Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.10.06.

2010.10.06. 21:25

szerző: Bonci

Sziasztok!

Ma voltunk Enikővel Doktor bácsinál:)! Végre volt UH, úgyhogy nagyon boldog vagyok. Eszerint Enikő már 3000 grammocska:)! (Már nem mondhatom, hogy Encus, mert úgy tűnik Ő sem lesz pirinyó baba:D!) A feje átmérője homloknál 9 cm körül van:)... egyenlőre! A pocakja körfogata kb. 30 cm. Az Orvosom szerint ha még két hétig bent marad (amit nagyon remélünk), akkor már csak maximum fél kilót hízhat! Ezzel megnyugtatott, akkor Enikő sem lesz 4 kiló feletti baba:)! Szerintem Ő is tökéletes lesz, mint a bátyja. Ja, szépen látszott a kis szája is, kis csókos:), nagyon formás:)! És a nyelvecskéjét is kidugta, ivott egy kortyocskát:), aztán elkezdett vadul csuklani:)! Még az Orvosom is mondta, hogy "szegényke, kéne Neki egy kis citromlé:)". Látszott az UH-n, hogy a pocakja rendesen összerándul minden csuklásnál:)! Meg a Pocakon is látszott:)! 

Egyébként is minden oké Vele és velem, egyenlőre nem úgy néz ki, hogy előbb akarna érkezni, de második bébinél nincs garancia. A szívhangja is nagyon jó, a magzatvíz is elég sok, úgyhogy jól vigyázok Rá:)!

Levikénk is egy tünemény, a "szavai"hoz és a "gyerekszáj"hoz írtam ma, most nincs komplett történet:(.

Ja, tegnap hírt kaptam Levi legifjabb rajongójáról:):):)! Egy régi barátnőm Kisfia, aki másfél éves, és kéri az Anyukáját, hogy "be-be, baba-baba" Ez "Hunorul" azt jelenti, hogy kapcsold be a számítógépet és nézzük Levi videóit :)! Nagyon nagy öröm volt ezt olvasnom (köszönöm Ica!)!

Hát, Mindenkinek ilyen szép napokat kívánok:)! Sok puszi!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr282351730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2010.10.06. 21:52:05

Szia,

Nagyon örülök, hogy minden a legnagyobb rendben van Enikővel :) és Veled :)!
Hmmmm ... 2 hét :) ... annyira hihetetlen :) ... boldogság a köbön :) ... eddig is mindig ereztem, de vhogy most olyan euforikus hangulatot ereztem a feljegyzesedben, vagy lehet en vagyok abban :D???

PusziK

Bonci 2010.10.07. 10:52:48

@Kláris: Sztem lassan mindketten abban leszünk:)! És ez naról-napra csak fokozódni fog, ha megérkeznek a Kislányaink:)! PUSZ
süti beállítások módosítása