Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.08.12.

2010.08.12. 11:49

szerző: Bonci

Sziasztok!

Ma végre Enciről írhatok!

Tegnap este "játszottam" Vele:)! Mikor lefeküdtem, elkezdett veszettül jönni-menni. Hol itt "nyomódott" ki, hol ott... egyszer, mikor nagyon tartósan kifeszítette valamiét, kicsit megnyomtam:), Ő meg vissza... ezt játszottuk:)! Olyan jó volt:)! Kommunikál velem:D!

Ma is nagyon ficánka, a Kaisersben a kasszánál a Nő mondta is, hogy "jé, láttam a Babát! Átment a másik oldalra!" :) És tényleg, én is éreztem, úgyhogy jól látta:)!

Pénteken megyünk Orvoshoz, most elvileg nagy vizsgálat lesz, nagyon várom már. Megmondja a becsült méreteket (súly, hossz...), olyan kíváncsi vagyok. Meg arra is, hogy hogyan fekszik. Bár, sztem még forog, mert mindenhol jelen van:)! Meg remélem végre egy képet is sikerül Róla nyomtatni... eddig sosem hagyta Magát a kis szégyenlősöm:)!

Puszi, szép napot Nektek!

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr882216647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2010.08.12. 16:27:25

Szia Szilvike,

Ezek a kis csajok milyen kis szégyenlősök :), mi???
Kíváncsian várom a nagy orvosi vizsgálatod eredményeit :), én 3D/4D-re megyek vagyis megyünk pénteken este, majd elmesélem :)!
Ma voltam a háziorvosomnál, mert volt egy-két csillag a vérképelemzésemben és megint megkaptam, hogy milyen kis pici a pocim, így 25hetesen ...

PusziK

Bonci 2010.08.13. 16:51:05

@Kláris: Remélem ma sem Enikő, sem Emma nem szégyenlősködik :)!
A pocika majd megnő, ne izgulj :)! Visszasírod még, hogy fel tudsz venni fűzős cipőt :D !!!Főleg, ha hideg lesz a november és bakancs, vagy csizma kell!!!
PUSZI!
süti beállítások módosítása