Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.09.11.

2010.09.11. 14:57

szerző: Bonci

Sziasztok!

Tegnap voltunk Dokinál! Bár nem volt UH vizsgálat, de azt tudjuk, hogy Encus jól van. Már a születéshez megfelelően fekszik, tuti nem lesz farfekvéses:). Én is jól vagyok, minden leletem normális, de már nem emelhetek (nem is bírok) és nem nagyon hízhatok (na azt még tudnék:D)! Már kevesebb, mint 6 hét van Enikő érkezéséig, és még csomó mindent el kell intézni, úgyhogy jövő héttől ez lesz a project:).
Levit is próbáljuk "felkészíteni" a Kistesóra, remélem sikerül valamelyest elültetni benne a magot:)! Sokat beszélünk Enikőről, beleszövöm az esti mesékbe, könyvben mutatom, hogy milyenek a testvérek... a pocakomat szereti, már vigyáz rá. Sokat simogatja, mindig mondom Neki, hogy ezt Encus nagyon szereti:). Meg én is...:)! 

Az egy hét távollét Anyáéktól jót is, rosszat is tett Neki. Mióta hazajöttünk, sokszor spontán megölel:), és mondogatja, hogy "szejetjek Anyucika!" :):):). Imádom:)! Sajnos vannak dolgai, amiket elfelejtett, de igyekszem visszaszoktatni a régi kerékvágásba. A szókincse érezhetően sokat fejlődött, és nagyon édi! 
Tegnap csináltam neki "botos-lufit", ami ugye nem héliumos. Ő magasba tartva rohangált a lakásban, hogy szálljon fel a lufija, és kiabálta: "Szágujd ott fent!!!" (Száguldj ott fent)...
Később arra mentem be a nappaliba, hogy a földön lévő virágcsokrom előtt térdel, szedegeti a lepotyogott virágokat, és dobálja vissza a csokorba: "Visszateszük a vájuba, met méjges jesz Anyucika, met véjetjenű jetöjtem a vijágot..." (visszateszem a vázába, mert mérges lesz anyucika, mert véleltlenül letörtem a virágot).
Megint később a konyhából hallom, hogy a kedvenc meséjének a főcímét énekelgeti. Beosontam, a bilin ült a sarokban és nótázott: "... a muka őse, kicsi pijos taktoj, NYOMÁS!!!, kicsi pijos taktoj, INDUJÁS!!!, jön a bi búúúvaj és mideki mekszójaj, kicsi pijos taktoj NYOMÁÁÁÁÁÁÁÁS!" (Kb: a munka hőse, kicsi piros traktor, nyomás, indulás. Jön Big Blue-val, és mindenki megszólal....)
Megint később a kis sípolós madárkáját akasztotta a nyakába, és kérte, hogy tegyek bele vizet, mert csak akkor csipog... mondtam, hogy a lakásban nem lehet vizezni, majd este a fürdésnél... mire odanéztem, a zoknik mellette, épp mászott le a kanapéról, lefeküdt hanyatt a szőnyegre és vette le a nadrágját: "jevettem a szoknyimat, nészd! Jeveszem a nagyjágomat met megyek füjdeni..." (levettem a zoknimat, nézd+ leveszem a nadrágomat mert megyek fürdeni) :D:D:D Este meg alig bírjuk bekönyörögni a kádba :)!

Mostanra ennyit sikerült összegyűjtenem... sok puszi, Szilvi

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr852288649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2010.09.13. 10:43:38

Szia :),

Hogyhogy nem volt UH vizsgalat??? Ezt azert kerdezem meg, mert en szentul meg vagyok gyozodve, hogy nem jo a babaknak ez a sok "kukucskalas" ... sztem mar beszeltem is errol neked, sot utana is olvastam ... meghat a babak is menekulnek mindig!

Amiket irsz es mondasz abbol nekem az jon le, hogy Levi igazan nagyon jo testvere,batyuskaja lesz Ennikonek :)))!

PusziK

WildFruti 2010.09.14. 22:00:16

"Beosontam, a bilin ült a sarokban és nótázott" Hat ez oriasi! :D :D :D
Azota is csak mosolygok... :)
Puszillak Titeket!
Moncsi

Bonci 2010.09.15. 09:52:32

@WildFruti: Szia Vad Frutti :)! Jó, hogy aláírtad, sosem találtam volna ki, hogy kit takar az álnév:)! Örülök, hogy Te is itt vagy:)! Sok-sok puszi Neked is!
süti beállítások módosítása