Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.09.16. - 2.

2010.09.16. 13:30

szerző: Bonci

Megint sziasztok!

Ma nagyokat alakított Levi, pedig még csak fél kettő van :)! Nem tudtam eldönteni, hogy levélnek, vagy aranyköpésnek írjam, mert nem tudom, azt hányan olvassátok, leírtam tehát mindenhova :)! 

Főztem a konyhában, Levi kiszalad:
" Kéjekszépen zsepit!"
- Miért? Folyik az orrod?
"Jégyszíves agyáj zsepit, met kiöntöttem a teukát!" (Légy szíves adjál zsepit, mert kiöntöttem a teát)
- Hova???
Befut a nappaliba:
"Ide egy icipici teukát kiöntöttem Anyucika... :(!" És lekonyul a szája sarka... pedig az asztalon összesen 3 csepp tea van :)! 
Most azt gondoljátok, hogy túl szigorúan nevelem??? Lehet! De nincs két és fél éves, és takarít Maga után :D:D:D!

------------

Szintén főzés közben totyog hozzám, bokáig letolt nadrágban és alsógatyában:
"Anyucika, vedd fej a nadjágom, met pisitem a bijibe!" (Anyucika, húzd fel a nadrágom, mert pisiltem a bilibe)
Nagy nehezen leguggolok, és miközben húzom a gatyókat, átöleli a nyakamat:
"Szejetem Anyucikát!"
- :D:D:D Még akkor is, ha megszidlak, mert rosszalkodsz?
"MÉG AKKKOJ IS!" - kiáltja!
:):):)

Megint puszi Nektek!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr582300292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2010.09.17. 10:49:50

Szia Szilvike,

Osszeszorult a szivem :) annyira kedves :)!

PusziK

WildFruti 2010.09.18. 14:51:09

Szerintem Levi anyukajatol orokolte a a tisztasag-maniat! ;)
Nagyon edesek vagytok! :)
Puszi,
Moncsi
süti beállítások módosítása