Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.08.10.

2010.08.10. 11:22

szerző: Bonci

Sziasztok Kedves Olvasók!

Klárikám leszidott, hogy nyaralás óta nem írok rendszeresen, pedig az milyen jó volt... hát gyorsan összekaptam magam (és az ihletet) és írok Nektek!

A nyaralás végéről azért nem érkeztek élménybeszámolók, mert Levikénk sajnos megbetegedett. Összeszedett egy kis torokgyuszit (valószínű a Marcival közösen elfogyasztott jég-rúd által), magas láza volt. Szerencsénkre Levi ezeket 1-1,5 nap alatt letudja, úgyhogy nagyon nem idegeskedtünk, de azért nagyon rossz, mikor a Picurkád betegen sír és csak azt hajtogatja, hogy "Anyucika! Nagyon fáj vajamim!" Azért, mire hazajöttünk, minden rendben volt.
Még indulás előtti este egy kis bicaj túrát is össze tudtunk hozni a környéken! Meglepően szép helyeken jártunk, még én sem voltam arra soha, pedig gyerekkoromban elég jól bejártam a falut és környékét:)! A repce tábla közepán még őzikét is láttunk! Mikor leszálltunk kicsit pihenni, Levi rögtön neki is vágott a repcének, hogy "Megészem a őszikét!", de szerencsére vissza tudtuk tartani:)! Azért jó nagyot szaladgát, és mivel eső után voltunk, és rajta volt a gumicsizmája, nagyot hancúrozhatott a tócsákban! Ettől még csupa víz lett a nadrágja, de nagyon élvezte! Otthon is, mikor mondtam Neki, hogy még öt percet kint maradhat "vizezni", futott hátra az udvarban, elszaladt Tibi Papa melet és odakiáltotta Neki: "Megyek a sájba!!!" (Megyek a sárba!), Papa meg utána, mert szegény nem tudta, hogy én engedtem bele:)!

Levi nyaralása egyébként itthon is folytatódott, most is épp "Essi Mamánál és Gabi Papánál" van. Most épp villamosoznak:)!
Tegnap délután, mikor vittem át a ruháit Anyuékhoz, a kedvenc fagyizónk felől hallottam Apukámat kiabálni, hogy Szilvia!!!, utána meg rögtön az én pici Fiam hangját (majdnem olyan hangosan, mint a Papáét), hogy Szivia! Szivia!.... és addig folytatta, míg oda nem értem hozzájuk:)! Annyira édi volt, körben csupa tejszínhab volt a pofija. Kicsit később csatlakozott hozzánk Apucika és Tibor is... persze Levi, mikor még messze meglátta Őket, rögtön közölte, hogy "Ott jön a Tibojkám!..." hát, ez a fontossági sorrend...:(!
Tegnap este is Mamáéknál aludt. Anyu ma mesélte, hogy este bepróbálkozott a többszöri Mama-behívással, így tartva magát ébren... Anyu mondta Neki a második alkalommal, hogy most már alvás, Mama nem jön be többet! Erre Levi: "Asszem jön máj asz Ájommanó" (Azt hiszem, jön már az álommanó!) :):):)!
Ez egy szép végszó, úgyhogy, mára ennyit, amint történik velünk valami arra érdemes, úgyis megírom Nektek!

Sok puszi és szép napot!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr522211424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2010.08.10. 20:51:24

Köszönöm :)! PusziK
süti beállítások módosítása