Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.10.10.

2010.10.10. 17:41

szerző: Bonci

Sziasztok!

Egy rövid, tanulságos történet következik.

Facsival sokat beszélgettünk már róla, hogy milyen meséket nézzen Levi és majd Enci. Nem minden jó, ami annak látszik, sőt, az sem biztos, hogy az a jó, amit a gyerek szeret.

Levi új kedvence a "Sam a tűzoltó". Gondoltam, ez jó, biztos tanulságos, meg kicsit "oktató". Az is... csak arra nem gondoltunk, hogy Levi most tanul beszélni, kifejezni magát, új dolgokat les el mindenhonnan.

Tegnapelőtt halálra rémültem, Levi kiabált a nappaliban: "Seggíccség, seggíccség, mekfujjadooook!!" ... el sem tudtam képzelni, mi történt a nappaliban, mi az, amibe belefulladhat, ami mellett még kiabál is, és lepergett a nappali összes "veszélyes" dolga előttem, az alatt a fél perc alatt, míg odaértem... Levi a kanapéról nézte a mesét, és csak a nénit utánozta, aki az ablakból kiabált Sam, a tűzoltónak...

Az előbb meg épp sütit sütöttem a konyhában, mikor hallom a kisfiamat: "Kigyújatt a tévé! Kigyújatt a tévé! Kigyújatt a tévé!" ... ma kicsit rutinosabban, de azért ijedten "szaladtam" be... igen, ma is a tűzoltós mese egyik jelenetét utánozta...

Mi a tanulság? Mindig nézd végig a meséket a gyermekkel, hogy Te is tudd, mi van benne :)! 

Puszi!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr312360867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2010.10.11. 09:45:20

Meg az elozo feljegyzesedhez: ugyes vagy :) nagy-nagy fejlodes :)!
Levi meg egyszeruen zabalni valo mint mindig az osszes foton :)!

Tanulsagos tortenethez: igen-igen :), nincs mas megoldas :)!

PusziK
süti beállítások módosítása