Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.09.23.

2010.09.23. 21:10

szerző: Bonci

Sziasztok!

Húúú! Ma Levi eszméletlen rossz és hisztis volt... lehet, hogy csak azért bírom nehezebben, mert kicsit beteg vagyok, de nagyon fárasztó volt ma a Gyermek!
Reggel egy óriás hisztivel indított, nem is értjük mi történt. Egyszer csak a kanapén ülve elkezdett (könnyek nélkül) sírni... fél óra alatt nyugodott le.
És ma egész nap Anyucima-nak hív... remélem nem marad így, mert a blog nevét nem szeretném megváltoztatni:)! Meg imádom is, ha Anyucikának hív:).
Aztán még a délelőtt folyamán szétszerelte az erkélyajtó burkolatát, és jött, hogy "Anyucima gyeje segíccs, met nem tudom mekcsináni a ajtót!" Kicsit megijedtem, de szerencsére csak egy műanyag takarót szedett le... de hogy hogy került oda a gyerek, azt nem értem!
Azáért voltak édi pillanatok is, például, mikor kijött a konyhába, hogy "Anyucima, csinájtam építkeszést!" (Az egyik kedvenc meséje a Bob az építőmester...). Elsőre kicsit megijedtem (megint), de mikor bevitt a szobájába, ott állt az ágyán egy Lego-torony:D:D:D! Büszkén mutogatta, még azt is engedte, hogy fotózzam:) :

Aztán, mikor ledőlt a torony, újra készítette:



 Majd megint megmutatta:) : 



Végre! Életében először egyedül is épített! Eddig a legozás abból állt, hogy Anya épített, Levi lerombolt!!!

Szóval, azért nem csak rosszalkodni tud a Bébi:)!

Encivel tegnap voltam Dokinál, Vele is minden rendben van:)! Hallottam a kis szívét is, olyan kis szapora:)! Szerencsére az esésem miatt sincs semmi probléma, minden a "korának" megfelelő! Sajnos UH megint nem volt, így csak a Nagykönyv-ből tudom, hogy az ilyen korú Bébik 48 cm hosszúak és 2700 gramm súlyúak. Remélem Encikém nem lesz túl nagy baba... és ezt most nem csak a szülésre értem:), hanem, mert a kis ruhái már félkész állapotban vannak, fele szárad, fele vasalásra vár, és hát elég picik is vannak... tényleg elfelejti az Anyuka, hogy az a gyerek, aki már a heverőn alszik, milyen incur-pincur volt! Ma Levivel a kis zoknijain nevettünk, az egyik akkorka volt, hogy most a sarkáig nem érne el:D! Egyébként Enikőre visszatérve, Neki már most több gönce van, mint nekem... ami nem kis teljesítmény, tekintve, hogy függő vagyok:)! Rettegek is a ma esti vasalástól, de bíztatom magamat, hogy ezek mini-ruhák, nem fog sokáig tartani:)! 

Úgyhogy kezdem is...

Szép napot Nektek! Sok puszi!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr162318845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lizocska 2010.09.24. 21:51:51

Istenem, de szép ez a Gyerek...., s a bájos pofija imádnivaló! :-)) Puszi!

Kláris 2010.09.25. 13:55:42

A torony, amit Levi egyedul epitett hatarozottan jo, hisz vannak benne szimmetrikus reszek, egyszoval :D hiper-super ugyes Levi-baba :)))!

Emma ruhataraval en is igy vagyok, nagyon nehez megallni a vasarlast :), bar meg a kisasszony keszlete nem haladja meg az enyemet :), amibol ugyan jelen pillanatban mar szinte semmi sem jon ram es most igaz a mondas, hogy nincs egy rongyom se, amit felvegyek :D!
Szoval nekem van meg elvileg pluszban 5 hetem, hogy nalam is meghaladja :)))!

PusziK

Bonci 2010.09.25. 16:23:13

@Kláris: Drága! Nekünk is csak a második gyerek után van ennyi ruhácskánk! Igazából Encinek én egy body-t és két pólót vettem csak. Meg egy bundazsákot. Meg egy pulcsit Olaszországból... meg egy kabátot a turiból... a többit Levitől örökölte... és jó részét meg másoktól kapta! Úgyhogy ráérsz kétségbe esni:D!
A toronyban tényleg vannak szimetrikus részek... meg, ha megnézed, középen van kereke is :D:D:D!!!
Pussz!

Kláris 2010.09.25. 19:04:09

En is kaptam masoktol is ruhacskakat :))), az ajanlott mennyiseget probaltam csak en magam beszerezni :), amit nehez betartani nagyon, mindig ugy elcsabulok, de erosnek kell lennem :D...

Torony: neztem is, hogy mi is pontosan az a gombolyu bigyo :D...kerek, erdekes gondolat :D, kisse formabonto :) ... nagyon kreativ a kisfiad, Levente :)!

PusziK
süti beállítások módosítása