Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.08.05.

2010.08.05. 16:33

szerző: Bonci

Sziasztok!

Újabb két nap telt el... :(, szalad az idő! 
Tegnap sajnos hittünk a meteorológiának, és nem mertünk kirándulni, hátha esni fog... nem esett, sőt gyönyörű kiránduló idő volt. Mi kirándultunk a győri Merto és Tesco áruházakba... azért az sem volt rossz, vásárolgattunk Levinek és Encinek! Levi kapott új gumicsizmát, aminek nagy hasznát vesszük télen-nyáron, Enci pedig kapott 16-os méretű balerina cipőt:)!!! Imádok lány ruhákat venni... Levikémnek is több, mint sok ruhája volt-van-lesz, úgyhogy már én is rettegek Enci ruhatárától:)!!! Új lakás kéne... :)! (Új bőröndünk már van;)!)
Levi a shoppingolásban annyira kipurcant, hogy majdnem 4 órát aludt! Marcival feltaláltuk magunkat, színes papírból kreatívkodtunk néhány képet a tárkányi gyerekszobába! Én nagyon büszke vagyok rájuk, nagyon tetszenek! Már csak keretek kellenek és mehetnek a helyükre!
Ma már nem hallgattunk időjárás jelentést, reggel nekivágtunk a tervezett útnak. A kisbéri piacon "Döncinél" reggeliztünk sült kolbászt (nyami volt, mindenki belakott!). Aztán vettem Levinek "viggojós" szandit is (ez már a negyedik pár, mert mindig abban akar lenni), itt vicces volt, hogy az árus fiú egész addig tegezett, míg ki nem jött a pult mögül, és meg nem látta tetemes méretemet:)! Úgy látszik, a fejem még fiatal:D!
Utána elmentünk Pannonhalmára, megnéztük az Apátságot.
Jól meglépcsőztettek...


Kb egy órás idegenvezetős út volt, nagyon szép! Levikénk nagyon aranyos és jól nevelt volt... Időnként hangosabban beszélt, mint kellett volna, pl. közölte a Csoporttal, hogy "Azt montta a néni, mehetünk tovább!", vagy, amikor mondtam Neki, hogy itt nem szabad beszélgetni, az Idegenvezető mondandója után "jelezte" édi babahangján, hogy "Csak a néni meg a bácsi beszéj hangosan, én csak suttogok!" Persze a suttogásába beleremegtek a több száz éves üvegek...:)!
A túra végén Levikénk még levezette a fölös energiáit, és párszor körbefutott egy fát:), aztán még kunyerált Marci fagyijából is... a kis élelmes!

Facsi javaslatára kerestünk Pannonhalmán egy éttermet, és ott ebédeltünk. Levi szó szerint kinézte Marci szájából a levest:)!
Kinéz... Kunyiz... Kap!



Aztán, mikor feltűnt az egyik pincér a közelünkben, köszönt Neki, hogy "Szijja!", a Pincér meg vissza, hogy "szia!". Erre az én nagyon jól nevelt kisfiam: "Kéjjük a nyamit!!!" :):):)... égő, de aranyos volt!
Hazafelé megint egy K.O. alvás következett, most ébred csak fel:)! Már valahol Marcit ugráltatja...:)!
Na, további szép napot Nektek, puszi!

Ui.: Képek megint csak este lesznek...

Nos, a képek itt vannak! Van bónusz is, ugyanis a programunk még alakult: Facsi és Marci motoroztak egyet, Marci édi volt a kölcsön ruhákban:)! 



Aztán még el akarok dicsekedni azzal, hogy már tudok igazi amerikai palacsintát sütni!!! Már régi vágyam a filmekből kinézett (és megkívánt) palacsinta receptje, most ez a vágy extra módon beteljesült, ugyanis kaptam egy "mosolygós" palacsinta sütőt Amerikából, a hozzá való recepttel (amit már sikerült is tökélyre fejlesztenem magyar hozzávalókból). Eddig mindenki kedvence lett, remélem eztán is mindenkinek ízleni fog, akinek sütök!

Figyeljétek a mosolyokat a sütőben:) ! Nagyon tetszik!!!
 

Most pedig stílusosan búcsúzom, és megyek aludni! Jó éjt!!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr792201482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tünci89 2010.08.05. 21:42:18

Szilvike!
Ezt a sok alvást csak a tárkányi jó levegő teszi...! :D Amúgy láttuk az autútokat a piacnál reggel!A Jocó szólt, mert én nem ismertem volna meg a kocsit...
Már itt vagytok pár napja, de még nem is láttalak Titeket!Ez a sok kirándulás...
Nah pusza Nektek!

Kláris 2010.08.06. 12:00:35

Haliho,

Szinte erzem a palacsinta illatat ... nyami-nyami :), de reg csinaltam, bar nekem nincs hozza "smile"-s sutom :(!

A blog olvasok neveben mondhatom sztem, hogy ez az intenzitas, ahogy most irsz ... hmmm, nevezhetjuk turhetonek :)))!

A majdani vasarlas megallasatol en is nagyon felek :), bar pont tegnap gondoltam bele melyebben, hogy megannyi minden kell megtervezni, elokeszulni, megvenni es hogy sehol sem tartunk ... asszem kicsit osszeestem a nagy nyomas alatt :), ma mar nem latom olyan borusan, ezek a hormonok :)?!? Meg ezek a hulye idojarasi frontok!
Bar majd ahogy megbeszeltuk szeretnek egyeztetni veled, nehogy kihagyunk vmit :)!

Nagyon jo, hogy ilyen sok programot csinaltok :), de te hogy birod a tempot???

PusziK
süti beállítások módosítása