Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2012.05.17.

2012.05.17. 23:45

szerző: Bonci

Sziasztok!

Végre sikerült lementenem a telefonomról a képeket, így kicsit "múltidézek" és még rakok képeket a nyaralásunkról. Előbb azonban néhány idézet:).

Még Tárkányon történt, hogy Levike az udvaron játszott, beszaladt inni, aztán vissza. Az ajtóból visszakiabált:
"-Mama! Visszamegyek Apához, Te addig biztasd Enikőt, hogy ne síjjon éjtem...!"

Itthon is óvja a kistesót:). Egyik este fürdetésnél hallgatóztam és jegyzeteltem:
- Vigyázni kell Rá, Ő még kisbaba... - mondta Apa.
"-Tudom, tudom... és amikoj feláll a kádban, mögé suhanok és leültetem!" :)
És, amikor már Apa törülte a mosógépen:
"-Én vagyok a legájmosabb a világon..."
- Akkor mesét se olvassunk?
"-De igen! Mejt szejetem, ha olvastok!"
- Miért?
"-Mejt szejetlek titeket."
- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ - kiáltott Apa (viccesen) - A NYAKAM!!!! - mert Levi megölelte, megszorította.
"-Nna! Ennyije szejetlek!"
:D:D:D

A következő kis égetése az utcán történt. A zebránál vártunk a "zöld emberkére" - és itt nem az ufókra gondolok:D:D:D - amikor Levi a szembe lévő oldalra mutatva felkiáltott:
"-Anya! Nézd!!! A TÉLAPÓ!!!!!!!" - és a kissé igénytelen, hosszú ősz hajú és szakállú bácsira mutatott:D:D:D!

Tegnap este vihar közeledett Újpest felé. Elég csúnya volt. Levi nagyon izgatott volt miatta és folyamatosan figyelte az eget, az ablaka alá tolt sámlin állva... míg a család vacsorázott:).
"-Anya! Gyojsan vedd le az epjeket, mejt bemonták a tévébe is, hogy el fogja vinni őket a vihaj!" (Az eprek kaspóba lógatva érnek az erkélyen.)
- A MI EPREINKET mondták be a tévében????
"-Hát igen..."
Pár perc múlva:
"-ANYUCIKAAA!!! Sűjgősen kejestelek, gyeje utánam!!!" - Bevitt a szobába az őrhelyére:D - Anya! Máj olyan ejős ajja a vihaj, hogy a Kismadajak is azt mongyák ott, hogy 'csip-csip-csip' és jepkednek ide meg oda!"
Apucika odament hozzá és egy ideig együtt nézték a felhőket. Levi megnyugodva közölte, épp amikor a vacsit befejeztem:
"-Képzejd el Anya, szejencséje ejje nem is ment az eső, hanem elment messze... Tájkányja, meg Kocsja.... "
Szerencsére:) itt nem esett:)!

Az Anyáknapjáról elfelejtettem írni, pedig nagy esemény volt, tekintve, hogy ez volt az első, mikor Levi már felfogta:). Az Oviban szépen felkészítették Őket, és már kívülről fújta a verset, sőt már én is:). Így aztán az oviban, amikor Erzsi mamával bementünk és Levi bevitt a csoportba és kihúzta nekem a kis székét és leültetett és elszavalta a verset:
"Anyukám, anyukám, találd ki,
hogy az én nagy kincsem, ugyan ki?
Ki más is lehetne, ha nem Te,
Ültess hát gyorsan az öledbe!"
- nem törtem ki könnyekbe:). De, amikor megláttam, hogy mit készített nekem Levi, nagyon meghatódtam! Lerajzolt engem. Figyelve a részletekre:D! Rövid, barna a hajam, sárga a ruhám és NEVETEK:D! (Ez a legjobb:)!)

001 05.jpg

Egyébként kaptam egy aranyos kis szőlővirágot is, amit itthon elültettem és azóta a kétszeresére nőtt:)!!!

A következő képek még Tárkányiak. Ezek az elmaradásaim, úgyhogy csak címeket kapnak!

Levike Dédiéknél szalonna bőrkét rágcsált:)!

001 06.jpg

Encuskánk Dédiéktől hazafelé (kb 5 perc) elaludt a bicaj gyerekülésében:)! Még szerencse, hogy van biztonsági öv:)!

001 07.jpg

Levi mostanában "megtanult bátor lenni" :D, úgyhogy ismerkedik mindenkivel és mindennel...

001 08.jpg

Ha valakinek esetleg egy Rendőrnő az álma... :D

001 09.jpg

Dédipapa és Encuska, a család legidősebb (87) és legfiatalabb (1,5) tagja :)!

001 10.jpg

Volt jó idő is, nem csak esőkabátos!!!

001 11.jpg

És volt rendes ismerkedés is, nem csak diszólkodás:)... John Deere a jóbarát:D

001 12.jpg

A nagy melegekben esténként locsoltuk a virágokat, természetesen Levi segédletével! Nagyon élvezte a slagozást, főleg, ha lefröcsköltem:)! Egyik este már késő volt és elég vizes lett, mondtam Neki, hogy a kút kiürült, ellocsoltuk belőle az összes vizet.... Pár perc múlva ezt láttam:

001 13.jpg

A kis locsolókannájával hordta a vizet a kerti csapról a slagba, mert onnan befolyik a kútba!!!!
:D:D:D:D:D:D:D
Olyan büszke vagyok Rá! Milyen kis okos!!!!

Utolsó este még vonatozott is egyet a család:D! Persze Levi ötlete volt:)!

001 01.jpg

Itthon Encusunk is lefoglalt minket. Apát maga mellé ültette, a kis ujjával böködte a padlót, és kérte: "Apa! Teee!", majd, amikor Apa odaült, onnan nézték a tévét!!! :)

001 02.jpg

Egyik nap a gyerekszobába felragasztottuk a csillagokat, amik a nagy meleg miatt földre szálltak:D! Egynek nem találtuk a helyét, Levi segítségül hívta a zsiráfot, hátha Ő megtalálja....

001 03.jpg

Ma nagyon jó napunk volt, Levike KÉT aranyérmet hozott haza!!!! Így már 23 aranyérme van:)! Nagyon örültünk!!!

001 04.jpg

A levelet egy nagyon szép nyár-köszöntő alkotással zárom: Levike és csoport társai készítették ezt a szép virágot katicákkal. Levié a jobb alsó katicabogár!

001 14.jpg

Szép napokat Nektek, puszi!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr374523315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ywetta 2012.05.23. 11:14:41

Úgy nézel ki Anyucika a rajzon, mint a méhkirálynő, csak a csíkok hiányoznak! De azért természetesen nagyon kis CUKIII :) És nagyon kreatív, hogy figyelt a részletekre! Puszi

Bonci 2012.05.23. 16:23:33

@Ywetta:
:D:D:D Méhkirálynő:)!
süti beállítások módosítása