Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2012.07.13. (péntek)

2012.07.14. 00:04

szerző: Bonci

Sziasztok!

Már öt napja itthon vagyunk és most meglepően gyorsan visszaállt minden a régi kerékvágásba:)! Enci pakolja a fiókokat, Levike pedig sorra nézi a kedvenc meséit:)!

Nagy újságunk is van, Levi ma már többször is majdnem tisztán kimondta szavakban az "R" betűt (hangot?) :)! A boltból ballagtunk hazafelé, mikor azt mondta:
"-Anya! Emlékszel? Itt kapott az a kislány szurit."
- ???? Szurit???
"-Igen, szurit..."
- Levi, mondd légyszi, hogy róka!
"-Róka."
- :D:D:D Most azt, hogy repülő.
"-Repülő."
- Most azt, hogy répa.
"-Miéjt???"
:D:D:D
Gyakorolgattuk ma többször is egy kicsit, és néha egész szép, néha még "franciás", néha marad "J"... de már alakul:)!

Encikéről is dicsekszem: tegnap jöttünk haza a piacról és a parkoló felől közeledtünk. Egyszer csak rámutat a kocsinkra:
"-Apáééé!"
- ??? Melyik Apáé, Enci?
És kitartóan mutatja csöpp kis ujjával:)!

Ezen kívül, megtanulta, hogy a koszos ruhát a szennyesbe kell dobni... azóta akárhol talál ruhákat letéve, viszi a szennyesbe:)! Még azt is, amit épp akkor szedtem le a szárítóról!!! :D

És a szemetet is megtanulta kidobni a kukába... erre nagyon oda kell figyelnem, mert Neki a szemét nem mindig ugyanaz, ami nekünk:D! És néha, ha kedve van kukázni, csak elvesz egy papírzsepit a tartóból és viszi ki... olcsóbb zsepiket kell vennem:)!

Ja, és van új szava is Encinek:
"-Dáe!" - azaz GYERE :D, egyértelmű, hogy mikor mondja ezt, mert pici kis kezével is hívogat:D!

Egyik nap tízóraira almát kaptak. Encus pár perc múlva boldog kis mosollyal hozta ki a konyhába a tálkát. Annyira megörültem, agyon dicsértem és puszilgattam, hogy milyen ügyes:)!
Amikor bementem a nappaliba, látom ám, hogy az alma szépen sorban ki van rakva a kanapéra...
- Levi, mi ez az alma a kanapén?
"-Az az Enikőé... én megettem a jészemet..."
:D:D:D

Új kedvencünk a házi jégkrém:)! Köszönjük Évinek a formát, minden nap gyártom a fagyit:)! Levinek leginkább az ízlik, ha a limonádét fagyasztom le, de a málnás joghurtos is elfogyott:)!
Egyik nap már kapott fagyit, de szeretett volna még...
"-Anya! A fagyit nem fogjuk megenni? Ott fagyoskodik a hűtőben!"
Megettük:)!

07 02.jpg

Levi szeret új szavakat is használni... nem mindig helyesen:)!
- Enikő, nem szabad felmászni az asztalra!
"-Én láttam Anya, hogy felmászott."
- Legközelebb szólj nekem, jó?
"-Bocsánat Anya, kicsikét SOVÁNYKA volt a szemem..." :D:D:D

Másik kedvenc szava mosta a "béképp" ... azaz: végképp:D! Minden mondatba be tudja illeszteni, pl:
"-Apa! Ha Enikő megeszi a dinnyét a kakaóra, béképp hasmenése lesz, igaz?"

Azt el is felejtettem írni, hogy Enci a banánt is nagyon szereti! Egyik ebéd után mutogat a konyha felé.
- Kérsz inni, Enikő?
"-Baáá! Baáá!"
- Banánt szeretnél???
Nagy, széles vigyor és bólogatás volt a válasza!!!
Hoztam is a banánokat, mert természetesen Levi is kért.
"-Anya! Ez ugyan olyan banán, mint az Enikőé?"
- Igen, egyformák. Ezek tesók voltak, együtt nőttek fel, most szedtem szét őket.
"-ÓÓÓÓ! Akkoj nem akajom megenni a banánt, had testvéjkeggyenek!
:D

És most pár kép az itthon töltött napokról!

Levi olvasgat (itt még kánikula volt):

07 01.jpg

Enci anya ruhájában... jajj, mi vár rám!!!

07 03.jpg

Enikő jelezte a tesómnak, hogy vegye őt fel... Hajni leguggolt hozzá, elmondani, hogy nem emelhet nehezet, erre Enci felmászott rá és várta, hogy felálljon... faarccal kivárta a tesóm röhögőgörcsét is:)!

07 04.jpg

Esti Enci manó:)

07 05.jpg

Esti Levi manó:)

07 06.jpg

Kombájn készül:

07 07.jpg

Napi ölelés :):):):) - kedd

07 08.jpg

Fagyiztatás

07 09.jpg

Jáva játékoztunk Levivel és csináltunk egy hintát. Kérdezte, hogy nem csinálunk bele emberkét??? Mondtam, hogy azt nem tudunk, mert nincs hozzá alkatrész. Erre elővette a játék mobilját és tárcsázott:
"-Hálló, Néni? Tudunk embejkét csinálni a hintába?"
:D

07 10.jpg

Pénteki ölelkezés:):):) (Enci bal lába: ÁÁÁ! De Neki nem fájt!)

07 11.jpg

Ma vacsi után Apa zuhanyt szerelt, nekem meg ágyazni kellett volna, de Ecni még nem fejezte be a vacsorát...
"-Anya! Majd én vigyázok Enikője amíg te megágyazol, hogy ne legyen egyedül..."

07 12.jpg

:) Édeseim! :)

Késő este benéztem Levihez, hogy elaludt-e már. Még ébren volt és kérte, hogy kicsit bújjak oda mellé. Odabújtam.
"-Máj meg is füjöttél?" - súgta.
- Még nem.
"-Akkoj mennyél, füjöggyél meg és gyeje vissza idebújni. Menny, mejt összekoszojod a lepedőmet!" :D:D:D

Szép napokat Nektek, puszi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr704653722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása