Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.10.20.

2010.10.20. 14:07

szerző: Bonci

Sziasztok!

Még egyben vagyok :-)!

Már nagyon hamar fáradok, és sokat feszül-görcsöl a Pocakom, de ezeket leszámítva tök jól érzem magam! Enikő érezhetően kevesebbet mocorog, de amikor mozdul, akkor tiszta erőből:-)! És sajnos továbbra is tízszeres étvággyal, és tized akkora gyomorral rendelkezem, mint normál esetben... ezért sokat szenvedek... vagy az "éhségtől", vagy a telítettségtől :-D, de valamelyiktől folyamatosan! 

Levi elég eleven napjait éli, lehet, hogy hiányzik Neki, hogy többet legyünk a szabadban, lehet, hogy Őt is megviseli az időjárás, nem tudom. Azért nem panaszkodok, szépen el játszik, csak néha nyúz engem:-)! 

Itt szeretném bemutatni Nektek a mi Például-unkat:-)! Ő Levi gumi-PóniLova, úgymint PL, azaz: Például :-D! Szerintünk ez egy tök logikus név:)! :

Nos, most, hogy ezt tisztáztuk:), bemutatom, mennyit segít nekem Levi. Tegnap kiköpte a szörpit, aztán kért zsepi, és feltakarított maga után:)! Nem tudom, akkor miért köpte ki... hacsak nem szeret már most takarítani... AJAJJJJJ, ezt lehet, hogy elrontottam??? :-D:

Ma reggel meg segített a reggeli elkészítésében, vett elő kenyeret mindkettőnknek, és még a kávém összekészítésében is segített, Ő pöttyintett:) : 

Délelőtt meg hangosan felolvasott az egyik kedvenc könyvéből. Ezt megpróbáltam lefotózni... :

 

... és mikor látta mit csinálok, azt mondja: "Idehoszom a könyvemet! A Doktojnénivej fényképessz je!!! ... Játod, itta Szita néni!" (Itt a Zita néni - Ő az egyik orvosa, akihez sajna rendszeresen kell járnunk, és úgy néz ki, mint a mesekönyvbeli Doktor néni:-)):

Délelőtt volt egy kis extra munkám is, a konyhaszekrényemből kellett kipakolni és szanálni, mert az egyik újonnan vett fűszerem kukacos volt! FÚJJJ! Na, mindegy... Levi ott sertepertélt körülöttem, és mivel az édességes polcot is kipakoltam és rendbe tettem, észrevette A Gumimacikat... nem szólt semmit, játszott tovább. (Tudja, hogy csak evés után van meglepi!) Egyszer csak odamegy a hűtő mágnesekhez, húzza-vonja a Bárányt... kézbe vette és azt mondja nekem: "Aszt monta a Baji, hogy éhes, és kéj GUMICUKJOOOOT!" (Azt mondta a Bari, hogy éhes és kér gumicukrot - ezt már kiabálta:-)) Annyira édes és fifikás volt, hogy muszáj voltam egy Gumimacit adni a Barinak:)... nem tudom ki ette meg, de Levinek utána málna illata volt :D:D:D!

Hát, Nektek is ilyen málna illatú szép napot! Puszi!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr112385965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2010.10.20. 17:27:09

"Például" :D és Levi közös képén észrevetted, hogy mindketten a kamerába néznek :D ???
PusziK
süti beállítások módosítása