Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

2008.04.10-én kelt levelem

2010.07.07. 22:47

szerző: Bonci

Sziasztok!
Levi ma 19 napos:) , gondoltam írok Nektek pár sort!
Mindketten jól vagyunk, napról napra jobban. Kezdjük megszokni egymást, bár én bízom benne, hogy lesz ez még sokkal jobb is. Sokszor nem tudom még, hogy éppen miért bömbizik, de azt mondják, egy idő után megszokom, hogy melyik sírás mit jelent. Még csak azt tudom, hogy a kismalac -visítás a hasfájás, és a simi segít rajta:) !
Nem tudom, hogy sírós baba-e, mert nincs összehasonlítási alapom. Szerintem jó kisfiú, néha egy-egy sírós elalvás szerintem belefér. Volt már, hogy kétségbeestem, mert láthatóan nagyon fájt a pocija, de azóta már tudom, hogy rosszul büfiztettem, tehát ez megoldódott:) ! Igyekszem megőrizni a nyugalmamat, nem idegeskedni mindenen. A gyerekorvos és a védőnő szerint is szép, egészséges gyerek, ezzel bátorítom magamat.
Az éjszakák nehezebbek, mert néha fáradt vagyok, de tegnap éjjel rájöttem, hogy a „Jóbarátok” segítenek:) .
A fürdést még végig ordítja, már várjuk, hogy leessen a köldökcsonk, akkortól állítólag jobb lesz… Már járunk sétálni is, szerencsémre szép idők vannak. Levi jókat alszik a babakocsiban, én meg nagyon örülök, hogy kimehetek, ez a három hét kényszer-szobafogság kissé megviselt.
Amit leginkább imádok Levin, azok a kis lábacskái:) ! Imádom puszilgatni őket:) ! És néha megajándék oz egy nagy vigyorral, bár ez önkéntelen Nála, de olyan jó!
Hát, röviden-tömören, így vagyunk mi.
Írjatok Ti is, minden érdekel, nekem most ez a kikapcsolódás:) !
Kellemes tavaszi napokat és puszi Nektek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr902137204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása