Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.11.30.

2010.11.30. 22:34

szerző: Bonci

Sziasztok!

Most nem készültem regénnyel, csak egy fotóval az én édes Kisfiamról... amin szerintem TISZTA APUCIKA:

Ja, és a következő párbeszédet sikerült lejegyeznem (épp Enikőt etettem, mikor Levi befutott hozzám, és rám nézett huncut mosollyal):
"-Jevike josszajkodik!"
-Igen???
"-Igen. Met nem fogad szót Apukájának!"
...és kifutott, hogy ezt  a Mamiéknak is elújságolja:)!

És még egy gondolatot szeretnék megosztani Veletek. Mostanában, amíg Encikémet etetem, sok időm van gondolkodni, és a telefonommal készült képeket, videókat nézegetni:)! Egy ilyen alkalommal találtam meg Levi bébi kori, pár másodperces videóit! És olyan jó volt visszanézni, és emlékezni! Mennyi minden van, amit az ember már nem tud felidézni, mert a gyerek csak nő és nő, és mindig újabb édes dolgai vannak... szóval, akinek van rá lehetősége, videózza, fotózza Őket, mert egyszer nagy kincs lesz még az is, mikor a szőnyegen hanyatt fekve rázta a kis kezeit:D:D:D ... vagy Apa bukójában ült a kis zöld, műanyag motorján:D:D:D! 
És akkor jutott eszembe az is, hogy nekem ez a blog is ugyanilyen emlékgyűjtemény lesz... már most jó visszaolvasgatni belőle részleteket! És már most tele van olyan történetekkel, képekkel, amik elvesztek volna, ha nem írom le Nektek.
Ezért arra buzdítok minden Kedves Szülőt, hogy ha nem is ilyen formában, de valahogy őrizze meg az apró dolgokat is:)!
Igen, ez egy kéretlen jótanács volt:)! 

Sok puszi Nektek!
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr52484728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2010.12.04. 11:31:13

Haaat, ha blogot nem is kezdek el irni, bar Gabor sokszor mondja :))), azert probalkozom/unk mi is ilyen-olyan formatumu emlek megorzesre :D!
Szerintem is szukseg van ra :), hisz olyan feledekenyek vagyunk :D :D :D, de nem is a feledekenyseg miatt, hanem ahogy irtad is tenyleg jo visszaporgetni, hogy mi is volt es ujra atelni :)!

PusziK

Kláris 2010.12.04. 16:12:45

Visszatertem :)! csak 2010.11.15.-ig :) kellett visszamennem :) ... mostmar kepben vagyok a kis Nagy csaladdal :)))!

Nagyon varom a kovetkezo tortenetet :D! PusziK
süti beállítások módosítása