Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.10.10.

2011.10.09. 23:46

szerző: Bonci

Sziasztok!

Enikő életében először úgy megnevettetett, hogy alig bírtam magammal. Szombaton délelőtt Apucika skype-on beszélt a tesójával, Enci az ölében ült... egyszer csak gondolt egyet és elkezdett kukuccs-osat játszani Tiborral. Két kis kezével eltakarta az arcát, és amikor szólogattuk, hogy "hol az Enikő? Hol a baba?" kikukkantott a kezei mögül és nevetett. Ezt egyébként nagyon sokat játsszuk Vele. Igen ám, de egyszer kicsit tovább hagytuk a kezei mögött bujkálni, mire keresni kezdtük. Akkor meg hiába szólogattuk, nem bújt elő. Mi csak hívtuk és hívtuk, Ő meg szép lassan egyre előrébb hajolt Apucika kezében, míg végül a feje az asztalhoz ért. Bizony: ELALUDT KUKUCCSOZÁS KÖZBEN!!!!!:D:D:D
Apucika meg is jegyezte: Enci lett a bújócska nyertese:D:D:D!

Egyik este együtt fürödtek Levivel. Kivételesen nem Enikő utánozta Levit, hanem Levi ment le babába! Gügyögött, rágcsált, forgolódott a vízben! Annyira édesek voltak!

Levitől is van pár idézetem... hozza a formáját:)! 

Egyik délután a játszón szórta a kavicsot. Egy kisfiú mondta az anyukájának, hogy Ő dobta a fejemre: és Levire mutatott. Itthon elővettem Levit és mondtam Neki, hogy ég a fejem a viselkedése miatt. Erre Ő olyan komolyan nézett rám, azt hittem bocsánatot fog kérni. Helyette:
"-Nem játom sehoj se, hogy jenne a fejeden jáng..." (nem látom sehol se, hogy lenne a fejeden láng)

Mostanában a rosszalkodását és a "csúnya" beszédét azzal nyugtázzuk, hogy ezt bizony a Télapó hallja és így nem lesz ajándék... néha azt is eljátsszuk, hogy beszélgetünk a Télapóval:)! Levi nagyon okos. Amikor éppen jó, felhívja magára a Télapó figyelmét:
- kézmosás közben kiabált: "Hajjasz Téjapó??? Mosom a kezem!" :D
-öltözés közben énekelt: "Hujja pelyhes fehéj hó..." - ezt a dalt egyébként azért tanulta meg, hogy a Télapó hozzon Neki óriás trakit... háromszor énekeltem el, negyedikre Ő is énekelte velem! Azt hiszem lehet Őt motiválni!!!

A motiválásról jut eszembe: pénteken takarítottam, és nem végeztem az ablakpucolással, mire Leviért kellett menni. Az oviból hazafelé mondtam Neki, hogy otthon elő van készítve a létra, mert dolgom van. A létrát imádja, így rögtön faggatott, hogy mit csinálok, és, hogy segíthet-e? Mondtam, hogy persze, majd Ő spricceli le az ablakot a kék permettel:). Teljesen bezsongott, alig várta, hogy hazaérjünk. Szaladgált össze-vissza. Sajnos esett az eső, és tócsázni is akart, de nem engedtem, mert kis cipőben volt. Az egyik nagy tócsának nem bírt ellen állni és két lábbal a közepébe ugrott. Mondtam Neki, hogy ugrott a pucolás... teljesen kiakadt! Hisztizett és kiabált:
"-DE ÉN AKAJOK ABJAKOT PUCOJNI! AKKOJ IS SEGÍTEK NEKED!!!" :D:D:D Ez egy kívül álló szemével elég érdekes lehetett:)! 
Itthon egyébként tényleg segített, spriccelt, pucolt és persze sokat létrázott:D! Természetesen Encit sem tudtuk távol tartani, állandóan láb alatt volt. Illetve létra alatt:)!!!

Levi még múlt vasárnap, amikor Tárkányról jöttünk hazafelé, közölte, hogy azt a szobrot szeretné megnézni, és a kivilágított Szabadság szoborra mutatott, fent a Gellért-hegyen. Így vasárnap délután kirándultunk a Citadellához. Szép időnk volt, csak jó hideg. Viszont gyönyörű képeket készítettünk! 

Enikőnek nagy sikere volt, egy olasz turista megkérdezte, hogy lefotózhatja-e? 

Levi és Apucika megbeszélték a további útvonalat.

Levi folyton mutogat:)!

Visszaintegettünk Levinek! 

Pusziztunk is:D!

Valamit jól csináljunk, ugyanis Levinek ennyi fogalma van a fegyverekről:
"-Apa, mik ezek?"
- Ezek az ágyúk.
"-Ők csináják az ágyat???"

Kicsit ráültünk és játszottunk rajta. Levi még itt is azt hitte, hogy ez egy jármű.
"- Ejinduj az ágyú?"
- Neeeem! :)
"- Meet nincsen nájunk szuszkúcs?" (slusszkulcs)
(Nem világosítottuk fel, ráérünk még:)!)

Nézelődtünk is, megbeszéltük, hogy hol lakunk mi és persze Erzsi mamáék.

"-Hoj vannak a mamáék?"

Család:). Háttérben a gyönyörű Budapest!

Anya a gyerkőcökkel... már nem emlékszem, min nevettünk!

Pápá:)!

Ma délután itt volt nálunk Hajni. Levivel átsétált Gabi papához, aki szekrényeket készít nekik. Hazafelé Levi faggatta:
"-Minek nektek szekrény?"
-Hát, hogy tudjuk hova tenni a dolgainkat, például a Te kis fürdető kádadat. Ha lesz gyerekünk, Őt is abban fogjuk fürdetni.
"-Jessz gyejeketek? És hogy fogjátok hívni? Taján EKE? Vagy KOMBÁJN? Vagy TAKTOJ? Vagy KASZA??? ... Eke hoj vagy??? Eke gyeje ide!!!... Ez nem jó! ... Kasza hoj vagy?..." 
Hajninak a könnye potyogott, mikor elmesélte a párbeszédet:)! Sajnos nem jegyzeteltem, de a lényeget leírtam:)! 

Szép napot Nektek! Puszi!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr533290796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bizsutündér 2011.10.11. 08:11:16

Hát igen, Levi mindig, a legrosszabb napomon is képes elfelejtetni velem a bánatom! Olyan jót nevettem rajta, de remélem nem lesz harag, ha végül nem ezek közül a nevek közül választunk majd, amikor eljön az ideje :-)

Facsi 2011.10.11. 10:44:02

Én az Ekén elgondolkodnék. Ekuszka, Ekcsi, Ekkerke.....

Facsi 2011.10.11. 11:01:10

@Bizsutündér: @Facsi:
A Jenei Eke nekem is tetszik:)! És Levinek Ő lenne a legeslegtutibb uncsitesója/barátja/kedvence!!!
Puszi!

Bonci 2011.10.11. 11:03:22

@Facsi: @Bizsutündér:
Bakiztam egyet: Facsi maradt belépve a gépen, de én kommenteztem!
Szóval szerintem jó ötlet az EKE:)!
Puszi!
süti beállítások módosítása