Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.10.09.

2010.10.09. 22:08

szerző: Bonci

Sziasztok!

Készült egy-két arany-fotó:)! Legalábbis Anyucika imádja őket! 

Ma felugrottak hozzánk a Bátyámék, motorozás után. Levinek fel kellett próbálnia a sisakokat, amik természetesen nem voltak nagyok rá...:D! A képen nem látszik, de mi támasztottuk a gyereket és a sisakot, nehogy eldőljön :D:D:D!

 

Már többször dicsekedtem vele, hogy Levi milyen szépen eljátszik egyedül. Most íme egy igazi lesifotó:)
Hozzátenném, hogy ekkora pocakkal (38 hetes) ez egy elég dícséretes látószög:D:D:D!


Van olyan lesifotóm is, amiről azért nem tud Levi, mert szó szerint MEREVEN bámulja a tévében a Toy Story-t. A képnek a Cicaimádó nevet adtam:)

Persze, ha sokat kattintgatok, arra már felfigyel. Ez a kép másnap készült:), a címe "Lebukott Cicaimádó:)

És végül egy kép az egyik leglelkesebb olvasónknak, címe: "Szejetjek Ajni"

És még egy kicsit dicsekednék is! Ezeket a képeket EGYEDÜL tettem fel a sz.gépre a kártyáról, és egyedül kicsinyítettem le, és szerkeztettem bele a levelembe :)!!!!! Fejlődő képes vagyok... erre mondták a Fiúk, hogy könnyű nekem, most "két aggyal gondolkodom" :)! Hát, igen... egyenlőre!

Szép napot Nektek!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr422358981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bizsutündér 2010.10.10. 09:43:18

Óóóóó, hát nagyon ügyes vagy már. Jók a képek és a Levire nem lehet szavakat találni. Okos és ügyes, szép! Én is nagyon szeretem a kis kópét :-) Mert ha én vigyázok rá, akkor bizony elevenke, amit közölni szokott, ha rászólok : " jó, jó cak rosszcont vadok".Nem lehet rá haragudni :-) Puszi

Lizocska 2010.10.10. 18:09:33

Ő a cicákat imádja, mi meg ŐT,de NAGYON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ywetta 2010.10.10. 19:40:42

Hát Igen! Ezerrel tombol a "Levi-mánia"!!! :-D
ÉN már azon kaptam magam, hogy naponta többször is eszembe jut Levi és a: Mókuska, mókuska fejmászott a fája... sőt, van úgy, hogy a Lackónak is elmondom, persze úgy, ahogy Levi is mondja... és nagyokat nevet rajtam!!! :-D

Bonci 2010.10.10. 21:43:01

@Ywetta: Háááááát! Ez édes:):):)! Küldjek szótárt? Aztán majd levizsgáztatlak Leviül-ből:D! Viccet félre téve, aranyos vagy, köszönjük!!! PUSZI
süti beállítások módosítása