Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.09.17.

2010.09.17. 21:25

szerző: Bonci

Sziasztok!

Húúúú, nagyon izgatott vagyok! Nagy dolog történt ma este.... amíg Levi fürdött, az alvós Cicái (mind a négy) beszéltek velem... megkértek, hogy ma már ne a kiságyba, hanem a heverőre ágyazzak Nekik, mert ott szeretnének aludni Levivel... :)! 
Így is tettem. A heverőt körberaktam Levi alvós cuccaival, a párnácskáit odatettem, a fejvédő krokodilt, a lábvédő vízilovat, a sarokvédő kutyust, a születése óta a korláton lógó baris-rongyit, a babut és persze a Cicákat is! (Meg az ágy elé egy jó nagy, kitömött tollpárnát, leesés esetére...)
Levi nagyon izgatott lett, mikor mondtam Neki, hogy a Cicák mit kértek, és Ő is simán belement, hogy mától ott aludjanak :D:D:D!
Öltözés után mászott is oda, olvastunk mesét, puszival búcsúzott minden szereplőtől, visszatette a könyveket a polcra a helyükre (nem ám összevissza!!!) levette a teáját, és már bújt is a sarokba:)! 
Amióta otthagytam, azóta hallgatjuk a folyamatos dumáját:)! Egyfolytában beszélget :)! Azt hiszem izgatott... remélem elalszik ott, és ott is marad reggelig!!! Én is nagyon izgulok:)!

Történt még egy "nagy" dolog ma... életében először kötötte le egy egészestés mese, a Toy story. Igaz, két részletben nézte, mert közben elmentek Apával BKV-zni, de szó nélkül, mereven bámulva a képernyőt nézte:)! 
Biztos lesz, mikor már ezt is utálni fogom (mint a Kicsipirostraktort), de most nagyon örülök, hogy már ennyire nagy a fiacskám:)!

Ja, és este beszéltünk telefonon Ilimamival is... Levi épp a Mr. Bean-t nézte (ez is egy kedvenc meséje), kérdeztem Tőle, hogy akarsz beszélni a mamival? Elkérte a telefont:
- "Szia Misztej Bín!" 
- Levi! A Mamival beszélsz! 
- "Szia Misztej Bín :D !" ...
- "Hoty vaty Misztej Bín :D?" ....
- "És a Papa hoty van?" ...
- "Aha!" ...
- "Aha!" ...
- Épen itt vatyok és nészem a Misztej Bínt!" ...
- "Na szia!" 

... és visszaadta a telefont :)! 
 

És van még egy számomra nagy dolog, bár ez nem Levis, hanem Encis! Mióta hazajöttünk a nyaralásból, figyelek az étkezésekre, főleg a vacsira, és hogy sok-sok gyümölcsöt egyek (a héten már háromszor voltam a piacon...) és FOGYTAM MÁSFÉL KILÓT!!!!!! Ha minden úgy megy, ahogy tervezem, akkor most "csak" 80-al megyek szülni :)! Ez "csak" 14kg pluszt jelent, ami meghaladja minden álmomat! ... ugye, hogy miknek tud örülni egy Kismami :)! ... Egy fergeteges étvágyú Kismami :)! ... Olyan, aki még sütni-főzni is imád.... csak hogy még nehezebb legyen ellenállni :)!

Na, puszi Nektek! 

ÉÉÉÉÉÉS IGEEEEEEEN!!!!!!!!! Elaludt a nagyágyon!!!!!!!! Kicsit átrendezte a viszonyokat, de édesen szuszog! Íme:

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr482304213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tünci89 2010.09.18. 13:29:00

Ez a kép annyira édes!!!Ahogy bekucorodik... :D Nagyon ügyes fiú!!

Lizocska 2010.09.18. 14:33:27

Tündéri a kis Szuszogi, imádom!

Kláris 2010.09.18. 17:12:39

Ha mindenigaz ebben a "kisagyikoban" meg en is aludtam 1x-2x :), de jooooooooooooo :D! Csak nekem nem voltak ott a vizilovak es a kiseger, nomeg a kiscicak :)!

PusziK
süti beállítások módosítása