Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.08.11.

2010.08.11. 15:26

szerző: Bonci

Sziasztok! 

Már van is mit írnom:)!

Tegnap Levikém kikunyizta Apájától, hogy a polcról levegyük Neki a Kis Piros Traktor első részét... már vagy 100x látta mind az öt rész, de mégis ez a kedvence... én már megőrülök tőle (volt, hogy a boltban ezt dudorásztam magamban... grrrrrr!!!).
Szóval, ül mellettem a kanapén, és veszettül küzd, hogy kinyissa a DVD tokot... egyszer csak odanyújtja nekem: "Nyizsd ki.... jegajábbis én nyem tudom!" (Nyisd ki... legalábbis én nem tudom). Kinyitottam és odaadtam Neki nyitva. Levi meg, mint a nagyok, fogja a tokot, a középső kis gombot benyomja és egy mozdulattal kiemeli a lemezt...:)! Odasétál a DVD lejátszóhoz, ránk vigyorog és megnyomja az open/close-t, és azt mondja: "Kinyitom..... mingyá kijön!" Türelmesen vár, nem nyomkodja tovább, nem piszkálja....... "Má ki is jött!!" Kiveszi a benne lévő lemezt, beteszi a KPT-t, megnyomja újra az open/close gombot: "Má be is ment!" és visszaül mellém, kezembe nyomja a távirányítót és boldog mosollyal várja, hogy elindítsam! Amikor elindul, vigyorog egyet és mondja: "Kici pijos taktoj:D"! És újra végignézi, fene nagy koncentrációval!
Hihetetlen, hogy ennyi idősen így kezeli a dvd-t... legalábbis nekem! És ezt nem is tanítottuk Neki, csak egyszerűen látta már, hogy mi mit csinálunk! Ilyenkor mindig rádöbbenek, hogy mennyire oda kell figyelnünk a legapróbb dolgokra is, mert lehet, hogy csak később, de fel fogja használni egyszer a tanultakat!

A másik dolog, amit írni akarok, szintén a "hihetetlen" kategóriába tartozik. Vasárnap este találkoztunk egy ismerőssel, akit Levi most látott először. Mondtuk Neki, köszönjön a Petinek... ezzel nem is volt gond. Peti és Tibor beültek Peti autójába, mi meg kint beszélgettünk mellettük. Aztán elköszöntünk és hazajöttünk...
Kedden megyünk le sétálni a parkolónk felé, erre Levikém: "Ott a Tiboj atója!" és mutatja Peti autóját, amit most látott életében másodszor!!! Mondom Neki, hogy igen, ezt használja most Tibor, de ez nem az övé! Erre Levi: "Ott a Peti atója!" Hogy emlékezhet rá???? Én is csak a rendszámról ismertem meg!
Ezek után megmutatta Apa autóját is, majd megkérdezte, hogy az éppen nálunk vendégségben lévő Timi barátnőnknek hol az autója? Amikor mondtam, hogy Timi villamossal jött hozzánk, akkor meg mutat a villamos felé, hogy "Ott a Timi vijjamosa!"

Olyan kis okos! Biztos minden szülő elfogult:), de lehetek ennyire az? Szerintem szuper kisfiam van:)!

Na, mára csak ennyit akartam ömlengeni:)! 
Puszi!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr402214736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2010.08.11. 21:32:00

Hali,

Szerintem egész nyugodtan lehetsz büszke a kisfiadra :), elfogultság ide vagy oda :), okos kis Levi :)!

Nagyon sok mindenre emlékezhetnek, én is sokáig emlékeztem, akár gyermekkorom eseményeire is, de ma már :))) csak foszlányok maradtak :)!

PusziK
süti beállítások módosítása