Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2012.06.13.

2012.06.14. 01:17

szerző: Bonci

Sziasztok!

A címben nem csaltam, még tegnap kezdtem írni a levelet:)!

Úgy tűnik, hogy gyermekeim túl vannak a hányós-hasmenősön, így kedden délután lejöttünk Tárkányra és megkezdtük a nyaralást:)!

A mai (szerda) napunk az időjárás ellenére csodásan telt:)! Azt hiszem, mindenki élvezte, hogy kiszabadultunk a szabadba:) ! Én rácsodálkoztam, hogy három és fél hét alatt hogy "elburjánzott" a természet, minden igazi zöldben virít, és érnek a gyümölcsök, jó a levegő... ez a kedvenc időszakom az évben:). Levikém örül, hogy mehet, bicajozhat, játszhat az udvaron... Encus meg mindig örül mindennek:) !

Levike már nagyon várta, hogy Dédiéknél megérjen a ribizli. Kora tavasz óta rendszeresen ellenőrizte a bokrot, hogy rendben fejlődik-e. :D Most végre azt a hírt kaptuk telefonon, hogy már lehet szedni, így reggeli után már mentünk is Dédiékhez:). Encikét én vittem a gyerekülésben, Levike meg a kis futóbicajával száguldozott mellettünk. Komolyan száguldott, nekem is kellett tekernem rendesen, hogy lépést tartsak Vele. Egyszer oda is szólt a válla felett:
"-Azéjt szágujdok ilyen gyojsan a Dédiékhez, hogy minél előbb szedhessem a jibizlit!"
Egyébként egész úton szófogadó, jó Kisfiú volt, szépen jött, úgy viselkedett, mint egy Angyalka:). Ezzel el is dicsekedtem Dédimamáéknak.

Köszönés után Levi már kért is tálat és szaladt az udvarra a füstölő mögé a ribizli bokorhoz! Pár perc múlva mentem ki utána, és látom ám, hogy elmélyülten dolgozik:D!

07 01.jpg

Mire odaértem, már majdnem félig szedte a tálkáját:).

07 02.jpg

Encusunk az ablakból lesett minket:)

07 03.jpg

Levike mosni is segített!!! Az utolsó szemig mind kiszedegette a vízből!

07 04.jpg

Mosás közben egyszer csak odamutat egy óriási szemet:
"-Anya! Te szedted ezt a nagy szemet?"
- Nem én voltam...
"-Én se... akkoj biztos a Dédipapa volt, majd megdicséjjük éjte!!!"

Végül boldogan eszegette a ribizlit:)! Itt már alig volt a tálkájában:

07 05.jpg

Amikor hazamentünk, Tibi papa és Ili mama kijöttek elénk az udvarra. Levi leparkolt a biciklivel és azt mondta:
"-Anya! Meséld el milyen angyalosan mentem a Dédiékhez!"
:D Kis büdös, hallgatózott:D:D:D!

Apucika vett Levikének is egy gyerekülést a bicajra, így már mindkét gyerekkel tudunk menni biciklizni. Ma alvás után a szőlőbe mentünk ki: Ili mama, Enci, Levi és én. Levike az odaúton büszkén feszített az új kis ülésében:)!

07 06.jpg

A szőlőben is neki esett a ribizli bokornak:), Enci meg (VÉGIG) mellette ácsorgott:)!

07 07.jpg

Nagyon jól terem a bokor, amit Marika néniéktől kaptunk, hipp-hopp tele is lett Levi kis vödre:)

07 08.jpg

Amikor ezzel végeztünk, Levi kiadta az utasítást:
"-Nna, indulás csejesznyét szedni! A hápizsákot én viszem..."

07 09.jpg

Ahogy haladtunk hátra a szőlő sorok között, továbbra is formában volt:
"-Ne fecsegjetek!... - szólt Ili mamára és Anyucikára - Amíg nem a Mami megy elől, én vagyok a Főnök!" :D:D:D

07 10.jpg

A cseresznye fát nem ismerte fel a Főnök, elment mellette:D:D:D!

A cseri szedésről csak a telefonomon van kép és onnan nem tudom levarázsolni, de higgyétek el, ott is segített!!!

Cseresznye után borsót is szedtünk, természetesen abban is segített!

07 11.jpg

No, de hogy Enciről is szó essen: Ő itt is ácsorgott egy oszlopba kapaszkodva. Dumálgatott babanyelven, és, ha néha elengedte az oszlopot:

07 12.jpg

... koszos lett...

07 13.jpg

Később szedett borsót is... a VÖDÖRBŐL!!!

07 14.jpg

És hangosan kiabált: "MÁMÁÁÁÁ", mert újra koszos lett a keze...

07 15.jpg

Mérgesen söprögette a kis kezeit:D

07 16.jpg

Aztán egy perc múlva, újabb borsóval a kezeiben boldogan CSÍZezett:D

07 17.jpg

A bicajon is borsózott... :D

07 18.jpg

Levike a hazaúton szemmel tartott minket:) és huncutkodott Encivel, ha melléjük értünk!

07 19.jpg

És, ha már mellettük voltunk:

07 20.jpg

IMÁDOM EZT A KÉPET! Olyan megható:)! Egyik 4 másik 1,5 éves:) !

Hazaérve Levi figyelmeztetett minket, hogy még nem mehetünk be, mert a szedret is le kell szedni...

07 21.jpg

Mami aggódott:
- Levi, nehogy leessél a létráról!
"-Majd a Főnök vigyáz jám... - aztán rászólt Papára: - Magának a létrát kell fognia!" :D:D:D

Encike eközben békésen locsolgatott az üres kannával:)!

07 22.jpg

És, szederevés után....

07 23.jpg

... Anya kétségbe esett, hogy jön ez le.... az arcáról szerencsére simán... a kezéről remélem holnap lekopik... :D:D:D!

Szép napokat Nektek, puszi!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr674587062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tünci89 2012.06.14. 22:15:55

2 kedvenc: Encusról a borsós kép, Leviről meg a második kép, ahol felhúzza az orrát. :)))

Erika_Csonka 2012.06.15. 09:22:19

Még jó hogy felhívtad a figyelmemet hogy van új "anyag" :)Imádnivalóak vagytok, Levi simán mindenhol jól érzi magát az a lényeg hamar át tud állni városiról falusi üzemmódra :)) Kis cuki Enci meg a borsó evéssel haláli :)

Bonci 2012.06.18. 11:58:02

@Tünci89:
Köszi Timcsi:)! Puszi!

Bonci 2012.06.18. 12:09:19

@Erika_Csonka:
Bizony, Levikém nagyon kétlaki, otthon van mindenhol, de hát végül is ez volt a célunk:)! Reméljük Enikőnél is így beválnak a módszereink:)!
süti beállítások módosítása