Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.10.29. - itthon

2010.10.29. 16:37

szerző: Bonci

Sziasztok!

A tegnapi regényem után most egy kis felüdülés következik - csak pár sor:)! 

Azt hiszem, Enikő egy tünemény! Sokat eszik, elég sokat alszik. Ha fent van, akkor sem bömböl végig, bár néha kézben kell tartani.
Általában délelőtt nem alszik el, és a hajnali szopizás után is nehezebb elaltatni, de délután és este nagyon ügyi:)! Sőt, éjjel 2, max 3 alkalommal van fent, ami szerintem tök jó egy 1 hetes bébinél! 

Most is épp itt alszik mögöttem a bölcsőjében:
 


Levikémmel kapcsolatban egy érdekes dolgot szeretnék megírni. Nem tudom, hogy a többi Anyuka hogy van ezzel a dologgal, de az én Kisfiam, az elmúlt egy hétben éveket öregedett... legalábbis az én szememben.
Olyan furcsa, hogy ha ránézek, egy nagy fiút látok, nem az én Levi-babámat. Hirtelen olyan fejlett lett! Már nem baba-lába van, hanem formás talpa, izmos kis vádlija, combja. Nagy-erős kezei, és mekkora a feje:)! És nagyon okos! Szépen beszél, és kifejezi magát! Sok mindenben önálló, egyedül veszi fel a zokniját, és megmondja milyen szörpit kér inni... És a szemembe néz:)! És a szemei is beszélnek. És van "csíííz" mosolya:


Erre mind egy-két nap leforgása alatt döbbentem rá, és nagyon furcsa érzés.
Szerintem ezért van az, hogy minden családban a kisgyerek örökre "a kicsi" marad :)! 

Sok puszi, szép napot Nektek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr962408186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása