Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.09.16.

2010.09.16. 09:44

szerző: Bonci

Sziasztok!

Egyik este a fürdetésnél, Levi azt gondolta, milyen vicces lenne, ha Apát leöntené egy vödör vízzel. És leöntötte. És Apa reakciója annyira tetszett Neki, hogy gyorsan ráküldött még egy vödörrel... Sajnos Apa nem a kádban ült, hanem előtte guggolt. Na, Anya reakciója már nem annyira tetszett Neki. Mondtam, hogy ez csúnya dolog volt, és most büntetésben van. A meseolvasásnál eléggé lerövidítettem az együttlétet. Kérte, hogy "még egyet!". Mondtam, hogy ma nem, mert büntetésben van, emlékszik-e, hogy mit csinálta a kádban? Lehajtotta a fejét és somolygott. Eltelt egy kis idő csendben, akkor már nem mosolygott. Még egy kis idő múltán azt mondja "jeöntöttem a Apucikát a vödöjömmej"... (leöntöttem Apucikát a vödrömmel). Mondtam, hogy igen, és ezért van büntiben, és ma nincs több mese. Hihetetlen módon, aznap egy hang nélkül aludt el:)! Lehet, hogy érti már a bünti lényegét?

Tegnap a hálóban pakolásztam. Beszaladt és bemászott a babzsák fotelba. Kérte, hogy "Anyucika, gyeje csücsüj ide mejjém!". Mondtam Neki, hogy hát, én bele még csak bele ülnék, de már nem tudok kiszállni belőle! Erre azt mondja: "Met nagy a pocakod, met benne van a Enikő!" :) Egyébként egyre többször előfordul, hogy spontán megsimogatja a Pocakomat. Nagyon finoman, óvatosan. Sőt, puszilgatni is szokta, és mondja, hogy "Mekpuszijtam a Encust!" :)! Olyan édes. És igen, már becézgetni is szokta:D!

Érdekes, hogy már most van kapcsolat a két Gyermekünk között. Enci is reagál Levire. Többször is megfigyeltem már, hogy reggel, Encust Levi ébreszti:). Ahogy odajön hozzánk, és elkezd dumálni, Enikő akkor kezd el mocorogni a pocakomban. Remélem, ha megszületik, akkor is megismeri majd Levi hangját, és szeretni is fogja, mert Levikénk nem egy csendes gyerek:)! 

De míg megszületik, számíthatok rá, hogy Levi egy új néven szólít, ugyanis Hajni megtanította Neki a régi becenevemet. Még Facsi hívott így, mikor Levit vártuk. Befutott hozzám a konyhába, mikor a vacsit csináltam, és azt mondta: "Szia GÖMBI!" És nagyon szépen, érthetően mondja ki... :D:D:D

Úgyhogy, szép napot és hétvégét kíván mindenkinek: Gömbi és a Gyerekek:)!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr622299835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2010.09.16. 12:00:19

Szia Gömbi :))),

Kapcsolat tutira van :), sot mar az egymasnak idegen picurik kozott is van egyfajta lathatatlan kotelek, annyira jopofa ahogy neman nezegetik eloszor egymast, majd jon a tipi-tapi ... :D!

PusziK

Bonci 2010.09.16. 13:11:18

@Kláris: KÖSZI GÖMBI TÁRSAM :D!
süti beállítások módosítása