Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Sziasztok!

Az előző levelemben írtam, hogy Levike tanul új dolgokat az oviban... tegnap este vacsi után egyszer csak elkezdett mondani egy verset:)! Gyönyörűen elmondta, utána pedig énekelt is egyet:)! 

Szeretettel Nektek:

Szép napot, puszi!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr373259095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lizocska 2011.09.27. 16:51:21

Imádni való vagy, Levikém és én imádlak is!!!!!
Sok-sok puszi Nektek!!!

Ywetta 2011.09.28. 09:37:27

Mega-Like!! :)
De azért a traktoros bögre Mindent Visz!!... :D Nagyon édesek!

Bonci 2011.09.28. 16:06:48

@Ywetta:
:)
Nálunk a jelszó: TRAKTOR Minden mennyiségben:)!
Puszi!

Bizsutündér 2011.09.28. 20:02:25

Cukiiii! Bár én láthattam ezt élőben is, de olyan jó vissza- visszanézni! De nagyon szeretem őket!!! Puszika!

Kláris 2011.09.28. 22:55:36

Levi hihetetlen milyen okos kisfiú, hisz a morgó Macinak a barlangba bevitt egy égő gyertyát :D :D :D!
süti beállítások módosítása