Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.11.28.

2010.11.28. 15:20

szerző: Bonci

Sziasztok!

Hihetetlen dolog történt velem: Kialudtam magam:D:D:D! Így most elég összeszedett, fényképekkel illusztrált levelet szándékozom írni:)! Már jó pár napja írogatom Levi mondásait, és fotókat is készítgetek szorgalmasan:)!

Visszatérve az alvásra: Tárkányon "telelünk", és Enikő megajándékozott egy reggeli visszaalvással, így ma fél 11-kor ébredtünk:D:D:D! Apró örömök az életben:D!
Egyébként gyönyörűen fejlődik a pici lány:) ! Alakulnak a kis hurkák, toka és a többi:)! Már egész értelmesen nézelődik:). Biztos Ő is okos aranyos lesz, mint Levike! Eddig minden kívánságomat teljesítette: Kislány lett:), csodálatos szülésem/születése volt:), fergetegesen jó az étvágya:), és úgy tűnik, hogy már biztosan KÉK SZEMŰ LESZ :D:D:D :

Úgy tűnik, hogy Tibojkáért mindegyik gyerekem rajong:)! Mi lesz vele, ha Enikő is Őt nyúzza majd mindenért:)! Tegnap fürdés után sírt-sírt Encus, míg Tibor oda nem ült mellé... onnan kezdve csak nézte őt, szorongatta az ujját, míg el nem készültünk az öltöztetéssel:) :

Leviként továbbra is a régi:), csibész, segítőkész, okos, aranyos... íme:

A SEGÍTŐKÉSZ: 
Apával vittek át pár dobozt Gabi papának. Apa adott Levinek egy kicsi dobozt, a két nagyot meg Ő fogta. Levike nézegette a szabad kezét, és rászólt Apucikára: "Add oda a kajomba a doboszokat!"... kész hiszti volt belőle, hogy nem kapta meg a nehéz dobozokat:)!

Egyik nap séta után, míg én öltöztem, Enci felsírt... mire odaértem, Levi ivás közben Őt simizte, ringatta:

Az IJESZTGETŐ: 
"-A ujjamaj eszt én kikapajom! "
- MIT????
"-A gumimaci bejebújt a tűszojtóautómba!" - no comment... biztos magától mászott be:D

Az ARANYOS:
Reggeli után kimászott az etetőszékből, felkapta a telefonomat az asztalról és elballagott a nappali felé: "Megyek, föjhívom a Essi mamát, hoty jöjjön ide hosszám!"

A kis HAZUG:
Séta közben elment a motorral az egyik ház faláig, és ott "gyanúsan" megállt egyhelyben:)! 
-Levi, kakilsz?
"-Nem Anyucika, csak idepajkojtam a motojjaj!":

... és vörös fejjel nagyokat nyögött :), aztán onnan hazáig húzta a motort:)! Nem ült rá:D:D:D!:

A LELEMÉNYES:
Egyik nap mit látok? Levi fordítva van a mackó nadrág... és, mintha reggel a zöldet adtam volna Rá... kérdeztem is Tőle, hogy
- ez hogy került rád, Levi? 
"-Föjvettem a nadjágomat, Anyucika nagyon büsszke jám!"

- És honnan vetted ezt a nadrágot?
Befut a nappaliba, átlép a reggeli zöld nadrágon és az alsógatyáján:), és a ruhaszárítón árválkodó csipeszekre mutat:
"-Ott tajájtam!"

Aztán közelharcot vívunk, hogy a "koszos" gatyát ne rakja a tiszta helyébe:)!

A TÜRELMES:
Kapott egy ötujjas kesztyűt... háááát, komoly feladat ráadni, mert az ujjai még nem találnak bele a lyukakba:): Apucika és Erzsi mama együtt próbálkoztak. Én, miután kinevettem magamat Rajtuk, elballagtam a fényképező gépért, fotóztam párat ... és akkorra végeztek is:) !

Levi örült a végeredménynek:

Az OKOS (illetve a hihetetlen memóriájú):
Elővettem a fenyő-girlandokat, hogy Advent alkalmából ismét feldíszítsem a nappalit. Ott feküdtek a földön, díszek nélkül, összetekerve, ahogy tavaly elraktam őket... Levi persze sertepertélt körülöttem:
"-Oda akasszuk fej!" - és felmutat a nappali bejáratára, ahol múlt évben is volt...
-Biztos, hogy oda kell rakni?
"-Igen! Oda akasszuk fej!"
Tényleg emlékezhet rá??? És megismeri a csomóba összetekert fenyőágakat??? Múlt Karácsonykor még csak 1 éves és 9 hónapos volt... Ijesztően okos a Kisfiam:D! 

Egy másik alkalommal hallom, hogy sorolja:
"Eszt a Susa nénitőj, eszt a Szita nénitőj, eszt a Isten nénitőj!" (Zsuzsa néni - gyerekorvos, Zita néni - védőnő, Asszisztens néni:D:D:D) ... belestem a szobájába, a faliújság előtt állt és sorolta, hogy melyik matricáját kitől kapta!:


A CSIBÉSZ:
Elcsente a fülpiszkás dobozt, és azokkal játszott... a steril fülpiszkákkal... szerencsére csak 4 db volt már benne:D:D:D


Kiabált a tesómnak: "Ajnus! Vigyéj!"

... és Hajnus vitte:)!

Hajni egyébként azért töltötte nálunk az egész péntekét, hogy együtt süssünk mézeskalácsokat:)! Levi ebből is kivette a részét:
1

2

3

A végeredmény: (...ami egyébként nagyon ízlik Levinek! Erről is lenyalogatja a cukormázat... ha megkapja:)!!!)

 

A CUKI:
Tegnap vendégségben voltunk. Levi kiment az udvarra játszani Gerivel, Józsival és Apucikával.
Ja, hó is volt:) !
Szánkózás Gerivel:

Hóember építés Gerivel:

Hóemberépítés Mindenkivel:

Hóember rombolás:D:D:D

Hógolyózás:

Hazafelé volt ám K.O. Baby :D:D:D

Hát, Kedves Olvasóim, ennyit sikerült összegyűjtenem:)! Szép napokat Nektek! 
Sok puszi!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr462478934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dotti2005 2010.11.30. 17:46:26

Szia Szilvi!
Nagyon jó olvasgatni a kis Nagy családról.
Ebben a levélben a mézeskalácsos képek nagyon megfogtak!Egy receptet kérhetnék? Olyan szépek!
Persze a gyerkőcök sokkal-sokkal szebbek!:D
Tóth Zsuzsi

Bonci 2010.11.30. 21:34:24

Szia Zsuzska!
Köszönjük!
Örülök, hogy Te is Olvasó vagy:)!
Persze, hogy elküldöm a receptet, nem csak szép, finom is... nekünk már alig van:)!
Puszi!

Kláris 2010.12.04. 11:49:50

Huha, ez tenyleg terjedelmes feljegyzes lett :), ezeket imadom :)!
Megintcsak azt tudom irni, hogy hogy van ennyi idod :D!

PusziK

Ui.: Encus szem keksegeben, hogyhogy szinte biztos vagy??? En nem igy tudom a kialakulasi folyamatot idoben ... Nagyon jo lenne, ha Neked lenne igazad :) ... szoritok nagyon :)))!
Remelem Emmanak is kek marad :), bar az elejen volt benne nemi barna, de most melykek :)! Hmmm... :)!
süti beállítások módosítása