Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.07.09.

2010.07.09. 22:17

szerző: Bonci

Sziasztok!

Ma voltunk megint az Orvosomnál, tutira Kislány lesz, LÁTTUK:)! Jól vagyunk mindketten, minden eredményünk tökéletes. Enikő már tök nagy, a fejecskéje a köldököm felett jobb oldalon volt, popsija a hasam alján, lábai a bal oldalomon. Talpai pár centire az arcától, kettő között a kis öklei:)! Jól össze volt gömbölyödve! 

Mint már írtam, még csak tanulgatom ezt a blog szerkeztést. Csináltam egy kategóriát: Minden ami érdekes. Ez alatt van már egy "Levi ranyköpései" bejegyzés. Ezt folyamatosan fogom írni, de a főoldalon nem fog látszani a változás, úgyhogy, akit Levikénk dumája érdekel, annak mindig be kell néznie ide is!
Tervezek még egy olyan csatolmányt is, amiben a "Levi szavai" lesznek, azzal ugyan ez a helyzet: főoldalon nem látszik, ha frissítem.
Remélem Ti értitek, amit írok... :)!

Mára ennyit, puszi és kellemes hétvégét! Irány a STRAND!!!!!
 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr822141982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2010.07.14. 11:11:52

Szia Szilvike és "Anyucika blog" rajongok :),

Én már a kezdetektől tutira vettem, hogy kislányka van a pocakodban ... nekem nem mondtál újat :), mindez persze azért van mert nagyon szorítottam Neked :)!
De azért gigantikus gratula :)!
Remélem a kislányaink is olyan jó barátnők lesznek, mint mi :)... (persze én még, "aki ugye 5 héttel van mögötted" :), még nem tuti, hogy kislányom lesz... hmmm nem merem beleélni magam!)
Vigyázzatok magatokra nagyon :)!

PusziK

Bonci 2010.07.14. 20:58:24

@Kláris: Szia Drága Kismami! Persze, hogy a Lánykáink jó barátnők lesznek... amint megtanulnak telefonálni :):):)! Puszi, vigyázz a Pocakra!

Aszteva 2010.07.15. 10:56:15

Szia Szilvi!
Czeczei Éva vagyok. Nagyon örülök, hogy most már biztos, hogy kislány lesz! :) Levi aranyköpéseit pedig máris megnézem! Remélem a piacos story is benne lesz! :))
Puszi
Asztalosék

Encsi_i 2010.07.15. 14:28:01

Szia Szilvi Anyuci!!:)

Mostmár regisztráltam és figyelemmel fogom kísérni a blogodat, bár már hamarosan jön az október!! Juj de jó majd együtt ünnepelhetjük a szülinapunkat a kicsike Enikővel!!
Nagyon örülök neki h minden rendben van!!! Vigyázz magatokra nagyon!!
Nagy puszi a kis Pocaklakónak, Levinek Gabinak és persze Neked!!! :)

Encus

Bonci 2010.07.15. 20:49:57

@Aszteva: Hát, hogy én mennyit törtem a fejemet Aszteván:)! Már olvastam visszafelé, szótagolva... :):):) de így már ugye egyértelmű! A piacos eddig kimaradt, csak a levélbe írtam bele, de köszi, hogy szóltál, pótlom a hiányosságot! Puszi!
süti beállítások módosítása