Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.11.16.

2010.11.15. 14:01

szerző: Bonci

Sziasztok!

Hétvégén Tárkányra mentünk, először négyesben:). Hááát, én nem tudom, mások hogyan oldják meg ezt a gyerekülés-bébihordozó dolgot, de nekem nagyon kényelmetlen utam volt oda is, vissza is. Pedig nekünk nagy autónk van. El kell gondolkoznunk azon, hogy mostantól csak a két gyerek üljön hátul, én meg a helyemen, elől... mert közöttük nagyon rossz volt, féloldalasan ülve egyik oldalról a gyerekülés nyomta a vállam, másikról meg a bébiülés a bordámat. Ha van ötletetek, örömmel fogadjuk!!!

Egyébként a hétvége elég jó volt, főleg Levinek, aki nagyon élvezte a szabadságot! Már szombat reggel, itthon mondta nekem, hogy "én nagyon szeretnék máj menni a Tákányja!" :D Az úton is minden alkalommal, ha Encus felsírt, mondta Neki, hogy "Nyugoggy meg Enikő, mingyá ott vatyunk a Tákányon!" :) 
Ott aztán elemében volt, az érkezésünk után fél órával már csupa kosz volt! Kérdeztem is Tibort, hogy hol járt ez a gyerek? Ő meg csak annyit mondott: hol nem?!?!?! Hát igen...

Még ebédnél is a traktorról ábrándozott :) :
" - Tiboj, tegyük fej a taktojja a műtájaszójót!
  - Most rajta van az eke!
  - Vedd je a ekét, és tegyük fej a műtájaszójót!"
:D A Pesti gyerekek tudják, mi az a műtrágyaszóró??? Nekem még rajzolnom is azt kell Levinek! :D

Itthon is aranyos volt ma, jegyzetelgettem is: 
Reggeli közben Enikő felsírt a bölcsőben:
" - Anyucika, hoszd ki a Enikőt, mekmutatom Neki, hogy kejj fajatozni!" Aztán, megtörülte a száját a kézfejébe, és
" - Most máj adhatok puszit a ajcája!"
Később, a szobájukban játszottunk az ágyon, Enikő is ott feküdt mellettünk:
" - Mennyéj, egyed meg a hájomszög-szendvicsedet, mejt föjfajja a cica! Majd én vigyászok a Enikője!" - hát, én majdnem Levit faltam fel! Aztán meg, mikor Enikő sírt:
" - Jó van, Enikő, jó van! Máis hoszom Neked a vijjamost! ... Jövök máj! ... Tessék!" - és mellé tette a kedvenc villamosos könyvét :):):)! Annyira aranyos Enikővel! 

Ebéd után meg kérte a meglepetit:)! Mondtam Neki, hogy hozom a mami sütijét.
" - NEM! Sima csokit kéjek, a Kájika hozott!" - Így hívja a Kinder szeletet, mióta a Barátnőmtől azt kapott (kb. két hónapja!)

Van még egy édi "találmánya" Apucikával, a CSIKIGÉP!!! :) Folyton ezt hallom, ha játszanak: "Ájjícsad be a csikigépet!", vagy "Kapcsojd ki a csikigépet!" - ezt persze alig érteni, mert közben hangosan kacag:)! Imádja, ha csikizzük, folyton kiprovokálja... :D:D:D

Hát, most befejezem, szép napokat Nektek!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr482450072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2010.12.04. 16:04:30

Jol mutathattal az autoban, ahogy beszorultal Levi es Encus koze :D :D :D!

Megakadt a datumon a szemem 2010.11.15. :)))!

"Kajika csoki" :), de edes :))), megzabalom, marmint Levit, nem a csokit :)!

PusziK
süti beállítások módosítása