Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Búcsú

2012.09.03. 15:06

szerző: Bonci

Sziasztok Kedves Olvasók!

Ez a legszomorúbb levelem, ezen törtem legtovább a fejem...

Sokan, sokszor kérdeztétek, meddig szándékozom írni az élménybeszámolókat, sosem tudtam a választ. Nem tudtam, mi lesz az a határidő, amikor már mindkét drágámról kimerülnek az információk. Azt sem tudtam, fogja-e Őket zavarni, hogy ilyen sok mindent megosztok Veletek. Nem tudtam, meddig lesz energiám az órákig tartó képszerkesztéshez és fogalmazáshoz.

Amiért végül befejezem, az az, hogy túlnőtt engem Anyucika... túl sok infó van itt rólunk, családunkról, ismerőseinkről és a környezetünkről, és túl sokan férnek hozzá.

Fáj a szívem, mert imádom a leveleim minden sorát, minden fotót, videót. Sajnálom, hogy Levikém jövőbeni viccei nem lesznek megörökítve és Encusom első szavai, mondatai sem lesznek leírva.

Remélem, hogy az eddigieket szép emlékeitek közt fogjátok őrizni.

Szeretettel búcsúzom:
Anyucika

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr504691448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tünci89 2012.09.05. 11:27:06

Oooohhhh, neeee!!! :((((((((((((((( :'''(((( Nagyon sajnálom, de azért szerintem aki ismer Titeket az "élőben" úgyis tovább követi Levi és Enci életét! Puszillak Titeket és nagyon hiányozni fog a blog...

Ywetta 2012.09.05. 14:23:23

Köszönjük eddigi fáradságos, nem kis munkát igénylő, beszámolóidat! Természetesen nagyon fognak hiányozni :(
Azért a fészbúkon továbbra is várunk pár fotót rólatok!
Puszi

Bizsutündér 2012.09.05. 14:57:09

Hüpp- hüpp- hüpp! Minden reggelem ezzel kezdödött. De nekem könnyü, sokszor làtom öket!
süti beállítások módosítása