Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2012.07.19.

2012.07.20. 14:04

szerző: Bonci

Sziasztok!

A blogtörténelmemben először nem a saját gyerekeimmel kezdem a levelet:)! Múlt héten megszületett ugyanis Unokatesóm Kislánya: Anna, akit meglátogattunk. El nem mondhatom, milyen érzés volt újra újszülöttet tartani a kezemben:)!

06 01.jpg

Anna baba nagyon könnyű (legalábbis az én gyerekeimhez képest:D) és édes és olyan jó illata volt:)! És elaludt a kezemben, miközben beszélgettünk:)!
A következő képen a boldog Anyukával vagyunk: Anna baba és két Szilvi:)!

06 02.jpg

Nos, egy kis kitérő után vissza az én életrevaló kis lurkómhoz... Levihez:).
Hétfőn vásárolni voltunk. Ruhákat. Levi már nagyon unta magát. Amikor fizettünk, ott volt a közelünkben, a lépcsőnél áll és kérte, hogy ne lifttel menjünk le, hanem gyalog. Én a pénztárosra figyeltem, de a háttérben hallottam Levit csacsogni... ez folyamatos Nála, úgyhogy nem nagyon jutott el a tudatomig, miről beszélt. Amikor ballagtunk le a lépcsőn, mondogatta, hogy itt a százasa, szép fényeset kapott a nénitől... meg, hogy mondta ám a néninek, hogy itt nem lehet csak úgy lemenni... ott a néni, látod, Anya? .... és nézzem meg, milyen fényes a zsebében a pénz... ????? Itt kezdtem gyanakodni, hogy ez bizony nem kamu... Kértem, hogy mutassa csak meg, mi van a zsebében???? És egy 10 Ft-os volt benne!!!!! Tényleg kért - és mivel a néni jó fej volt -, kapott lépcső-vámot!!!!!!!!! Keresett tíz forintot, míg én több ezret kifizettem:D! Nagyon életre való!!! Igazából büszke is vagyok rá, de azért égett a fejem! Amikor a néni mellett elmentünk (aki egy áruházi dolgozó volt cigiszüneten) megköszöntem Neki:)!

Másnap nagyon meleg volt. Levi meg is állapította:
"-Ma békképp kánikula van... kánikulább van, mint tegnap. Tök kánikula van." - Tökre fagyit akart enni:D:D:D!

A Győrkőc fesztiválon találkoztunk a Télapóval is - szerencsére!!! Ugyanis Levikémbe újra felmerült, hogy a Télapó TÉNYLEG mindenhol ott van és minden lát! Egyik nap ki is oktatta Encit:
"-Enikő! Így nem kapsz ajándékot, mejt a Tálapó meg a Jázuska nem csak a nagy gyejekeket láttya, hanem a kisbabákat is!"

Most jutott eszembe, hogy Levi már nem mond "J"-t az"R" helyett, hanem franciásan, szinte nem is mondva ejti ki. De már majdnem pereg a nyelve:)! Lehet, hogy ovira menni fog??? :D

Egyik este itt vacsiztak a Húgomék. Evés közben szóba került Szabi-baba, és emlegettük, hogy Levi és Enci miket csináltak először. Levike aranyosan kioktatta Hajniékat:
"-A Kisbabátok először kúszni fog, utána mászni. És majd nektek kell megmutatni, hogy kell mászni, különben mindig csak kúszni fog. Anya is megmutatta Enikőnek, hogy kell mászni..." :D:D:D

És most jó pár kép, amiket a hétköznapokon készítettem:

Encikénk fürdés után

06 03.jpg

Encuskát rajta kaptam, hogy bekapcsolta(!!!) a számítógépet és felmászott az íróasztalra és nyomkodta az egeret! A monitoron ez volt olvasható egy ismeretlen programban, amikor a fotózás végeztével SOS kikapcsoltam: "Vigyázat, a számítógép veszélyben van!" - bocs Apucika!!!!

06 04.jpg

Olvasgattak

06 05.jpg

"ENCI???? HOL VAGY?????"

06 06.jpg

Tesómnak és Szabijának készítettem:)

06 07.jpg

Gabi papa fényképező gépéről is nyúltam pár képet. Itt a Dunapartra kirándultak a Gyerekekkel:

06 08.jpg

ErzsiMama = ErőMama :D

06 09.jpg

A gödi strandon is voltak:)

06 10.jpg

Tesók:)

06 11.jpg

"Enikő! Mit csinál a nyuszi???"

06 12.jpg

Tropikáriumi kirándulásuk:

06 13.jpg

A cápás alagútban:)

06 14.jpg

Enikő nem egy betoji kiscsaj.... én még a képet is alig merem nézni:)

06 15.jpg

És a végén a rájás medence:

06 16.jpg

Szép napokat Nektek, puszi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr644666388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása