Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.10.13.

2010.10.13. 21:58

szerző: Bonci

Sziasztok! 

Már többször említettem, hogy járunk Levivel Manó-tornára (ami idéntől igazából Bikfic-torna, de nekem Manóval jobban tetszik:)). Ma is voltunk. ... Hogy mindenkit megnyugtassak, nem én tornázok Levivel, ezt a posztot Erzsi-mama átvette tőlem egy időre:)! ... Szóval, ma végre fotózgattam is, úgyhogy egy újabb képregényt készítettem Nektek.... elég hosszadalmas lett, pedig csak 45 perc az egész:)! De, akit érdekel, annak szeretettel:)! 

...bár, ami azt illeti, van, amikor Levi is csak unatkozva szemlélődik:) : 

 

Levi kedvenc verse, amit először jegyzett meg: "Erre bicc, arra bök, kicsi feje sütőtök!"

A másik kedvenc: "... itt fut a kisnyuszi:)!"

A harmadik: "1-2 dirr-durr, rakéta indul! Figyeld a holdat, eléri holnap! HURRÁ!"

Amikor "Fúj a szél..."

Játék a padon: "Húzd meg!"

Mini-libikókán:

Lasztival.... célba azt nem talált, de legalább élvezi:):

Na, ez megy: Csőben mászás:

És, biza van, mikor még a Mami sem éri utol...:

De van, mikor jól jön a segítő kéz, pl trambulinon:

... és a bordásfalon is kell, hogy ott legyen valaki:

Cili nyuszijával is összehaverkodott végre:

... sőt, Dr. Levi meg is vizsgálta, ahogy a doktorbácsis könyvben látta:):

És végül, természetesen az én drága Kisfiam, még a rendrakásban is segített a sok Anyukának:):):)!

És most, este, már mélyen alszik....
Jó éjt Nektek is!

Ui.: a hozzáértőktől elnézést kérek a képek minőségéért... én is látom, hogy nem jók, de a kisgépemmel erre vagyok képes:(! 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr962369999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2010.10.14. 08:21:00

A kisgeped altali minosegtol elvonatkoztatva, jo volt vegig nezni :)))! PusziK

Bizsutündér 2010.10.14. 16:24:05

NA, Ági könnyesre röhögte magát a nyúlon. Nem csodálja, hogy Levi eddig nem barátkozott vele... :-)
süti beállítások módosítása