Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2012.05.03.

2012.05.04. 00:06

szerző: Bonci

Sziasztok!

Nem illik valamit úgy tálalni, hogy előre elmondom miért rossz, de most be kell vallanom valamit: közel 60 képem van azt követően, hogy a kiválogatott fotókat megszűrtem... szóval: ezt a levelet csak megszállott (fanatikus) rajongóknak ajánlom:)!

Levike idézeteiben a sok "L" betű nem elírás:)! Egyre többször és egyre szebben használja:)!

VÉGRE ITT A NYÁR!!!

01 60.jpg

Uzsonna a Dédiéknél:)

01 59.jpg

"-Anya! Ezt neked szedtem!"
- De jó! És miért kapom? - gondoltam itt a közelgő Anyáknapjára:).
"-Mejt szejetjek."
:):):)

01 61.jpg

A nagy melegre való tekintettel, sokat iszunk. Egyik nap Levi maga készítette el a szörpijét, majd amikor végzett:
"-Most pedig alaposan bbbekojtyojom!!!"

Hétfőn elmentünk a Kocs-i virágkertészetbe vásárolni. De először csak nézelődtünk:

01 01.jpg

Aztán vásároltunk.

01 02.jpg

Aztán Levi kipakolt:

01 03.jpg

01 04.jpg

Utána visszament a növénytápért:

01 05.jpg

A végén pedig segített a leander vásárlásnál is:

01 06.jpg

Hazafelé szemmel tartott mindent:
"-Ott egy tjaki! .... Játok egy szélkejeket! ... Ott egy bicajos! .... Nézd az Ijimamának milyen tüskés a haja!!!"

01 08.jpg

Amikor még nem voltam anyuka, mindig azt gondoltam, hogy én olyan reálisan látom a dolgokat, hogy ha gyerekeim lesznek, nem leszek elfogult velük kapcsolatban... Aztán megszülettek a gyerekek és... nos, szerencsénk van, mert a realitásom ellenére nekünk gyönyörű gyerekeink vannak:D! Aki nem hiszi, nézze ezt:

01 09.jpg

Én megmondtam:)!

Encike nagyot aludt a friss levegőn! Amikor felébredt, akkor meg Dédi-nénit sétáltatta:D!

01 10.jpg

Otthon nagyon tetszett Neki a muskátlik kihelyezése! Tibi papa minden mozdulatát megfigyelte:)!

01 13.jpg

Elültettem az eprünket is, amit itthon a teraszon nevelgetek a gyerekeknek. Az idei termés jónak ígérkezik, mert gondos kis kezek segítettek!

01 14.jpg

Otthon Enci is bevásárló körútra indult.

01 15.jpg

Új játékunk, az "Áll a baba!" - ilyenkor tapsolnunk kell, Ő meg boldogan-büszkén ácsorog:D!

01 16.jpg

Tárkányon új helyi járat indult. A Damjanich utcában található, és csak egy személyt szállít:)!

01 62.jpg

Nagyon gondos kis sofőrje van, mert végig figyelt a Tesikére, és mikor elengedte a "kapaszkodót", megállt:
"-Azéjt álltam meg, mejt Enci nem kapaszkodik!" :D
Aztán megkérdezte:
"-Enci! Akajod, hogy belemennyek a fűbe, hogy milyen éjzés???" :D

A jó idővel megkezdődött a pacsálós szezon is:)! Valaki kicsit vizes lett...

01 17.jpg

Tibor hintáztatta Encit... vagy viccet mesélt???

01 18.jpg

Később autókáztak is az udvaron:

01 20.jpg

Megkönyörültem Levikémen és a melegre való tekintettel újra kis kopasz lett (én imádtam a hosszú haját!).

01 19.jpg

Később Apát is nyírtam, mikor beleszólt:
"-Nekem anya ott a fülemnél nem is vágta le a hajamat!"
- Majd kiigazítom!
"-Nem kejj... én így is szép vagyok..."
:D

Fürdésnél volt hajmosás, utána meg "beszárítás"! Amikor öltözött a pólójába, kétségbeesetten közölte:
"-ÓÓÓÓ! Most tönkje ment a menőcsávós hajam....!" :D
És mit gondoltok, a következő képen kit nézeget a telefonomon??? .... Magát:)! Kicsit hiú a fiú???

01 22.jpg

Encike tiszta anyja... fagyit csak nagykanállal!!!

01 23.jpg

Tárkányon mentünk haza bicajjal, amikor Levi megkért, hogy álljunk meg az új játszón... Neki új, mert ilyet még nem látott!!! Nem egy EU-barát:)! Még Anyucika is itt mászókázott! (meg pár olvasóm is:D - puszi Ivett!)

01 24.jpg

Ahogy elnézem, még átfestve sem lett azóta!

01 25.jpg

Találkoztunk a kicsi Dáviddal is, akinek főleg Enci örült:)! Hamar megbarátkoztak:)!

01 26.jpg

Encike a fűben is ácsorgott és tett pár lépéskét is:)!

01 27.jpg

"-Háát Mejinda, fojgatjak, ha nem vagy túl nehéz...!" :D:D:D

01 28.jpg

Azért Őt is forgattuk (bár az üléseknek már nyoma sincs:)! Sőt, kicsi Dávidot is:)!

01 29.jpg

A Majálisunk a szőlőben telt! Encikének jó dolga volt, szemmel tartotta a hordó-mosókat!

01 30.jpg

01 31.jpg

Levike mindenben segített: hordót mosott, kapált, tulizott, fára is mászott és sokat pacsált:D!

01 32.jpg

Enci is jól érezte magát, főleg, ha Valaki cipelte amerre éppen mutogatott:)!

01 33.jpg

Levivel sétálni indultunk. Kicsit fáradt volt az elején...

01 34.jpg

A magaslesnél kezdett jobban lenni:)!

01 35.jpg

Elsétáltunk az erdőbe!

01 36.jpg

Fentről jobb a kilátás:)!

01 37.jpg

A VOLT erdőben! (Pár éve itt még árnyas fák alatt sétáltunk.Mondjuk, így nem kellett izgulnom a kullancs miatt...)

01 38.jpg

Levi teljesen feléledt és boldogan futkározott!

01 39.jpg

... és futott....

01 40.jpg

"-Az meg ott a Tájkány!!!"

01 41.jpg

Séta a réten:

01 42.jpg

"-Mi volt ez a hang?????"

01 43.jpg

"-Apa csinájta???!!!"

01 44.jpg

"-Ez vicces!"

01 45.jpg

"-ÉN IS!!!"

01 46.jpg

Családka

01 47.jpg

Kisfiú a dombon:)

01 48.jpg

... és megint fut:D! ...

01 49.jpg

"Ott egy szarvas!"

01 50.jpg

A séta végén, amikor már a mi szőlőnkben jártunk, közölte velünk:
"-Ez jó volt ez a kajandozás!"
:D

"-Tessék mama vijág! ... Anya szette!" :D

01 51.jpg

"-Ez mi ez???"

01 52.jpg

"-Mit kejj veje csinálni?"

01 53.jpg

"-ÍGY????" :D:D:D:D:D:D:D

01 54.jpg

... és a hideg vizet hova locsolta???????

01 55.jpg

"-JAAAAAJJ! A Papa lejocsojt!!!!!!"

01 56.jpg

"-Megájj Papa! Lejocsojjak!!!"

01 57.jpg

De a papa nem hagyta magát:D:D:D
"-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ"

01 58.jpg

Aki elért idáig, annak leírom, milyen édes volt ma Levi:
Szokás szerint palacsintát sütöttem a konyhában, Ők meg a szobájukban játszottak. Levi kiszaladt hozzám:
"-Anya! Képzejd el, a kis Enikő odajött hozzám játék közben és a kis kezét a vállamja tette és ejkezdett nekem beszéjni!!!"
- De aranyos! Menjél, játsszál Vele tovább!
....
"-Elmondtam anyának, milyen ajanyos voltál!!!!"
:D

Szép napokat Nektek, puszi!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr754487396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2012.05.05. 22:08:53

"Tárkányon új helyijárat indult."-os kép nagyon joooooooooooó :D :D :D nagyon kedves és vicces kis kép!

Bonci 2012.05.05. 23:18:40

Köszi Klárika:)! Nekünk is tetszik:)! Puszi

Tünci89 2012.05.09. 19:36:27

A helyi járatos kép tényleg nagyon aranyos!!! :) És Levi új hajától meg szóhoz sem jutok, mint egy igazi nagyfiú! :)

Bonci 2012.05.10. 18:09:07

@Tünci89:
Köszi Timcsi!
Apucika is nagyon örült a fodrászkodásnak:), de nekem a hosszú hajjal jobban tetszett:)... majd télre megint megnövesztjük és mindenki boldog lehet:D!
Puszi!

Ywetta 2012.05.23. 10:57:32

Látom Encusnak újabb hódolója akad pár év múlva :) Dávidka személyében!
A menőcsávós frizura nagyon bejött :D Vagány!!

Bonci 2012.05.23. 16:21:57

@Ywetta:
:) Hát, Dávidkának örülünk majd:)!
Már én is imádom a menő csávós haját:) és lassan újra kell nyírni!
süti beállítások módosítása