Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2012.06.28.

2012.06.29. 01:00

szerző: Bonci

Sziasztok!

Nagyon régen írtam, ugyanis Anyucika szabadságon volt:D! A gyerekek Erzsi mamáéknál voltak jó pár napot, én meg a háztartással, magammal és Apucikával foglalkoztam:).

Most egy kicsit visszamegyek az időben, és kaptok képet az előző tárkányi nyaralásunkról:)! Levike óriási volt. Egyik délután beszaladt és kihívott az udvarra, hogy nézzem meg, mit csinált. Elámultam! Az összes létező kis járművét kivitte a hátsó udvarra, Tibi papát megfűzte, hogy a slagot kösse rá a csapra és egyedül MINDENT lemosott!!! (Még az elektromos rendőrmotort is:D)

Kész a járműpark:D!

04 01.jpg

Enikő így dominózik:D! Az új szabály: ki tudja a legrövidebb időn belül a legnagyobb területen szétszórni a dominókat???

04 02.jpg

Enci és Dédimama: Minden OK, Anya:)!

04 03.jpg

Levi segített Dédipapának borsót fejteni:)!

04 04_001.jpg

"-Mi máj ennyit megcsináltunk!"

04 05.jpg

Meós:D

04 06.jpg

Gloria a homokozónk:), feltöltve:)

04 07.jpg

Amikor jöttünk hazafelé, Levike a Dunán meglátta a vízibuszt.
"-Apa! Majd kipóbájjuk a vizibuszt?"
- Persze, megígértem már!
"-Jó! Akkoj majd felveszem az úszószemügevemet..."

Másnap reggel, Levikém boldogan újságolta (a wc-n ülve:D)
"-Anya! Én álmottam a legszebbet!"
- Mit álmodtál?
"-Szállnak a tündéjek, gyejekeket öltöztetnek. Pillangók babakocsit jingatnak, kisbabák aludnak."
???? Ezt tutira az oviban mesélték:)! De tényleg szép lehetett:)!

És akkor térjünk rá Encikémre is... már kibújt pár szemfoga is, megvan a 14.:F-J-3, és 15.: A-J-3, és készülődik az utolsó is:)! Erzsi mamáéknak volt pár nyugtalan éjszakájuk miatta:(, remélem már csak egy-két nap és újra szépen alszik!

Hogy nappala milyen??? Ez a kép sokat elmond:

04 08.jpg

Levikém a játszótér Cassanovája:)! Itt Amira pózol mellette:)! Imádom a Kiscsajt:!)

04 09.jpg

Újra kánikula, újra medence a teraszon. Levi természetesen VÉGIG úszószemüvegben volt!!! Kért is fotókat:), amin látszik, hogy
1: milyen aranyos
2: a szemüvegben van
3: milyen szép a falunk...

04 10.jpg

Egyszer a víz alá is benézett:D:D:D

04 11.jpg

Enikő sem maradhatott ki a szemüveges buliból:D:D:D

04 12.jpg

Pancsi után pihi:D! ... és a gondos Báty kisöpörte Tesike szeméből a haját... :):):)

04 13.jpg

A medencézés napján vendégeket vártunk... mielőtt megérkeztek volna, kiléptem a teraszra, hogy az asztalt letöröljem. Felénél sem jártam (a 70x70-es asztalnak) amikor CSOBBANÁST hallottam!
??????
Igen. Enikő pancsikolt ruhástól-pelusostól vidáman a hideg vízben!

04 14.jpg

04 15.jpg

Erzsi mamáék ma hozták haza a gyerekeket. Ma van/volt Levi névnapja. Volt ám ajándék kavalkád:)! Az első aji Hajniéktól jött, a Balcsiról, egy kalózhajó! Levikém, amikor a papírt letépte, megszeppenve nézett a tesómra:
"-Hajni! Ezt méjt kaptam? Ilyet a jossz gyejekek kapnak!"
:D

04 16.jpg

Kb tíz perc múlva már nagy egyetértésben olvasták az Erzsi mamáéktól kapott legújabb AnnaPetiGergő könyvet:).

04 19.jpg

Encike is kapott ajándékot, amit már nagyon-nagyon vártam, mert régi álmom egy ilyen blúz! Már korábban kaptam róla fényképet telefonon, és alig vártam, hogy Enikőn élőben lássam... és micsoda meglepeti várt!!!

04 17.jpg

A délutáni alvás előtt megölelgettem Levit, összepuszilgattam és megcsócsáltam a kis fülét.
- Megcsócsálom a fülecskédet, mert esténként nem volt mit csócsálnom és nagyon hiányzott.
Erre incselkedve feltette a karjait a feje fölé és megkérdezte:
"-A hónim is hiányzott???" - ugyanis nagyon csikis és imádja, ha ott puszilgatjuk:D!

Levi tőlünk is kapott ajándékokat:). Az volt a kérése, hogy játékot szeretne:), hát kapott több kisebbet! Volt ám meglepetés. Zavarba is jött, azt sem tudta, hova nyúljon:D!

04 18.jpg

Nagy bontogatás következett:), és a végén a traktoros játék szabályát már Ő olvasta fel nekünk. Kb így hangzott:
"-géerjzgád ofjhl fkgh lkhjfklgjbkcgjhnldftjhlvkmjn jvc, jd ávkhlvjbhváx ,kgkdtépkhgfd.g,njlhdáSŰcyk x....." :D

04 21.jpg

Délután Orbán család meghozta nekünk Marcit:D, aki idén is velünk nyaral:D:D:D! Elvittük Őket a kedvenc fagyizónkba, Miki bácsihoz:).

04 20.jpg

Marci-Mackó (ahogy Levi a vacsi közben szólította:D:D:D) jó kis bébiszitter lesz:), Enci jól áll a kezeiben:) és láthatóan jól is érzi magát:)!

04 22.jpg

Levikém meg jó nagy szeretgetést adott Évinek:D! Nézzétek a lábát!!! Ennyire megszeretgeti Valakit:)!

04 23.jpg

Már alszik a család, Marci Levi ágyában, Levi meg Enciében:)! Nagyon örült, hogy újra a kis rácsos ágyban aludhat, de kellett egy kicsit varázs porozni, hogy ne legyenek szellemek (hál'Isten megint látott Scooby doo-t...). Amikor Marci is ment aludni, Levi odasuttogta Neki:
"-Majci, alugyál nyugodtan, anya baszójta vajázspojjal az egész szobát." :D:D:D:D:D
- Oké, köszi, Levi!
"-Máj nagyon hiányoztál, nem tudtam, hogy ilyen gyojsan füjdesz..... jó éjszakát Majci."
:D:D:D

Még egyszer kijött pisilni, én meg bekísértem. Enikő babuja alá volt terítve és bent volt vele Enci egyik kis szivecskés párnája is:D:D:D! Remélem már alszik a kis Kópém:)!

A következő levelem már a nyaralásról fog szólni, terveim szerint inkább többször írok keveset, de majd alakul:)!
Szép napokat Nektek! Puszi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr364618335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása