Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

2008.05.07-én kelt levelem

2010.07.07. 22:47

szerző: Bonci

Sziasztok!
Levi már elmúlt hat hetes, gondoltam írok egy utsó értesítőt:) !
Telnek-múlnak a napok, elég gyorsan! Hihetetlen, hogy már elmúlt 6 hét! Mindenki azt mondta, hogy 6 hét után minden más lesz! Így is van!
Levi már egész jól kommunikál! Szinte értem minden sírását. Elég élénk Baba, Sokat van fent, de már elvan magában is. Nézelődik, kézzel-lábbal kalimpál, gagyorászik, néha felsír, de aztán megnyugtatja magát! Még fájdogál a pocija, de egy jó büfi, vagy a cseresznyemag párna segít rajta. Nappal nem alszik túl sokat, eléggé lefoglal engem. Sokat tévézünk, sorozatfüggő lettem:( ! De éjjel szerencsére már jól alszik. Az esti fürdés-evés után 5-5,5 órát alszik, utána 4-et, de hajnalban általában 6-fél7 felé már ébred. Azért legalább éjjel tudunk Tőle aludni. Napközben is alszik azért pár órát, akkor tudok házimunkázni. Gábor/Gabi/Facsi továbbra is sokat segít, meg a Családjaink is. Már járunk vásárolni, addig a Nagymamák vigyáznak Levire. Ha hagyok otthon tejet, akár 5-6 órára is elmehetek. Már tervezzük az első mozit is:) !
Levi szépen és látványosan fejlődik, és a könyvben leírtaknak is mind megfelel. 3420 grammal született, 3150-el hoztuk haza, most 4120 grammnál tartunk. Hétfőn mértem.
Hát, ennyit rólunk! Szép napokat Nektek, sok puszi, Szilvi és Levi:) !

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr912137207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása