Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.11.12.

2010.11.12. 14:52

szerző: Bonci

Sziasztok!

Készítettem pár jó fotót, ezeket most gyorsan elküldöm Nektek! Most jegyzeteim nincsenek Leviről:-(, bocsi!!!

... de, szerintem ez a fotó kárpótol mindenért:

Annyira édes volt Levi, azt sem bánta, hogy Enikő sírdogált! Csak feküdt mellette, bámulta, ölelgette, simogatta, énekelt Neki, sőt, mesét is olvasott:)! 
BOHÓCKA:

MESÉL:

CSODÁLAT:

TÖRÜLGETI:

Levikém egyik nap eltűnt... az íróasztalnál a nagyfotelban találtam Rá, komoly képpel "dolgozott", ahogy Apucika szokott:
KISFACSI :):):)

Esténként Enikőt megmérjük, hogy mennyit fejlődik:)! Jelentem, tegnap este már 3.600 gramm volt:)! Szépen gömbölyödik:)! Sajnos a pofija még mindig pattanásos:(. Éjjelente már nem alszik egyhuzamban reggelig:(, kb kétszer ébred enni. Emiatt most nem Levivel alszik, mert Levikénk felébredt rá éjjel, és nem szeretnénk, ha ez megviselné. A bölcsőben alszik mellettem a hálóban, hogy egyből ellássam, ha ébred. A Család így nyugodtan alszik, csak sajna én szenvedek "anyuka betegségben"... minden kis cuppanására, nyammogására, nyögdécselésre ébren vagyok, és lesem, ébred-e, vagy csak álmodik... úgyhogy eléggé kivagyok pár napja:(. Emlékszem, Levinél is meghallottam minden zajt, még azt is, ha a cumi kiesett a szájából:), pedig Ő a másik szobában aludt:)! 
Visszatérve a mérlegre, Levit is meg kellett mérnünk tegnap, de nem ám a nagy mérlegen, ááááááá! Pont úgy, mint Enikőt, még abba is belement, hogy felemeli kezét-lábát:)! 

Enikőről is készítettem egy ari képet, szerintem Apucika már most fogja a fejét, hogy mennyi pénzt fogok én ruhácskákra költeni:)! Legalábbis, amíg Enikő megengedi, hogy "babázzak" Vele :D! 

 

Hát, mára ennyire futotta az időmből! Sok puszi, és szép hétvégét Nektek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr852444548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása