Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.11.05.

2010.11.05. 15:11

szerző: Bonci

Sziasztok!

Hát, Levikém egy csuda pofa:)! Azt hiszem, még mindig nagyon szereti Enikőt:)! Továbbra is Ő minden gondolata... két napja nem pisil be, mert visszavittem a bilit a nappaliba. Azóta minden alkalommal mondja a bilin ülve: 
"-Hajjod Enikő, hogy csujog/kopog?" - attól függően, hogy kis, vagy nagydolog van folyamatban! :D:D:D
Sőt, most történt két perce, hogy végzett, és öltözés közben azt mondja nekem: 
"- Enikő eszt mongya mingyájt: (itt elváltoztatta a hangját vékony, cincogósra:) Pisijtéj Jevi??? Hajjottam, hogy csobog a pisi!!!" :D:D:D Hát, majdnem az enyém is csobogott, annyira nevettem :D!
És, hogy még egy ici picit a bilis témánál maradjak: reggeli közben egy jó hosszút pukkantott:) és kommentálta:
"-Csak egy CÁPA voot!!!" (volt)- még jó, hogy pont ezt a részt láttam reggel a Némó nyomában-ból, így tudom, honnan vette a szöveget!!! - Kedves Anyukák! Továbbra is javaslom, hogy Ti is nézzétek a meséket!!! :D:D:D

Egyébként meg arra is figyelni kell, hogy mit tanítunk Nekik... tegnap Apucikával megragasztották cellux-al a könyvet, amit eltépett nap közben. Ma szépen játszott a szobájában. Kifut a konyhába, és közben odakiáltja Erzsi mamának, meg nekem: 
"-Csak sajzojok!" 
(rajzolok)... mondtam is Anyunak, Na, ennek nézz utána, mert gyanús... de Levi édesen nyomogatta a könyvet, amit előző nap Apával megragasztott. Anyuval beszélgettünk tovább a nappaliban, mikor furcsa hangokat hallottunk a gyerekszobából! Anyu beszaladt, és mit csinált az én fiam???? A konyhai nagy ollóval vagdosta a könyvét!!! Háát azért szaladt a konyhába! Aztán meg boldog mosollyal jött hozzám (mert én épp Enikőt etettem), hogy
"-Jevi megcejjuzájta a könyvet!" (megcelluxozta) Nagyon meg kellett volna szidnom, de kitört belőlem a röhögés:D, azért próbáltam menteni a helyzetet, és mondtam, menjen Erzsi mamához, de sajnos Ő is nevetett, így az olló miatti szidás elmaradt...

És még egy édi megszólalást lejegyzeteltem. Mikor Encust pelusozzuk, Levi mindig feláll mellénk a székére. Ahogy kibontottam Enikőt a ruhából, megpuszilgattuk a cuki kis lábát. Levi is. Aztán azt mondta:
"Köszönöm Enikő, köszönöm!" - és megpuszilta az arcát - "Adtam Enikőnek egy puszit, met odaatta a pici jábát!"

Ma sétáltunk egyet a két gyerekkel! Nagyon szép idő volt. Levi segített nekem, kérte, hogy "nyisd je a babakocsit" - átállítottam a tolókart Levi magasságra, és Ő tolta a babakocsit! 

Aztán találkoztunk Gabi papával is, aki épp a kocsit mosta le. Természetesen Neki is segített:

És van egy új "könyve" is, ami igazából egy nagy lap, tele villamosokkal a világ minden tájáról... két napja azzal alszik el. Ennek én természetesen nem örülök, mert félek, hogy megvágja magát a papírral, így amint elalszik, kihozom Tőle... de reggel az első gondolata a Villamosok! volt, és márt szaladt is a nappaliba hozzájuk :D:D:D :

Enikővel is még mindig csak dicsekedni tudok, szerda este fél 9-től csütörtök reggel negyed 8-ig aludt!!! El merjem hinni, hogy van ilyen Baba???? Most meg az előző kaja óta a fotelban alszik... bár Levi most ejtette le a traktorját, úgyhogy be is fejezem a levelet... :)! 

Szép hétvégét Nektek! 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr182425927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2010.11.06. 09:29:58

Cápa puki :D!

Eniko fotok lemaradtak ... gondoltam szolok :))))!

Kellemes hetveget Nektek is :)! PusziK
süti beállítások módosítása