Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

2008.10.05-én kelt levelem

2010.07.07. 22:51

szerző: Bonci

KIBÚJT AZ ELSŐ FOGACSKA!!!!!!!!!!!! Az alsó-jobb-egyes:) :) :) !
Ma vettük észre! Igazából semmi gáz nem volt Levivel, a szokásos formáját hozta. Visszagondolva valóban nyűgösebb pár napja és éjjel is többször fent volt, de az időjárásra fogtam. Nem folyik több nyála, nem sírt többet, nem volt duzzadt az ínye (merthogy ezt naponta néztem!!!) és láza sem volt. Csak ebéd után kicsit élesebben sírt, gondoltam, megnézem! ÉS OTT VANNAK A PICI RECÉK!!!! Hogy én mi mindennek tudok örülni:) ! Még sírtam is :) :) :) ! Drága Nagyfiam:) ! Holnap lesz 6 és fél hónapos:) ! Hát nem tiszta öröm Vele az élet???

Ezen kívül is fejlődött valamiben: Nagyon erős kis kezei vannak! Csipked! Jajj a nyakadnak, karodnak, oldaladnak! NAGYON FÁJ!
Ja, és már hivatalosan is édesszájúnak számít! Gyümölcsök közül bármit megeszik. Zöldséget sehogyan sem! De a BABAPISKÓTA!!!! Na az nyaminyami! Tök cukin eszi (illetve majszolja - ha a nyalogatás annak számít:) )! (megpróbálok képeket is feltenni róla)
És még egy tök jó dolgot észrevettünk: 4 napja az oldalán alszik el:) ! Mint egy kiskutya:) :) :) ! A felső kezecskéje a levegőben lóg, és a felső lábacska is valahol az alsó fölött lebeg:) ! Remélem ennek köszönhetően a tarkóján lévő kopasz folt lassan betelik illatos babahajjal:) !

Na, mivel igazából csak a RECE-örömöt akartam Veletek megosztani, most búcsúzom!
Puszi Nektek és szép őszi napokat!!!
:) :) :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr782137218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása