Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.10.01.

2010.10.03. 21:56

szerző: Bonci

Sziasztok!

Csaltam a címben... megint. Elsején nem volt időm írni, pedig nagyon jegyzetelgettem egész nap, mert Levi elemében volt:)! Szóval, most írom le a napunkat!

Íme, Huncutkánk

Reggeli közben olvasnia KELLETT! Anyának kellett adogatni a falatokat a szájába... amikor elég volt, nem szólt, hanem felemelte az újságot az arca elé és azt mondta "Anyucima, kejess meg!"... megtaláltam:)!

Később rajtakaptam, ahogy egy DVD tokból kiszedett DVD lemezzel játszik, ami természetesen az én egyik kedvenc filmem volt. Nem szóltam én egy szót sem, csak NAGYON szigorúan néztem (bizony, sokat gyakoroltam, de már szemmel is tudok szidni:D:D:D), erre Levi gyorsan rakta vissza a tokba a lemezt: "Jó-jó, megigéjem, többet nem nyújok a jemeszhesz!"

Amikor a hálóban teregettem, hallottam, hogy messziről szabadkozik: "Semi baj, nem nyújtam semihesz, bocsánat Anyucika (ekkor ért oda hozzám, és az egyik virágom egy levelét pörgette az ujjai között) eszt a föjdön tajájtam és kidobom a kukába!"

Mosogattam a konyhában, hallom Levit: "Gyeje, kicit jovagojok vejed, kimegyünk Anyucikáhosz" ... hangos nyögések ... "itt is vatyok, meg is éjkesztem és megéjkeszett PUPUTEVE!!!!" A 20 cm-es plüssállata:)!

Anyuékkal is, velünk is eljátszotta a következőt, mikor a lépcsőházból mentünk ki a kocsihoz: 
-"Apucika, vegyéj fej!" 
- Nem tudlak Levi, tele van a kezem...
-"De vegyéj fej, met véjetjenűj bejemegyek a fűbe!!!"

:D:D:D:D:D

No, mára ennyit, a hétvégi szüretről majd holnap írok, mert ma már KO vagyok! Ja, és kivételesen képek is lesznek rögtön:)!

PUSZI!!!!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr482342522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2010.10.04. 10:46:58

Sziiiiaaaaaaa,

Na, végre :)!
Gyermek szájnak nincs párja :))), a virágos történetnél kicsit gyanús, hogy bocsánatot kért, nem :)))?!? :D

PusziK

Bonci 2010.10.04. 17:22:23

@Kláris: Nem gyanús! Félig száraz levél volt:)!.... én is azt néztem először:)!
süti beállítások módosítása