Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

2008.03.20-án kelt levelem

2010.07.07. 22:43

szerző: Bonci

Sziasztok!
Bizony, még mindig együtt Levivel. Semmi változást nem érzek, nem nagyon akar kint körülnézni.... Elvileg holnapra vagyok kiírva, és megyek is pont Orvoshoz, de nem érzem, hogy már holnap szülnék. És szerintem a pocakom sem olyan brutálisan nagy, "kis" aranyos:) , én legalábbis imádom! Továbbra is jól érzem magam, tevékenykedni is tudok, sőt, inkább az visel meg (főleg lelkileg), ha nem csinálhatok semmit. A szobafogság nem jött be múlt héten, már majdnem depis lettem... A héten ismét jöttem-mentem, most remekül érzem magam:) !
Legközelebb lehet, hogy már Facsi/Gábor/Gabi ír Nektek, megkértem, hogy Levi érkezéséről itt írjon egy rövid levelet.
Addig is írhattok nekem, mert örülök minden sornak:) ! Meg persze majd utána is:) !
Szép napokat, sok puszi Mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr132137192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása