Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2012.06.17.

2012.06.18. 00:17

szerző: Bonci

Sziasztok!

Most idézeteket nem gyűjtöttem, viszont csomó képet készítettem, így most egy gyors képregényt készítek Nektek!

Kedvenc képemmel kezdem, amit mostanában készítettem:)!

06 01.jpg

Hállló, Erzsi mama???

06 02.jpg

Aranyosan néz....

06 03.jpg

Csütörtökön is kibicajoztunk a szőlőbe tenni-venni.

Enci ül a fűben....

06 04.jpg

Mama kócolós:)

06 05.jpg

Cseresznye szedők:)! (Levike végig segített a nagy létrán állva... főleg enni, de azért szedett is pár szemet:)!)

06 06.jpg

Encus jól elvolt két szőlőlevéllel:)

06 07.jpg

Létrán: "Látod Anya, nem kell félni!"

06 08.jpg

Cserkó fülbevaló:)! (Levike nem engedte, mert "ez Lányos dolog ANYA!" :D)

06 09.jpg

Topjoy reklám :):):)

06 10.jpg

"Tele lett a pocakom!" :D (cseresznye, ribizli...)

06 11.jpg

Este Enci a habokban...

06 12.jpg

Levi és az új traktor:

06 13.jpg

Este, mikor Levit leraktam aludni, mondtam Neki, hogy
- Most már aludjál, én is megfürdök és alszom is!
"-De alaposan füjöggyél meg, mejt fája másztál, méghozzá jó magasja... meg ettél is cseresznyét!"
:D

Szombaton újra készült egy ölelkezős kép:)!

06 14.jpg

Aztán a szőlőben is csak ámultam és bámultam, milyen édesek együtt:) !Levi állandóan bohóckodik és nevetteti Encikét:)! Persze pancsi is volt:)

06 15.jpg

06 16.jpg

06 17.jpg

Nézzétek el nekem... imádom, hogy imádják egymást:)!

06 18.jpg

Ebéd után fáradtan, megtelve:)!

06 19.jpg

Ma reggel:
- Hát Te???? Miért aranyéremben vagy itthon????
"-Hát tudod! Ezt a Jani bácsitól kaptam és megígéjtem Neki, hogy minden jeggel fölveszem!" :D

06 20.jpg

- De szép kombájnt rajzoltál!!! Még ablaka is van!
"-Az nem ablak! Az egy pájna a Kisunokának...!" (párna)
:D:D:D

06 21.jpg

(És a kombájn mögött ott van a búzamező is:)! Lehet, hogy Anyát nem tud rajzolni, de a TANYA már megy Neki:D:D:D)

Malom: (ezt én sosem rajzoltam még, Ő találta ki!!!!)

06 22.jpg

Csendélet Dédiéknél: Két apró papucs az öreg lépcső előtt:)!

06 24.jpg

Uzsonna a kánikulában:), avagy két jó testvér, kis helyen is elfér:D!

06 23.jpg

Nasi

06 25.jpg

Ilyen, amikor Levi szépen néz...

06 26.jpg

Egy lekváros kalács is lecsúszott:)

06 27.jpg

Délután locsoltuk a kertet, a járdát, az autót... nem tudom, a kocsi, vagy Levi lett-e vizesebb:D!

06 28.jpg

Bizony, azt a slagot nehéz befogni:), néha visszafelé sül el a dolog:D

06 29.jpg

Kisikáltuk Glóriát, a Víziló-homokozót is, hogy holnap medencének tudjuk használni:)!

06 30.jpg

06 31.jpg

A munkakedv nem merült ki (csak a kút:D), a trakit is le kellet mosni tisztára!!!

06 33.jpg

Aztán természetesen volt locsolkodás is... Levi nagyon élvezte, zengett az utca a sikolyaitól és kacagásától:) ! De nehogy azt higgyétek, hogy csak áldozat volt!!! Lesből támadott szegény Apucikára, miután megkérte, hogy Encikét adja át nekem!!! :D:D:D

06 32.jpg

Szép (kánikulai) napokat Nektek, puszi!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr584594910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bonci 2012.06.18. 11:55:49

Sziasztok!
Ezt a "trackback"-et nem én tettem oda, nem tudom ki, és hogyan és főleg miért... Próbálom leszedni, addig is BOCS!
Anyucika
süti beállítások módosítása