Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

2009.02.14-én kelt levelem

2010.07.07. 22:54

szerző: Bonci

Sziasztok!
Túl a 10,5 hónapon, és túl az első komolyabb betegségen (remélem), végre géphez jutottam!
Sajnos Kisbabánk összeszedett egy kétoldali középfül gyulladást. Fogalmunk sincs, hogy ezt hogy sikerült, mert mindig melegen öltöztetem, és általában füles sapiban van. De sajnos elkapta. Engem meg majdnem a pánik, mikor a hőmérő csak ment feljebb és feljebb, és meg sem állt 39,6-ig. Sosem gondoltam volna, hogy ez milyen szörnyű érzés. Olyan kis elesett volt és bújós (ami egyáltalán nem jellemző Rá), és nagyon sokat aludt. Mind ez múlt időben, mert két nap alatt elmúlt, és ma megint nem akar aludni, és megint örökmozgó:) !

Eltelt még egy nap. Sajna van, hogy nem addig ülök a gép előtt, amíg akarok:) , vagy, ha itt is vagyok, nem mindig állnak össze a gondolataim összefüggő egésszé.
Szal, Levi jól van:) . Ma már majdnem rendesen evett, és sokat rosszalkodott. A mászási sebességét szinte megduplázta a tegnapihoz képest, és újra nyitogatja a konyhaszekrényt, és újra kipakolja a vöröshagymát:) ! És már csak egyszer volt hajlandó aludni, azt is csak hosszas altatás után.
Sokat töprengtem, hogy mit írja Nektek, miben fejlődik és miket csinál, de olyan folyamatosan csinál mindent, hogy egyszer csak azt veszem észre, hogy, jé, már simán átkapaszkodik az asztaltól a kanapéra, és vissza. Simán feláll bárhol, és simán lecsücsül. Nagyon sokat karattyol az édi kis babanyelvén. Ha van hozzá kedve, már mondja, és inti is, hogy pá-pá. Ha Apukája hazaér, és hallja a kulcs-csörgést, fülel, és amint Gábor/Gabi/Facsi beköszön, hogy sziasztok, Levi ezerrel teker elé:) ! Apuján kívül szereti még az Anyuját is:) ! Elém is szaladt ki, mind a két alkalommal, mikor én menten valahova:) !
Szeret még a fürdőszobában ücsörögni (na ezt magyarázza meg valaki!!!), szereti a virágföldet kikaparni (talán erről már leszokott, mikor a száját is teletömte és nem ízlett Neki:) ), szereti a számítógépet kapcsolgatni, és a DVD lejátszón a gombot tekergetni (ez nálunk a hangerő szabályozó, és elég gyakran érnek meglepetések a szenvedélye miatt:) )!
Hát, bár még órákig tudnék Róla írni, azt hiszem a lényeget megosztottam Veletek! Legközelebb akkor írok, ha már 1 éves lesz! EGY ÉVES!!! Hihetetlen!!! Erre mondják az „öregek”, hogy: „hogy repül az idő”!
Na, puszi és szép napokat Nektek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr402137229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása