tibojjaj szójjuk a műtágyát." (Tiborral szórjuk a műtrágyát - traktorral a földeken) :D:D:D

És a képek: bocsi, de itt nem tudok olyan profi képeket fotosoppolni:), mert más a gép, mint otthon... és nem találtam a piros-szem szűrőt..... :D

 Alig érkeztünk meg Tárkányra, Encus már lépcsőzött is:

08 01.jpg

Encus édesen ücsörgött Marika néniéknél... mintegy három percig:D

08 02.jpg

Levike sokat játszott a kis kutyussal: Dömével, vagy ahogy Ő hívta: "Zsibivej":D

08 03.jpg

Encust próbáljuk megbarátkoztatni a Nyunyival:)

08 04.jpg

Szia Tesó!!!

08 06.jpg

"Nézd, Anya! Megtanujtam egykézzel vezetni a jendőjmotojom. Mejt amikoj még kicsi vojtam, két kézzel vezettem..."

08 07.jpg

Locsol:

08 08.jpg

Cili cica és Levi Cicám:)

08 09.jpg

Autó takarító (mindenben segíteni akar!!! :D)

08 10.jpg

Enci és Levi Cicája:)

08 11.jpg

Enikő tolta Levit:) (és azóta is gyakran lépeget a kis autó mögött:D)

08 12.jpg

"ANYAAA! Gyeje mejt Enci fel fog mászni a hátamon, mejt ejős vagyok és elbíjom!"
(Azaz: Enikő lépcsőzni akar, de Levi nem engedi, mert még nem szabad Neki, és mivel Levi erős, Encike át tud mászni a hátát, úgyhogy ha nem sietek, Enci mégis lépcsőzni fog:D:D:D)

08 13.jpg

Gyerekek a Cicákkal:):):):):):)

08 14.jpg

SZERETET (ez a kedvenc képem mostanában:D)

08 15.jpg

Encus Dédimamával bicajozott

08 16.jpg

Dédiéknél füvet nyírt a család:D : Enci nyírta, Levi gyűjtötte:D

08 17.jpg

Uzsonna

08 18.jpg

Beszélgessünk:D

08 19.jpg

Levi új hobbija: füvet rágcsál...

08 20.jpg

Enci csak mondja, csak mondja......

08 21.jpg

Kis Juhászom:)

08 22.jpg

Csigabiga gyeje ki :D

08 23.jpg

Virágot a Dédi-néninek:) (Levi így nevezte el Dédi mamát:D)

08 24.jpg

"Jácchatok a taktojjal????"

08 25.jpg

Levi a kis parasztgyerek: traktor és fűszál :):):)

08 26.jpg

Fagyi Bábolnán

08 27.jpg

Mászóka:

08 28.jpg

Csúszda???

08 29.jpg

Levi betonrajza. Segítek értelmezni: Elől a kék a busz, amivel Bábolnára mentünk. A piros télalap a csíkokkal, a Tárkányi buszmegálló. Utána a cikk-cakk vonal az út Bábolnára. A néni én vagyok:D. Fent pedigBábolna látható, ahova mentünk:)!

08 30.jpg

Ez Anya! :D:D:D:D:D:D:D

08 31.jpg

Ez pedig a kis Cukkerünk:D!

08 33.jpg

Amikor hazamegyünk Pestre, Mamáék mindig azt mondják, olyan üres lesz a ház nélkülünk. A következő kép elmagyarázta nekem, hogyan is gondolják!!! :D
CIPŐCSKÉK - a teljesség igénye nélkül!!!

08 32.jpg

Lesz még egy Tárkányi levelem, mert egyedül nem tudom a telefonomról levarázsolni a képeket:), Apa meg nincs itt:(. Pedig ott is vannak gyöngyszemek:)!

Szép napot addig is, puszi!!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr304504193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tünci89 2012.05.13. 22:10:02

Hát a lovas képes levél óta nem nevettem ennyit!!! :D Levi rajza meg az aranyköpései mindent visznek! Pusza nektek!

Bonci 2012.05.14. 15:12:38

@Tünci89:
Köszike:)!
Én csak leírom, a dicséret Levit illeti:)!
süti beállítások módosítása