Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2012.07.07.

2012.07.08. 00:43

szerző: Bonci

Sziasztok!

Ez az utolsó nyaralós esténk Tárkányon, gyorsan írok pár sort.

Próbáltam összeszedni a gondolataimat, hogy miket csináltunk kedd óta, de elég nehéz volt, úgyhogy majd a képek alapján mesélek:)!

Egy sztorira konkrétan emlékszem (és jegyzetem is van:D). Egyik este elmentünk mindannyian bicajozni. Levike a kis futóbicajjal jött, Ő ment az út jobb oldalán, mellette én, mögötte Marci. Egyszer csak Levi hátraszólt:
"-Majci! Ne gyeje nekem!"
- Oké Levi! De ha neked megyek, fizetek egy nyalókát!
.... Levi ezen  elgondolkozott....
"-Akkoj jöjj nekem..." - és elkezdett cikázni Marci előtt:)!

A másik jegyzetem egy vacsora közben született. Levi már végzett, és desszert előtt kiment játszani az udvarra. Papa is kint volt.
"-Elbújtál, Papa?"
- Nem, hátul voltam az állatoknál. Na, menjünk be, ott van a vacsora!
"-Én nem! Én kint majadok. Én békét és nyugalmat szejetnék."
Papa nevetve jött be és mesélte el a párbeszédüket:): Apucika kiment Leviért:
- Hát Te meg mit csinálsz itt a teraszon, Te ki Buddha?
"-Hát, én csak békét és nyugalmat kejesek."
:D

Sajnos csak ennyi jegyzetem volt:(. Képem annál több:)!

A strandon minden nap felállítottuk a kis napfogó sátrat. Szerdán Levi segített kicölöpözni:)! Nagy faágakat gyűjtött, befűzte a fém cölöpökbe, aztán az egészet letakargatta kitépkedett fűszálakkal:D!

08 01.jpg

Ebéd után körbe sétáltuk a tavat, amibe NEM SZABAD BELEMENNI!

08 02.jpg

08 03.jpg

Találkoztunk egy Pecással, aki megmutatta az én bátor kis "horgászomnak" a zsákmányát!

08 04.jpg

Ebéd utáni szundi:)

08 05.jpg

Család a vízben:)

08 06.jpg

Család elől, Levi hátul készülődik...

08 07.jpg

Levi ugrik:)

08 08.jpg

Levi bent van...

08 09.jpg

Levi lent van:D

08 10.jpg

Esti bringatúra

08 11.jpg

Csütörtökön kirándultunk egyet, hátha az erdő hűvösebb... nem az.

08 12.jpg

Tatabányai Turul madárnál

08 13.jpg

Levi és a kukker

08 14.jpg

A sziklamászó:)

08 15.jpg

A Szelim barlang bejáratánál

08 16.jpg

Imádom a kis Manómat (miközben Tatabánya látképében gyönyörködünk:)

08 17.jpg

Levi, Anyucika, Tatabánya

08 18.jpg

A pénteki nap java részét itthon, dédiéknél és újra itthon töltöttük. Este felé elmentünk egy kicsit bicajozni, és találtunk egy szép búzamezőt. Itt készült ez a kép Marciról. Nekem tetszik:)!

08 19.jpg

A szombat már tartalmasabbra sikeredett. Reggel Győrbe mentünk, az 5. Győrkőcfesztiválra. Tibor is velünk jött, Levit szinte le sem lehetett vakarni Róla:)!

08 20.jpg

Nagyon sok játék és program volt a gyerekeknek, Levike jó párat kipróbált! Futtatott plüss pulikat, bemászott az oroszlán szájába, lépegetett óriás lábon:

08 21.jpg

Locsolt virágot:)

08 22.jpg

A játszóház után szépen, egyedül öltözött fel:)

08 23.jpg

Volt fagyi, nyalóka, és egyforma beállás a színes sátor alatt:)

08 24.jpg

Kakasbicaj:

08 25.jpg

A legfelkapottabb dolog: a hűsítő permet sátor:D

08 26.jpg

Tűzoltás lóhátról...!

08 27.jpg

A törökök kiűzése kiabálással és forgó mittudoménmivel... lényeg, hogy futni és kiabálni kellett, ami Levinek nagyon ment:D!

08 28.jpg

Ta-daaaamm! Fókamutatványos:)

08 29.jpg

Papírhajó úsztatás:)

08 30.jpg

Oroszlán szelídítők:D

08 31.jpg

Mit is kérjek????

08 32.jpg

Csattogós lepke:)

08 33.jpg

Család a Győrkőcön

08 34.jpg

Az Árkádban

08 35.jpg

Mamanyúzás:)!

08 37.jpg

Ölelés:):):)

08 36.jpg

Szép napokat Nektek, puszi!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr204635265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lizocska 2012.07.08. 08:58:02

Nagyon jó képek, látszik, hogy jól éreztétek magatokat. No és persze, gyönyörűek a gyerekek!!!
süti beállítások módosítása