Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.09.18. - reggel

2010.09.18. 09:54

szerző: Bonci

SZIASZTOK!

IGENIGENIGEN!!!!!! Egész éjjel a heverőn aludt! Sőt, most egyszer sem ébredt, sem inni, sem másért, egyhuzamban aludt reggel fél 8-ig :D:D:D! Akkor meg úgy keltett minket, hogy kikiabált a szobájából: "Má jót ajudtam!"
Annyira boldog vagyok!

Reggeli közben kérdezgettük, hogy jó volt-e a nagy ágyon aludni, és hogy ugye ma is ott fog? És mondta, hogy igen... kérdeztük, hogy akkor az ágyikót már elrakhatjuk Enikőnek, mint a kicsi cipőket és ruhákat? És erre is mondta, hogy igen:)! 
Látszott rajta, hogy büszke magára, és megint tele volt "szeretethullámmal" - én csak így hívom, mikor folyamatosan ölelget, meg puszilgat minket:)! Mondta is reggeli közben, hogy "Odaüjök Apucikához" és oda kellett tolnunk az etetőszéket Apa mellé! Egyszer csak gondolt egyet, átölelte Apa karját és odabújt hozzá:)! És úgy evett tovább:)! És mondta, hogy:

"Szejetjek Apucika!":


Én meg csak gyönyörködtem a két Pasimban:)! Facsi kérdezte is, hogy mit bámulok? Mielőtt válaszoltam volna, Levi megszólalt: "A sajtit bámujon je a katonájój!" (A sajtot bámulom le a katonáról - mert már csak azt akart enni:D)

Amikor a krémtúrót adtam Neki, csak félig húztam le a tetejét, hátha nem eszi meg mindet. Rám szólt: "Nem így kejj jehúszni a pupuvám tetejét! Tejjesen! ... Na, így má jó!"

Később tüsszentettem párat (elkaptam a Fiúk nyavajáját), Levi mondta, hogy
- "Egészégedje Anyucika!" ...
- "Fújd ki a ojjod, met csöpög!" ...
- "Azzaj pisszentek a ojjodba asztán megpopózom!!!"
 (azzal pisszentek az orrodba, aztán kiporszívózom) - Na, ez magyarázatra szorul: Van egy orr-spré, amit orrszívó-porszívó előtt használunk, hogy könnyebben jöjjön ki a cucc:), a popo meg Levinél a porszívó - csak Ő azt is becézi:D!

Hát, ez mind ma reggel történt! 
Enci közben békésen mocorog odabent, és hallgatja kis családunkat:)! És örül, hogy mindenki készül az érkezésére :)! 

Puszi, szép napot Nektek!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr12304884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lizocska 2010.09.18. 14:27:36

Sziasztok! Nagyon-nagyon örülök annak, hogy ilyen okos, aranyos, drága Kisunokám van! :-)Ggratulálok Neki és Nektek is!Büszke vagyok!
puszi!

Kláris 2010.09.18. 17:25:21

Meltan lehetsz buszke a kisfiadra :), amit persze te okoztal, igyhat bezarult a kor es ezaltal meltan lehetsz buszke onmagadra is :)! Gratula :)!!!
Jajjj, a Facsit nem akarom a vilagert sem kihagyni, mert neki is van benne resze :)!!!

"Szeretethullam" :), nagyon tetszik!

PusziK
süti beállítások módosítása