Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.10.08.

2010.10.08. 15:41

szerző: Bonci

Sziasztok!

Ma együtt aludtam Levivel ebéd után:)! Illetve, próbálom betartani, hogy minden nap együtt aludjunk, kihasználva azt a kis időt, amit még "kettesben" tölthetünk:)! Illetve ez sem pontos megfogalmazás, mert hármasban aludtunk, ugyanis ahogy ledőltem, Enikő is bejelentkezett és nagyon rugdalt, hogy "én is itt vagyok ám!"
Szóval, lefeküdtünk, Levi meg hozta magával aludni a négy Cicát, a Babut és az új kedvencét, a Woody-babát a Toy Storyból :)! Odabújt hozzám betakaróztunk, becsukta a szemét, én is.... már azt hittem alszik, mikor hallom, hogy Levi kuncog. Felnéztem. Levi Woody talpát csikizte, és nevetett helyette... majd azt suttogta "Naaa, cikisz!" :D (csikis)! Aztán elkezdte puszilgatni, hogy "jó ékkakát! Szejetjek!" (jó éjszakát, szeretlek)
:D:D:D
Alig bírtam ki, hogy ne puszilgassam össze-vissza!

Észrevettem még egy új dolgot Tőle. Pár napja mindent "sorba állít". A játékokat, vonatokat, kockákat, sőt, ma reggeli közben a szendvicsből kivett szalámit és sajtot is sorba rakta, úgy ette meg:)! És egyre többet játszik az építő kockákkal is:), mondja, hogy "építkeszek" :).

Enikő is jól van, esténként még rengeteget mocorog. De napközben talán kicsit csillapodott az intenzitás:), már nincs sok helye:)! 
Sokan érdeklődnek, hogy hogy bírom? Köszönöm, jól bírom, csak már lassú vagyok, hamar fáradok. De, miután indulásra kész állapotban vagyok én is, a lakás is, tök nyugodt vagyok:)! A pocakom sokat feszül, keményedik, olyankor pihenek, de ezt leszámítva még elég aktív vagyok:)! Teszek-veszek, próbálom nem elhagyni magamat.
Ha lesz bármi HÍR, úgyis írok róla! De a kiírásig még 2 hét van!

Addig is szép napokat nektek!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr662356411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2010.10.09. 18:24:26

Szia Szilvike,

Úgy látom, úgy érzem, úgy gondolom, hogy Levi nagy segítség lesz majd minden szempontból :), érzelmileg kimagaslóan :)!

Kitartást Neked kedves kismama barátném :) ... nagyon sokat gondolok Rád :)!

PusziK
süti beállítások módosítása