Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.09.28.

2010.09.28. 21:05

szerző: Bonci

Sziasztok!

Ma itt volt egy barátnőm a fél éves kislányával. Kíváncsi voltam, Levi hogyan reagál egy babára... hát, minden várakozásomat felülmúlta:)! 
Mikor Éviék megérkeztek, Hanga baba aludt. Levinek mondtuk, hogy most nem szabad hangosan beszélni, és annyira édes volt, mert végig csak suttogott, míg Hanga aludt. Aztán kicsit játszott is Vele, simikézte, megnéztük az apró kis lábikóját, és, amikor a szőnyegen játszott Hanga, Levi odafeküdt mellé. Hagyta, hogy Hanga megfogja a fülét, sőt, olyan kegyben részesítette, hogy még a Cicákat is odavitte Neki játszani:)!
Ebédnél, mikor Hanga az én ölemben ült, Levi meg ette a levesét, egy kis lét kanalazott, és odatartotta Hanga elé, hogy "Kéjsz asz enyémbőj?" (kérsz az enyémből) Olyan édes volt:)!
A féltékenység is csak olyan minimális szinten jelentkezett, hogy megkért, hogy had üljön Ő is az ölembe, mikor Hangát fogtam. Mondtam Levinek, hogy egyik lábamon Hanga ül, Ő meg csücsüljön a másikra, és simán belement, de kb 5 másodperc múlva már ugrott is le és játszott tovább... remélem Encivel is ilyen jó fej lesz.

Este a meseolvasásnál is majd meg zabáltam:)! Van egy épp aktuális kedvence, a járműves könyvecske (köszönjük Marika néniéknek). Ebből olvastat fel velünk, és utána mindig megbeszéljük a képeket. Ma egy olyan oldalt olvastam, amit Apával szokott megbeszélni: építkezésen dolgozó gépek, munkások láthatók több féle szituációban. Levi el is mondta: "Ott a kotjógép. Ott a daju. Ott a sájga taktoj. Ott megy a bácsi kakijni:D (toi-toi-ba megy be épp), ott meg usonnásznak a bácsik. Ott tehejató. ...."
Amikor végeztünk a mesével, elköszönt mindentől és mindenkitől. Suttogva végigpuszilja az oldalt: "Jóéjkakát tehejató. Szép ámokat taktoj. Ajugy jój aszfatkészítő. Szia úthengej. Honap tajájkoszunk kamion..... " és közben csattognak a puszik :D:D:D! ... bár én kapnék ennyi jó éjt puszit Tőle:)! 

Azért mi sem panaszkodhatunk, mert a szeretethullám még mindig tart:), naponta többször is megölelget, és mondja, hogy "szejetjek Anyucima!" :)! Meg Encit is szokta szeretgetni:)!

Enikőnk ma is nagyon mozgékony volt, sokszor "megkeményedik" a hasam, és sokszor kitolja magát itt-ott. A pocakom egyre nagyobb, szerintem az elmúlt két hétben rengeteget nőttem! Szép "kerek", bár hála Encinek, sosem vagyok szimmetrikus:)! Rakok fel képet is, hátha nem mindenki iwiwezik:)!


Ja, még annyit akartam írni, hogy ma Levi a Mamáékkal volt játszózni. Anyu mesélte, hogy játszótéren bebújt a játékházba, behívta kis barátnőjét, Lilit is, és azt mondta Neki: "Otton, édes otton!" :D:D:D Aztán kakilt egyet és haza kellett vinni :)! Nem tudom mi ez Nála, hogy minden játszóházban rögtön kakil:)!!!???

Jó éjt és puszi Nektek!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr652330660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2010.09.29. 10:31:21

Ez nagyon jol hangzik :)))! PusziK
süti beállítások módosítása