Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.12.06.

2010.12.07. 00:07

szerző: Bonci

Sziasztok!

Jó rég jelentkeztem, tudom. Viszont gyűjtöttem Nektek "Levi beszélgetéseket", készítettem fotókat...

Remélem a levelet is meg tudom írni, mert Enikő jó pár napja kicsit megváltozott:(. Sajnos éjszakai életet él. Este hattól kb ilyenkorig (fél 12) csak sír-sír... és folyamatosan enne. De amikor evés közben elalszik, akkor sem tudjuk lerakni, mert amint elengedjük, sír tovább... elég fárasztó. Beszéltem már a Védőnővel, mindent megteszünk, hogy jobb legyen (még a házimunkát is mellőzöm, hogy sokat pihenjek, és napközben alszom is, amit még Levi mellett sem tettem meg, pedig akkor időm is lett volna rá!), de állítólag kell Neki még pár nap, hogy helyre álljon... reménykedünk!
Azért nem kell kétségbe esni, elég jól vesszük az akadályokat:D :

Sőt! Időnként Levi is igyekszik mosolyt csalni Enci arcára:

És nagyon szereti a kis Húgát, folyton ölelgeti, szeretgeti, simogatja:

Az estéket leszámítva Encus tök cuki kis baba:)! Napközben elvan a kis boszi:), már mondogatja az "eöe" és az "öeö" szavacskákat:D! Nagyon kis dagi, ma este már 4.560 gramm volt:D! Jó vaskos kis lábai vannak:). A haja hullik, nem túl nőiesen kopaszodik:)! És beillatozza a lakást:), legalábbis Anyu ma Enci-illatot érzett, mikor bejött hozzánk:D! 

Levi is egy tök cuki nagy baba:)! Íme néhány szösszenet, hogy miket kell nekem napközben kibírni röhögés nélkül:)

Ma Enikő pelusozás közben hallom, hogy Levi telefonon beszél valakivel... bementem a nappaliba, a földön hasalt a porszívó cső előtt, és belebeszélt a csőbe, majd a válaszért a fülét tapasztotta rá:
"-Tiboj, ott vagy?"
válaszra vár...
"-Jevi vagyok!"
válasz
"-De jó! Hogy vagy?"
válasz
"-Mhm... ahaaa... mhmmm..."
"-Vájáj egy kicsit, meknészek vajamit! Addig majaggyá ott egy picikét! Mingyát jövök és beszéjgetek vejed!"

Odajött hozzám a gyerekszobába (ahol vadul jegyzeteltem egy papírzsepire):
"-Anya! Nem tudod, hoj van a bijim?"
- Hozom Levi... - Ő meg visszahasalt a porszívócsőhöz:
"-Itt van. Jegajábbis én úgy játom!"
Itt Enikő felsírt és nem hallottam a továbbiakat! Mire bementem a nappaliba, Levi már a bilin trónolt! :D

Időnként be is szólogat már nekünk:D:
"-Hagyd abba a beszéjgetést, met nem hajjom a "Miszej Bínt"!" (Mr. Bean mese)

És utasítgat is:D:
"-Hajjom, hoggy Encus síj! Nyugottassad meg!"
-Megyek, Te meg próbálj meg aludni!
"-POGÁJOK!!!"

És válogat:D:
Reggeli után mindig kap krémtúrót. Kipróbáltuk az új, aszalt szilvásat:
"-Nem jó! Nem iszjik!"
-Hozzak másikat?
"-Mhmm... kajamejjássat! ... vagy vijágossat!" (virágosat: A vaníliáson virág van:) - nem is tudtam, hogy lefigyelte a matricát!!!)

Encikét is rendezgeti:D:D:D :
"-Enikő! Hatyd abba a hisztit, met így nem hajjom a Tomasz a kozmozdonyt! Megígéjed???"

Egy másik alkalommal Levi ment aludni, odament Enikőhöz és megszólalt Enikő hangon: 
"-Vigyássz magadja Jevi!" - és puszit adott Encusnak:), majd Levi hangon folytatta:
"-Mosolyt kéjek!!!"

És Levi nagyon fifikás is!!!:
Én: -Ne menj a konyhába, mert forró a sütő!
"-Csak meknészem a sütit!"
-Ne nyúlj hozzá, az is forró még!
Mire bementem utána, a konyhapult előtt állt a kisszékén, könyékig az edényfogó kesztyűimben:D:D:D

Tegnap este, mikor Enikő miatt nem tudott elaludni, bementem hozzá kicsit, hogy megnyugtassam. Ezt suttogta nekem:
"-Hajjod hogy vejdesnek a pijjangók?"
-Hol?
"-Hát itt, a szempijjámon!"
-Tényleg ott vannak! Az enyémen is van már pár!
"-Igen, a tied sájga."
-És a Tiéd?
"-Az enyém józsaszín!!!" - MI MÁS???????
:D:D:D

És Levikémet természetesen meglátogatta a Télapó is... egy csomó! És még nincs vége:)! Az itthoni nagyon tetszik Neki:

Meg volt Apucikával és Tiborral az aquaworld-ben is, ahol természetesen szintén járt a Télapó, az ő Majmával!!! (Nem is értem... kinek jut ilyen eszébe???? Ma már nem krampusz van? Vagy legalább egy rénszarvas!!!)

Levi nagyon örült az ajándéknak is, de a "stand"-nak sokkal jobban!

Kis vizipocok! Két felnőttet is lefárasztott a sok csúszdával, lubickolással:D! 

Nem mintha nem szívesen kísérgették volna:)! 

Hát, ennyire futotta a mai energiámból! Sok puszi Nektek és szép napokat! 
Ui: Üdv a régi-új lelkes olvasómnak:D! 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr722498475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bizsutündér 2010.12.07. 08:33:05

Annnnnyira cukik ezek a gyerekek! Imádom őket! Levi ott a legaranyosabb, ahol örül a strandnak!!! Puszi
süti beállítások módosítása