Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2012.06.09.

2012.06.09. 23:24

szerző: Bonci

Sziasztok!

Időm kevés, témám sok, úgyhogy bele is csapok a közepébe:).

Levike már jól  van, teljesen meggyógyult. Életvidám, viccelődik, segít és nagyon-nagyon aranyos. Amióta nem jár oviba, semmi gondom Vele, olyan jó kisfiú, hogy csak ámulok és bámulok.
Azt viszont az Ovi javára írom, hogy azóta nem győzök gyümölcsöt venni, egész nap eszegeti. Nem is szól, csak elvesz egy almát, banánt és eszi:)! A cseresznyéért is nagyon oda van, amikor először vettem, egy nap alatt fél kilót megevett:D!
Jó is lesz, ha kicsit magára szed, mert a has-marsos diéta miatt lefogyott szegénykém, olyan kis csonti lett:(.
Szerencsére a szövege nem változott:):
Egyik este kérdeztem, hogy jól van már a pocakja?
Legyintett:
"-Az máj kutyafüle... az máj meggyógyúút!"
Aztán, amikor Encike először hányt, Levi szaladt is segíteni nekem, hozta a zsepit:) és közben mondta:
"-Akkoj most Enikőt fogjuk ápolni..." - és komolyan ápolja is:)!
Encike visszakapta a kiosztott gyógypuszikat, és sok ölelést, törődést kap Levitől, ma meg Levike néma csendben nézte a meséket sorban egymás után, hogy Enci tudjon aludni. Mondta is nekem:
"-Azéjt vagyok ajanyos Enikővel, mejt szejet engem és én is szejetem őt." :D

Encusról felírtam a füzetembe, hogy írjam meg Nektek: Enci már szépen járkál... erre a mai láz és a két napos "koplalás" miatt legyengült és pár lépést tud csak megtenni:(. Ma jóformán egész nap aludt, és alig evett. Este felé kezdett visszatérni a mi kis Encusunk, a hangja az 100%-os lett, mosolygott is sokat, sőt a diétához képest elég sokat evett vacsira is. Reméljük, hogy holnapra már jobban lesz és végre nem kell minden percben a lázgörcstől rettegnem.

A betegség előtt egyébként már nagy zsivány volt... egyik nap kiabált nekem:
"-Ányá!" ..... kis szünet, majd újra "-Ááááányáááááááá!" - megyek az étkezőbe, ott áll a székemen, kapaszkodik a háttámlába és segélykérően néz rám:)! Persze, lejönni nem tud még egyedül:D:D:D!

Még a betegség előtt történt az is, hogy a konyhában mosogattam, Levi meg vigyorogva jött ki:
"-Anya! Bement Enikő a fotel mögé és pójul jájúlt, mejt nem tud kijönni:D!" :D:D:D (pórul járult:D)

Nagy kedvencünk mostanában, hogy ha autóval megyünk, Levi időnként szól Apucikának:
"-Apa, döjzsöjd le az ablakot!" :D:D:D Ez az ablaktörlőzést jelenti:D:D:D!

Egyik nap, kimentem az erkélyre, és mikor bejöttem, Levi kíváncsiskodott:
"-Mit néztél?"
- Csak szaglásztam, mert valami büdi jött be az ablakon. (füstszag)
"-ÚJISTEN! Pedig a TIZEDIK az nagyon magasan van és ide nem tud feljönni a büdi!!!!" :D

Apucikával is volt egy cuki beszélgetése:
- Imádni való vagy!!!
"-Nem vagyok imádni való..."
- Hanem mi vagy?
"-Szejetni való!"
:):):)

A hetünk többi részéről mesélnek a képek:)!

Végre lefestettem az erkélyt... természetesen hagytam ki egy falrészt Levinek! Jól tettem, nagy lendülettel vetette bele magát a munkába:)!

09 01.jpg

Pózolt is, aranyos mosollyal:)! Mostanában szeret fényépezkedni:)!

09 02.jpg

Egyik nap, itt volt Erzsi mama és Hajni is. Levikém gondolt egyet, tett vett a szobájukban, behordta a székeket, még Enci etető székét is, aztán kiabált:
"-Megnyitott a cijkusz, jöhetnek a nézők!!!"
:D:D:D

09 03.jpg

"Hölgyeim és Uraim!"

09 04.jpg

Volt labdadobálás (a nézőknek kellett elkapni:D:D:D)

09 05.jpg

BOHÓC!!!

09 06.jpg

Cica bábos:

09 07.jpg

Visszatérve egy jóval korábbi gondoltatomra: szerintem ezt is az oviból hozta haza, mert itthon sosem játszottunk Cirkuszosat:)! De nagyon örülök neki, hogy ilyen kis kreatív:D!

Megjött a jó idő, a teraszt szépen lefestettük (bár a falrajz még nincs kész, de talán holnap lesz rá időm!) és felmostam, úgyhogy már sokat vagyunk kint:)! Pl ott almázgatnak (legalább nem a szőnyeget kenik össze:D!)

09 08.jpg

Itt volt Lili egy délután, Levivel nagyon szépen el puzzle-oztak!!!

09 09.jpg

Az egyik barátnőmnek a héten volt a szülinapja és poénból elküldték Neki Europe-tól a végső visszaszámlálást. Imádtam régen a számot, hát kihangosítottam a gépet és meghallgattam. Egyszer csak Levi elkezdett rá TOMBOLNI!!!! :D

09 10.jpg

A kánikula és a tiszta erkély elhozta az itthoni strandolás élményét is:)! Mivel a kis fürdető kád már kicsi lenne a két gyereknek, kaptak egy kis medencét:)! Szerencsére Gabi papa segített felállítani, Encikém meg érdeklődve figyelte:

09 11.jpg

Aztán nagy boldogság közepette birtokba vették:)!

09 12.jpg

Boldogan pózolós:

09 13.jpg

Újabb póz:) (Enci csak játszik:D)

09 14.jpg

Cukik:

09 15.jpg

Gyönyörű Pöttyöském:

09 16.jpg

Cukiság:

09 17.jpg

Boocs, de nem tudtam kitörülni ezeket a képeket.... Ez is cuki:

09 18.jpg

Tizedik emeleti Vízköpő!!!

09 19.jpg

Ez egy olyan kép, amit én csak "örök kép"-nek hívok: Mindig a kedvenceim közé fog tartozni (mint Levikém születése utáni kép, amin pont három napos, vagy a Boveci kirándulásunkon a méhkasokról készített képünk)!

09 20.jpg

Még egy korty...

09 21.jpg

És ezt is megértük! Megéhezett...:)

09 22.jpg

A stranolás után is készültek édes képek:
Levi turmixot iszik...

09 23.jpg

"Köszi, Levi!"

09 24.jpg

Süss fel nap, fényes nap, kertek alatt a ludaim MEGFAGYNAK!

09 25.jpg

Újabb nap, újabb strand:)!
Fürdőgatyás pózolós....

09 26.jpg

Napszemcsis pózolós...

09 27.jpg

EZ AZ ARC!!!!!! Külön köszönet Erzsi mamának, mert Ő készítette a képet!

09 28.jpg

Újra "süss fel nap".... :D Ez a kedvence:D!

09 29.jpg

Játszón Amirával és Milánnal (akit Levi Minárd-nak hív:D)! ... a mai kor gyermekei...

09 30.jpg

A kemény futóbicajos!!!

09 31.jpg

Lift tükörben:D:D:D - egészen a tizedikig ez ment:D:D:D

09 32.jpg

És a mai képek:
Levike vigyázott a Tesikére, míg Anya gyógyszereket hozott:

09 33.jpg

Vacsihoz Levi segített kihordani MINDENT az asztalra, SŐT, nekem még a tejet is Ő öntötte ki!!!!!

09 34.jpg

Szép napokat Nektek, puszi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr734575905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása