Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.12.11.

2010.12.11. 15:30

szerző: Bonci

Sziasztok!

Levivel tegnap voltunk a munkahelyemen, a Télapó ünnepségen! Már egész héten mondtam Neki, hogy oda megyünk, így a délutáni alvás előtt megkérdezte "Anyucika, mit kapok a Téjapótój?" Mondtam, hogy ha jó Kisfiú volt, akkor csoki. Mire Levi: "Akko sok csokit!":-D!

Az ünnepségen Levi nagyon aranyos volt, szépen eljátszott. Volt arcfestés is, Levinek nagyon megtetszett. Odament a sráchoz és megkérdezte: "Szabad a Jevit festeni?" Olyan édi volt:)! Nagyon szépen ült, míg festették, hagyta magát. Csak akkor rötyögött, mikor az orra készült:)! Mert természetesen cicának maszkíroztatta magát:). Mire hazaértünk, kicsit elmaszatolta ugyan, de a kép az így is tuti:
MACSKANYELV :-D

Az előadáson pedig, ahol kis puffokon kellett volna ülniük a gyerekeknek, az én kisfiam természetesen előrement, és leült a mesélő néni mellé... :)! Ő kedvesen visszatessékelte a puffokra. Levi újra odaült mellé, a másik oldalára. Újra visszaültették a többi gyerek közé:)! Innen kezdve Levi érdeklődése elszállt, és hamarosan ott hagyta az egészet, és inkább rajzolgatott:D! ... vagy a rénszarvasos szánban ült:), az nagyon tetszett Neki:)!

Ma rájöttem, hogy a mézeskalácsunk -  amit Karácsonyra készítettünk - vészesen fogy. Neki is láttam egy új adagot készíteni. Levi kijött hozzám és a mostanában sokat hallott "Anyucika micsinász?" kérdésre meg sem várta a választ, hozta a kis sámliját:)! Végig segített:
SODORT:

GYÚRT:

Sőt, egy egész tepsire való adagot Ő maga készített:)! Mindbe belenyomta a kis ujját, az a mintája:)! Aki figyelmesen nézi a képet, láthatja is az
UJJLENYOMATOK-at:-D

Még azt feltétlenül el kell mesélnem, amit tegnap beszólt. Épp a krumplifőzeléket mertem tányérokba, mikor beszaladt a konyhába, felnézett, és megkérdezte:
"Teszej sájga kakit???"
(Ehhez a rövid magyarázat azoknak, akik még nem láttak teli pelenkát :D:D:D, : bizony a babakaki sárga:D)
Talán érthető, hogy Levi miért nem akart tegnap ebédre krumplifőzeléket enni:)! 

Ma reggeli közben, kérdeztem Levitől, hogy
- Megeszed még a krémtúrót?
"-Csak má tisznokojok veje!" (Már csak disznólkodok vele)
Jót nevettem, elvettem Tőle, megpusziltam:
- Szeretlek Levi!
"-Én is szejetjek! Meg a Apucikát is szejetem. Meg a Tojszojit is." (Toy Story-t)
És, mivel a szokásos választ erre nem kapta meg:
"-Ajanyos vagyok, ugye?"

Az vagy Drágám!!! Mindig Te leszel a legaranyosabb Kisfiam:)!

Ilyen szép napokat mindenkinek!
Puszi!
 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr622509042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lizocska 2010.12.12. 17:25:17

Tündéri ez a Cicafiú!!! S milyen ügyesen
tud sütit sütni!!! Puszi Neki!!!
süti beállítások módosítása