Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.12.09.

2010.12.09. 19:13

szerző: Bonci

Sziasztok!

Megtört a jég Apucika és Enikő között:)! Tegnap este végre Ő fürdette a Kislányát:)! Enikő szépen, csendben figyelgetett közben.

Azért Apucika biztosra ment, a törülgetést és az öltöztetést már én csináltam:)... most elég nehéz Encit öltöztetni, mert terpesz-pelenkát kell hordania:(, legalább 6 hétig. Ez azért van, mert sajnos örökölt valamicskét a csípőficamomból... lányoknál állítólag elég gyakori, tőlem meg még a hajlamot is örökölte... nagyon sajnálom szegénykét, de úgy veszem észre, hogy én jobban szenvedek a tudattól, mint Ő a pelenkától! Hát, így legyen! És bízunk abban, hogy hat hét után minden rendben lesz és többé nem is látunk ilyen pelust! :)

Levikénk is épp betegecske... kicsit megfázott, folyik az orra. Ma megtanult nagyon ügyesen orrot fújni, így ma már nem is kellett az orrszívó-porszívót elővenni:)! Tegnap még szenvedett szegénykénk, fájt az orra a sok fújástól. Azt mondogattam Neki, hogy nem kínzom meg, csak "elcsípem a végét"! Mondta is este Apucikának, hogy "Fújjáj ojjot!.... csak csípd meg!"
Tegnap egyszer hányt is... nagyon ügyes volt, mert szólt előtte, így az egész a wcbe ment:). Levinek ez, és a dicséret annyira tetszett, hogy utána ezt játszotta...
"Ányok!" (hányok) - kiáltotta és vitte a kisszékét a wc-hez, ott rám szólt, hogy "naaaaaaa! Én kapcsojom föj a jámpát! " ... aztán, mikor bementem Hozzá: "Mennyéj ki, egyedüj ányok!" :D Aztán, mikor kijött, közölte, hogy "nem jött ki... met megijettem a szagejszívótój!"
... ezek után lemostam a kezéről a wc illatosítónkat, és kisikáltam a wc-t,  hátha újra hányni támad kedve... :D:D:D!
Ma is ezt "játszotta", pont, mikor beszéltem egy barátunkkal, aki rákérdezett, hogy ilyenkor nem a Klotyómanóval játszik? ... :) ...lehet... :D! 

A betegségével kapcsolatban nagyon vigyáz Enikőre, mert most csak a lábát puszilgatja, és a játszószőnyegre is rámutatott ma, hogy "nem fekszek oda, met Enikő eeeviszi a betekségemet!" :D (elviszi, azaz elkapja)
Azért tegnap egyszer odafeküdt mellé, és együtt nézték a mesét:), sőt, Levit is be kellett takarnom:)!

Továbbra is nagyon sokat foglalkozik a Hugival, minden gondolatában benne van:

Verset mond Neki:
"Süti-süti kajácsot, papának, mamának, Enikőnek magának!"

Megkértem, hogy porszívózás előtt pakolja el a játékait:
"Enikő nagyon öjüj neki, hoty ilyen szépen jendet jakok! ... Enikő nem síj, met ügyes vagyok. ... Enikő nagyon öjüj, met eepakojok!... hááát, én akkoj összeszettem a golyókat!"

Aztán, mikor Erzsi mama indult haza tőlünk, köszönt Neki,  majd odafutott Enikőhöz, megfogta a kis kezét, és "Enikő integet a Essi mamának!"-kal elkezdett vele integetni :D:D:D Tök cuki volt:)!

Egyébként meg továbbra is nagyon segítőkész, ma reggel megint eljátszottam, hogy nem tudom kinyitni a krémtúróját:), erre Levi megfogta a kezemet: "Nem szomojkoggy Anyucika, majd én segítek kinyitani a pupuvát!" és erősebben szorította a kezemet:)! (pupuva = a krémtúró Leviül:-D). A reggeli után meg: "Meg is ittam a kakaót, beviszem a konyhába, önccsé még nekem!", és felügyeskedte a kis bögréjét a konyhapultra:)!

És természetesen ma is folytatott kamu-telefonbeszélgetést: "Szija Gábojkám! Épp most zájom a sujit! Vájáj kicsit, nem hajjak... - megnyomkodta a gombokat a telefonon - ... így máá jó!" :D:D:D (Aki nem ismerné a családunkat: Gabi papa egy iskolában gondnok, és Levi be szokott menni vele este zárni. Valószínűleg fültanúja volt egy telefonbeszélgetésnek:-D)

Nos, most épp hisztizik ez az édi gyermek, mennem kell megnyugtatni:)! Puszi, és szép napokat Nektek!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr412505060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2010.12.10. 11:53:15

Szia Szilvike,

Vegre egy igazi kozelkep Enikorol :), nagyon edes, o is egy igazi kistunder :))) es az a kis mosoly, nagyon cuki :)))!
Gyonyoru kislanyka :)!

Levi, hmmmm ... hat igen, o hozza a kedves kis formajat, ugye megmondtam, hogy nagyon-nagy segitseg lesz Neked!!! Imadom :D!

PusziK
süti beállítások módosítása