Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.09.12.

2010.09.12. 14:19

szerző: Bonci

Sziasztok!

Tegnap délután Anyuéknál voltunk, a nappaliban beszélgettünk, Levi pedig szokásához híven mind a négyünket szóval és mozgásban tartott:). Egyszer odajött hozzám, felmászott az ölembe, és a fejét a pocakomra hajtotta. Gondoltam, kicsit megpihen, ráfért volna... de Ő közölte: "Odabútam Enikőhöz!" (Odabújtam Enikőhöz) és már szaladt is dolgára :D!

Később szintén odaállt elém, és azt mondja: "Jéci-jéci, kéjek egy kis vizecskét!" (Légyszi-légyszi, kérek egy kis vizecskét). Elindultam kifelé, Ő meg rohanva megelőzött a folyosón: "Mutatom hoj van a csap!" (Mutatom, hol van a csap) felkiáltással, és beszaladt a konyhába. És tényleg mutatta, hogy a mosogató:)! Amikor tele engedtem az üvegét és odaadtam Neki, azt mondja: "Köszi, jendes vagy!" (Köszi, rendes vagy) és visszaszaladt a nappaliba Anyuékhoz, akiknek rögtön el is mondta, hogy "Mekmutattam a Anyucikának, hoj van a csap és montam, köszi jendes vagy!!!"

Majd ezek után a játszó-szivacsán még megörvendeztetett minket élete első, igazi, szépséges BUKFENCÉVEL is!!! Aztán még egy csomóval, mert a sikerre való tekintettel nem tudta abbahagyni :D:D:D!

Szép napot Nektek! Ma tényleg az van:)! 
Ui: a fényképeket és a videót már nem is ígérem....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr982290593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása